Joh donder op zeg. Ik ken APK al jaren en ik bepaal zelf wie ik mag.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:44 schreef ikreageer het volgende:
[..]
Als je beide heren graag mag , is er iets mis met je wereldbeeld!
Maakt ook niet uit!
Tja taalgebruik zegt genoeg!quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Joh donder op zeg. Ik ken APK al jaren en ik bepaal zelf wie ik mag.
Alleen omdat iemand een andere mening heeft.![]()
grrr. Ik ga maar even iets gezelligers doen.![]()
Ja okeequote:Op dinsdag 4 september 2007 09:49 schreef Copycat het volgende:
ikreageer, dit is COS, commentaar op de streams ...
Nee ze geilen op Nadia achter.Dus moeten wij ook verplicht kijken naar dat domme mens.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:50 schreef Foolsmate het volgende:
mogen we niet horen wat Palma zegt??
Dan zal ze, vrees ik, nog heel veel in de uitzendingen te zien zijn. Saai...quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee ze geilen op Nadia achter.Dus moeten wij ook verplicht kijken naar dat domme mens.
Ik heb zo'n idee dat Nadinee zich niet schroomt om ook bij de redactie het een en ander te "verzorgen"....quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee ze geilen op Nadia achter.Dus moeten wij ook verplicht kijken naar dat domme mens.
Is ook saai.Zelfs alleen de tv kijkers vinden haar niet leuk en zijn het zat.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Dan zal ze, vrees ik, nog heel veel in de uitzendingen te zien zijn. Saai...
Ik heb toevallig gisteren een herhaling gezien, het is bijna alleen Naad en Dennix.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Dan zal ze, vrees ik, nog heel veel in de uitzendingen te zien zijn. Saai...
En bij de selectieprocedure ook.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:55 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat Nadinee zich niet schroomt om ook bij de redactie het een en ander te "verzorgen"....
Het lijkt me een type dat door haar lichaam uit te buiten, zich hogerop neukt....
Avonne voor een nieuwe topic hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:56 schreef avonne het volgende:
[..]
En bij de selectieprocedure ook.
Vandaag is ze niet gekleed als turnster maar als gewicht heffer
quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:59 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Avonne voor een nieuwe COS hoe doe ik dat?
Die zak heeft weer geen zender om, voor de zoveelste keer fluistert hij.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:59 schreef avonne het volgende:
Wat fluistert Dennis?
Heeft iemand een blauw oog?
Ik ben die FEBO zó strontzat.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die zak heeft weer geen zender om, voor de zoveelste keer fluistert hij.
Lol Ik dacht dat het al weer gebeurd was.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, nu alweer, zeker na het terugkijken van het filmpje.
Dat is waarom het programma mislukt is. Toen ze dat niet deden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik ben die FEBO zó strontzat.
Ze moeten de regels handhaven en straf uitdelen.
Mbt ALLE regels
bahahwahahahaquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:04 schreef beequeen het volgende:
Het stort in Eemnes en hier schijnt volop de zon.
Dat is sinds kort, alleen José heeft een zender van het HH personeel, geen idee waarom.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:05 schreef avonne het volgende:
waarom heeft Sharon geen zender?
Het wordt steeds gekker daar
Huub zei dat het woensdag was.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat is waarom het programma mislukt is. Toen ze dat niet deden.
Ik hoop dat dit een betere dag wordt voor Huub en lieke. Popi poll.
Hebben jullie gestemd?
Niets bijzonders, er gaan wel vaker miljonairs naar bordelenquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:05 schreef Spoko het volgende:
http://www.nu.nl/news/122(...)e_met_miljonair.html
Op het moment dat iemand totaal flipt en ze de stekker uit het programma kunnen trekken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
De tijden dat de cossen niet meer bij te houden waren zijn geweest...zegt genoeg toch...programma is aan het doodbloeden waar wacht de redactie nog op?
O shit. Weer een dag later, Misschien maar goed want ze zijn zo jaloers juist omdat huub zo populair is. Vooral jaap. Die heeft het nooit goed kunnen zetten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub zei dat het woensdag was.
En nee, sms-en doe ik niet meer. Moet de Febo eerst beter presteren.
De eerste stap richting geluidloze streams.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is sinds kort, alleen José heeft een zender van het HH personeel, geen idee waarom.
Voor elkaar.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:01 schreef avonne het volgende:
[..]
klik hier De Gouden Kooi
en dan rechtsboven "nieuw topic"
Kunnen ze toch ook doen omdat het lijkt alsof ze allemaal schijndood zijn?quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op het moment dat iemand totaal flipt en ze de stekker uit het programma kunnen trekken.
Ik ookquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:09 schreef itsme het volgende:
[..]
O shit. Weer een dag later, Misschien maar goed want ze zijn zo jaloers juist omdat huub zo populair is. Vooral jaap. Die heeft het nooit goed kunnen zetten.
Ik heb wel 2 keer gesmst. Moet weer naar de kapper snap je![]()
Voor Huub
Zo kunnen we niet meer horen wat het personeel doorlult aan de miljonairs...quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is sinds kort, alleen José heeft een zender van het HH personeel, geen idee waarom.
Huub is altijd in de war met dinsdag en woensdag.Het is altijd op dinsdag.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:09 schreef itsme het volgende:
[..]
O shit. Weer een dag later, Misschien maar goed want ze zijn zo jaloers juist omdat huub zo populair is. Vooral jaap. Die heeft het nooit goed kunnen zetten.
Ik heb wel 2 keer gesmst. Moet weer naar de kapper snap je![]()
Voor Huub
Er leven daar maar 2 mensen, Huub en Lieke.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kunnen ze toch ook doen omdat het lijkt alsof ze allemaal schijndood zijn?
Volgens Amanda gebruikt Lieke de tandenborstel van haar, yeah right.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:13 schreef Meganog het volgende:
Iemand die het verhaaltje van Amanda over Lieke kan verstaan?
Ze gebruikt de tandenborstel van Amanda.Palma zegt dan kan me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:13 schreef Meganog het volgende:
Lieke is haar make-doos kwijt , vroeg aan Amanda waar die doos was en heeft haar tanden gepoest met Amanda haar tandenborstel,dat was het wel zon beetje. Oja en Lieke was aggresief.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:13 schreef Meganog het volgende:
Je vergeet dat Amanda nu verkondigd dat Lieke een obsessie heeft jegens haar!Yeah right....quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:14 schreef pullup het volgende:
Amanda meld de nieuwste misdaad van Lieke
Dat mens vroeg me waar haar make-up doos was. En voegt er aan toe dat ze al maandenlang mat haar tandenborstel schijnt te poetsenYeah right
![]()
Ik had gisteren wel hier gelezen dat Amanda en Nadia die make up doos hebben gepakt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:16 schreef Varen het volgende:
[..]
Lieke is haar make-doos kwijt , vroeg aan Amanda waar die doos was en heeft haar tanden gepoest met Amanda haar tandenborstel,dat was het wel zon beetje. Oja en Lieke was aggresief.
Ah, ze zitten zichzelf alweer vroeg op te fokken...quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:16 schreef Varen het volgende:
[..]
Lieke is haar make-doos kwijt , vroeg aan Amanda waar die doos was en heeft haar tanden gepoest met Amanda haar tandenborstel,dat was het wel zon beetje. Oja en Lieke was aggresief.
Je merkt ook aan aalees dat achter totaal de controle over Jaap is verloren , hij trekt zich niks meer van hun aanquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:17 schreef rooie3 het volgende:
Jaap is echt zielig om alles op te schrijven.Deze mannen zijn het gevaarlijkst.Veel gepest en dan in een keer de leider.,
Bingoquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:20 schreef blomst het volgende:
Er zal zo wel een streamlock komen.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:21 schreef Yollie het volgende:
Hier kon je op wachten, nou stekker eruit en klaar.
Vlak die Amanda ook niet uit zeg, wat een aggressief kind is datquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:
Hier kon je natuurlijk op wachten, Naad die weer als een idioot achter Lieke aanrent en de rest volgt gedwee.
Dat is niet toevallig.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:21 schreef FdGK het volgende:
En weer missen de camera's alles. Heeeeyyy stelletje laat ons dan meekijken wij missen NIKS!!!
quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:22 schreef pullup het volgende:
Yup daar is ie al de streamlock
Als er nog iemand komt die de onzin van Amanda gelooft over wat er gebeurt zou zijn tijdens de streamlocks dit weekeinde dan maakt hij zich gewoon onsterfelijk belachelijk.
Die platreet hoer moeten ze er gelijk uit donderenquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:
Hier kon je natuurlijk op wachten, Naad die weer als een idioot achter Lieke aanrent en de rest volgt gedwee.
Hoe grof kun je zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:20 schreef Varen het volgende:
Amanda jij hebt je vrienden in Amerika vermoord in Amerika tegen Huub
Ja, dat geloof ik echtquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:24 schreef kybe het volgende:
Wie werd er agressief....ja hoor Amanda en Huub ging Lieke helpen.Het zou mij niets verbazen als Amanda bij de stallen ook begonnen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |