Ik heb die remake met o.a. Paul de Leeuw nog wel op DVD liggen, maar ik heb hem nog niet bekeken.quote:
Van links naar rechts: Ibiza, Mallorca en Menorca...quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:15 schreef Flitspaal het volgende:
Balearen?
Laat maar in de verpakkingquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb die remake met o.a. Paul de Leeuw nog wel op DVD liggen, maar ik heb hem nog niet bekeken.
Ik ben bang dat de nieuwe versie te veel tegen valt t.o.v. de originele versie, hoewel Hetty Blok en Loes Luca als 2 druppels water op elkaar lijken...
quote:was de naam van een Senegalese veerboot die kapseisde op 26 september 2002 voor de kust van Gambia, onderweg van Ziguinchor naar Dakar. Meer dan 1800 opvarenden kwamen om het leven, slechts 60 konden gered worden. Aanvankelijk werden van officiële zijde beduidend lagere aantallen voor het dodental genoemd.
Omdat duidelijk werd dat de veiligheidsvoorschriften ernstig verontachtzaamd waren, het schip was bijvoorbeeld gebouwd voor niet meer dan 600 passagiers, kwam ook de Senegalese regering in verband met het ongeluk in opspraak, en president Abdoulaye Wade ontsloeg hierop enkele weken later premier Mame Madior Boyé.
steekbal +1quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:31 schreef steekbal het volgende:
Joola ?
Dat zal het wel zijn (zegt me vaag iets), maar voor de vorm (en creativiteit) zeg ik ook nog maar:quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:12 schreef Flitspaal het volgende:
Bal op het Dak?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:12 schreef Flitspaal het volgende:
Bal op het Dak?
MadMaster +1quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:31 schreef MadMaster het volgende:
Bryan Ferry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |