Huub is altijd in de war met dinsdag en woensdag.Het is altijd op dinsdag.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:09 schreef itsme het volgende:
[..]
O shit. Weer een dag later, Misschien maar goed want ze zijn zo jaloers juist omdat huub zo populair is. Vooral jaap. Die heeft het nooit goed kunnen zetten.
Ik heb wel 2 keer gesmst. Moet weer naar de kapper snap je![]()
Voor Huub
Er leven daar maar 2 mensen, Huub en Lieke.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kunnen ze toch ook doen omdat het lijkt alsof ze allemaal schijndood zijn?
Volgens Amanda gebruikt Lieke de tandenborstel van haar, yeah right.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:13 schreef Meganog het volgende:
Iemand die het verhaaltje van Amanda over Lieke kan verstaan?
Ze gebruikt de tandenborstel van Amanda.Palma zegt dan kan me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:13 schreef Meganog het volgende:
Lieke is haar make-doos kwijt , vroeg aan Amanda waar die doos was en heeft haar tanden gepoest met Amanda haar tandenborstel,dat was het wel zon beetje. Oja en Lieke was aggresief.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:13 schreef Meganog het volgende:
Je vergeet dat Amanda nu verkondigd dat Lieke een obsessie heeft jegens haar!Yeah right....quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:14 schreef pullup het volgende:
Amanda meld de nieuwste misdaad van Lieke
Dat mens vroeg me waar haar make-up doos was. En voegt er aan toe dat ze al maandenlang mat haar tandenborstel schijnt te poetsenYeah right
![]()
Ik had gisteren wel hier gelezen dat Amanda en Nadia die make up doos hebben gepakt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:16 schreef Varen het volgende:
[..]
Lieke is haar make-doos kwijt , vroeg aan Amanda waar die doos was en heeft haar tanden gepoest met Amanda haar tandenborstel,dat was het wel zon beetje. Oja en Lieke was aggresief.
Ah, ze zitten zichzelf alweer vroeg op te fokken...quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:16 schreef Varen het volgende:
[..]
Lieke is haar make-doos kwijt , vroeg aan Amanda waar die doos was en heeft haar tanden gepoest met Amanda haar tandenborstel,dat was het wel zon beetje. Oja en Lieke was aggresief.
Je merkt ook aan aalees dat achter totaal de controle over Jaap is verloren , hij trekt zich niks meer van hun aanquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:17 schreef rooie3 het volgende:
Jaap is echt zielig om alles op te schrijven.Deze mannen zijn het gevaarlijkst.Veel gepest en dan in een keer de leider.,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |