quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:02 schreef MadMaster het volgende:
Met dank aan ER voor de inspiratie...
Nee, maar er stond een stuk in de volkskrant over de ijzertoren en de beweging daarom heen. Vond het een prachtige afkortingquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:10 schreef Deceit het volgende:
was jij niet laatst van die vraag met plaatje over de ijzertoren ook?
Moeten we nu ontcijferen wat hier staatquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:22 schreef Deceit het volgende:
ffkes w8en, me fok forum flipt m constant..
Ik denk dat de F5's voor deze maand nu al op zijn...quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:40 schreef qonmann het volgende:
Wat is Fok traaaaaaag
Aangezien Deceit z'n Fok forum waarschijnlijk weer flipt, ze doet het beter dan je denkt...quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:43 schreef erkel het volgende:
16 jaar? Oostenrijk
Wimbledon: 3e ronde?
US Open: 4e ronde?

Witte Cocon? Geen ideequote:Op dinsdag 4 september 2007 18:54 schreef MadMaster het volgende:
Is dat waar ze in die witte cocon zitten om te 'overleven'?
Die heb ik weleens op TV gezien, maar in welke woestijn dat is, is mij abracadabra (helaas, net één lettergreep te veel)...
mja, bedenk net dat de stad Acapulco heet... was teveel into de A'squote:Op dinsdag 4 september 2007 19:04 schreef erkel het volgende:
Geen Acapalca, de 'c' zit er trouwens wel in.
Nope.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:08 schreef Yurithemaster het volgende:
timberland?
Meer hints ga ik niet geven. Je zult het hiermee moeten doen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:12 schreef qonmann het volgende:
Ja laten we de Woesstijnvraag gaan raden.. Nog een hintje Erkel ?
Ben zeker dat het ohja wordt![]()
Bij dit soort muziekvragen ben ik kansloos,,zelfs geen ohja als het antwoord is ingetikt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:16 schreef erkel het volgende:
[..]
Meer hints ga ik niet geven. Je zult het hiermee moeten doen.
Doe eens een poging bij de nieuwe vraag![]()
Jawel.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:27 schreef Maringo het volgende:
The Neptunes?
3x ja, maar qonmann was als eerstequote:Op dinsdag 4 september 2007 19:39 schreef qonmann het volgende:
Ghana
Dit antwoord is goed bij nader inzienquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:54 schreef Maringo het volgende:
planeten in een ander zonnestelsel
quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:14 schreef qonmann het volgende:
een toets waardoor je cursor niet opschuift
RB +1quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:20 schreef RoofingBurner het volgende:
bijvoorbeeld de CTRL, een toets die alleen in combinatie met een andere werkt?
men's maar goed. Houtspeer +1quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:49 schreef Houtspeer het volgende:
young men Christian association.
Komt natuurlijk ook door de stroefheid van het Fokforum.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Ja, het lijkt hier weer iets sneller te gaan, dit topic staat al sinds afgelopen nacht open.
Topic 1000 is nog heel ver weg...
en door de constante afwezigheid van vraagstellers...quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:33 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Komt natuurlijk ook door de stroefheid van het Fokforum.
Snelheid en interactie (als er mensen zijn) is de kracht van dit topic.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
en door de constante afwezigheid van vraagstellers...
UIteraard, Fok! krijgt een flinke declaratie van me vanwege alle drank die ik van hen heb moeten nuttigen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:33 schreef Flitspaal het volgende:
Komt natuurlijk ook door de stroefheid van het Fokforum.
Wellicht dat H's internet er weer uitligt, bij deze ken ik het punt toequote:Op dinsdag 4 september 2007 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Unemployement Benefit 40, het formulier om een werkloosheidsuitkering aan te vragen in de UK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |