Ik ben die FEBO zó strontzat.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die zak heeft weer geen zender om, voor de zoveelste keer fluistert hij.
Lol Ik dacht dat het al weer gebeurd was.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, nu alweer, zeker na het terugkijken van het filmpje.
Dat is waarom het programma mislukt is. Toen ze dat niet deden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik ben die FEBO zó strontzat.
Ze moeten de regels handhaven en straf uitdelen.
Mbt ALLE regels
bahahwahahahaquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:04 schreef beequeen het volgende:
Het stort in Eemnes en hier schijnt volop de zon.
Dat is sinds kort, alleen José heeft een zender van het HH personeel, geen idee waarom.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:05 schreef avonne het volgende:
waarom heeft Sharon geen zender?
Het wordt steeds gekker daar
Huub zei dat het woensdag was.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat is waarom het programma mislukt is. Toen ze dat niet deden.
Ik hoop dat dit een betere dag wordt voor Huub en lieke. Popi poll.
Hebben jullie gestemd?
Niets bijzonders, er gaan wel vaker miljonairs naar bordelenquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:05 schreef Spoko het volgende:
http://www.nu.nl/news/122(...)e_met_miljonair.html
Op het moment dat iemand totaal flipt en ze de stekker uit het programma kunnen trekken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
De tijden dat de cossen niet meer bij te houden waren zijn geweest...zegt genoeg toch...programma is aan het doodbloeden waar wacht de redactie nog op?
O shit. Weer een dag later, Misschien maar goed want ze zijn zo jaloers juist omdat huub zo populair is. Vooral jaap. Die heeft het nooit goed kunnen zetten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub zei dat het woensdag was.
En nee, sms-en doe ik niet meer. Moet de Febo eerst beter presteren.
De eerste stap richting geluidloze streams.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is sinds kort, alleen José heeft een zender van het HH personeel, geen idee waarom.
Voor elkaar.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:01 schreef avonne het volgende:
[..]
klik hier De Gouden Kooi
en dan rechtsboven "nieuw topic"
Kunnen ze toch ook doen omdat het lijkt alsof ze allemaal schijndood zijn?quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op het moment dat iemand totaal flipt en ze de stekker uit het programma kunnen trekken.
Ik ookquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:09 schreef itsme het volgende:
[..]
O shit. Weer een dag later, Misschien maar goed want ze zijn zo jaloers juist omdat huub zo populair is. Vooral jaap. Die heeft het nooit goed kunnen zetten.
Ik heb wel 2 keer gesmst. Moet weer naar de kapper snap je![]()
Voor Huub
Zo kunnen we niet meer horen wat het personeel doorlult aan de miljonairs...quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is sinds kort, alleen José heeft een zender van het HH personeel, geen idee waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |