Maak er dan maar Bonn - Aachen van.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:40 schreef JDude het volgende:
Berlijn is al genoemd, maar die zoek ik niet. Een van de twee steden is echter wel 'die andere hoofdstad'.
Ik wist dat die hint zou helpen!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:46 schreef Flitspaal het volgende:
Bonn - Keulen?
Aangezien ze zelf ook bijna alleen maar de afkorting KWF gebruiken, is het goedquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:58 schreef ScottTracy het volgende:
KWF Kankerbestrijding?
Ja ik had het inmiddels ook al opgezocht, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:03 schreef MadMaster het volgende:
Koningin Wilhelmina Fonds...
Madmaster +1quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:06 schreef MadMaster het volgende:
Natural Born Killers ?
Ik heb geen HotTopic, dus edit maar gewoonquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:21 schreef ScottTracy het volgende:
Het is alleen dat mijn HotTopic het alleen aangeeft als er een nieuwe post is, en dus niet als er een edit heeft plaatsgevonden![]()
1 komt in de buurt (als het kan graag wat specifieker), de overige 2 niet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:23 schreef ChrisJX het volgende:
1: Overtreding
2: Wissel van de kant van het veld
3: Time out
De standaard MyAT van Fok laat ook geen edits zien.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:24 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik heb geen HotTopic, dus edit maar gewoon
quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:40 schreef ScottTracy het volgende:
2: De Cheerleaders mogen het veld op komen?
Alleen #2 nog en die heeft wel met de tijd te maken...quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:45 schreef Cobra4 het volgende:
3: einde speeltijd?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:48 schreef Sandert het volgende:
2: Klok gaat stil (tijd voor de reclame)
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar, omdat een verbinding met de database niet gemaakt kon worden.
(db:connect:connect_failed)
Flitspaal +1quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Idem, als ik zoveel drinken had moeten pakken als er werd aangeraden door FOK! dan had ik genoeg voor een jaar.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:34 schreef Nembrionic het volgende:
Huh? Het ging me om het forum dat weer zo retetraag is
quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:40 schreef ScottTracy het volgende:
2: De Cheerleaders mogen het veld op komen?
Nou?quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik zit bij te lezen en weet je dat dat het eerste is waar ik aan dacht??
![]()
Voor indivuele sporters welquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:45 schreef MadMaster het volgende:
Is atletiek vanaf nu opgeheven/verboden dan
100m zit steeds in het openingsweekend. Gay werd wel zaterdag nog kampioen in de estafette.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:51 schreef MadMaster het volgende:
Koningsnummer is 100 meter dus dat zal die Gay dan geweest zijn...
De persoon is juist. Nu de naam nog.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:53 schreef ScottTracy het volgende:
Was het dan die vrouw die het hoogspringen won?? Daar weet ik geen naam van
Ohja, ik wist alleen nog dat ze iets blauws aan had.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:58 schreef qonmann het volgende:
Ach Blanka Vlasic !
qonmann +1quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:58 schreef qonmann het volgende:
Ach Blanka Vlasic !
Ja!quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:07 schreef steekbal het volgende:
database management systeem
quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:25 schreef Cobra4 het volgende:
Tanja Nijmeijer
quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Reve?
Nooit van gehoord, kan die een beetje schrijven?quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:39 schreef JDude het volgende:
Traag kloteforum.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:48 schreef steekbal het volgende:
kinderachtig ?
Allebei niet wat ik zoekquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:50 schreef ChrisJX het volgende:
Beiden van Warner Bros?
Wel een overeenkomst, maar niet degene die ik zoekquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:53 schreef ChrisJX het volgende:
Ow, zowel de Turtles ald Pinky en de Brain hebben genetische veranderingen ondergaan!
Ja, en zo moeilijk is het niet. Als je het antwoord hoort is het allemaal duidelijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:24 schreef ChrisJX het volgende:
Moet ik nou een overeenkomst tussen Rafaël en Pinky zien te vinden
quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
zelfde stemacteur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |