abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52928386
Gezien ik niet zo'n topicopenhoer ben doe ik gewoon meerdere klachten in één topic.
Kunnen aardig wat users iets van leren trouwens.

Maar beginnen we bij punt 1: Energiedrank.
Het goedje is lekker, ik word er nog actiever van dan als ik al ben en dat kan ik wel gebruiken (zie laatste punt).
Nadeel is; volgens mij heb ik mijn diarreemomenten aan deze bende te danken alsmede mijn zweethandjes.
Drink het dan niet is natuurlijk een algemeen advies maar volgens mij ben ik verslaafd aan die rommel.
Wie er ook last van heeft (zijn er vast aardig wat) steekt uw handen maar op.

Punt 2: Vrouwen.
Gewoon klagen over vrouwen is al genoeg, zijn al tig topics over, zoek zelf maar.

Punt 3: Godverdomde vervroegde herfst zorgt al voor een dip/depressie vanwege alle andere punten in mijn klacht.
Ben ik zo labiel dan? Ja. Maar dat was al algemeen bekend schat ik.

Punt 4: Dankzij punt 1 heb ik m'n eerste dag maar voor de helft meegemaakt en dankzij punt 3 heb ik er al bij voorbaat geen zin in. Godverdegodver.

Als je je ook maar enigzins in één van de bovenstaande punten kan vinden, of er een anekdote over weet, post gerust.
En als er iemand FIPO roept mag hij/zij al bij voorbaat wegzweten in een grafkelder.
  maandag 3 september 2007 @ 23:31:31 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_52928557
Haha ik herinner me een keer dat ik een tray energiedrank naast me had staan. Uren later was die tray zo'n 50-75% leeg....en toen ging ik een kit-kat eten...dat deed dus pijn
pi_52928613
Ben ik de enige die echt niet meer energie krijgt van energiedrank (maar het wel lekker vind)?
Vivre
pi_52928631
quote:
Op maandag 3 september 2007 23:31 schreef hugecooll het volgende:
Haha ik herinner me een keer dat ik een tray energiedrank naast me had staan. Uren later was die tray zo'n 50-75% leeg....en toen ging ik een kit-kat eten...dat deed dus pijn
Je had dus ongeveer vijftien blikjes van die rommel opgezopen? Raaaaarrr.
quote:
Op maandag 3 september 2007 23:35 schreef Strychnine het volgende:
Ben ik de enige die echt niet meer energie krijgt van energiedrank (maar het wel lekker vind)?
Nee.
pi_52928632
quote:
Ik heb ook wel eens driekwart tree opgezopen (lanparty) en toen ik wilde slapen, met nadruk op wilde, zei m'n lichaam zoiets als: WAKKERBLIJVENWAKKERBLIJVENWAKKERBLIJVENWAKKERBLIJVEN.....
Ik werd er een beetje psychopatisch van.
pi_52928633
quote:
Omdat je gaatjes had of omdat er perongeluk een stukje ijzer van de productie fabriek in je chocola zat?

Ik kan me vinden in alle klachten C.

Schijtweer voor deze tijd van het jaar dat vooral.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_52928662
quote:
Op maandag 3 september 2007 23:35 schreef cerreur het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens driekwart tree opgezopen (lanparty) en toen ik wilde slapen, met nadruk op wilde, zei m'n lichaam zoiets als: WAKKERBLIJVENWAKKERBLIJVENWAKKERBLIJVENWAKKERBLIJVEN.....
Ik werd er een beetje psychopatisch van.
toen ik op een lanparty zoveel van dat spul had gedronken kon ik toen ik thuis was nog lekker tot en met 1 uur 's middags spelletjes doen die ik had gedownload van andere mensen omdat ik nog laaang niet moe was
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_52929387
Na een avond Vodka-Redbull drinken is mijn lichaam moe, maar in slaap vallen wil nooit echt lukken
pi_52929764
1.
* Spacehamster steekt hand omhoog
Verslaafd? Natuurlijk! Caffeine is heus wel verslavend.. Maar gelukkig wel op een veel leukere manier dan roken en op een nuttigere manier dan alcohol enzo.

2. En laten we maar niet over mannen beginnen want daar kun je over blijven klagen.

3. Goed van jezelf dat je weet dat je labiel bent.
Wat ben je van plan er aan te doen?

4. Tussendor passiebloemthee drinken. Wordt je lekker mellow-happy van.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  dinsdag 4 september 2007 @ 00:57:11 #10
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_52929784
zeikhoer
  dinsdag 4 september 2007 @ 01:05:00 #11
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52929875
Ik ben ook verslaafd aan red bull
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_52929925
Energiedrank. Je reinste nonsens. Als je moe bent ga je slapen, je hebt maar te doen wat het lichaam van je wil. Als je niet moe bent heeft het weinig toegevoegde waarde.

En inderdaad: het weer is kut en vrouwen hébben een kut. Daarom hebben we geen andere keus dan aardig tegen ze te doen.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_52929946
Punt 1 : energie-drank is vies
Punt 2: vrouwen zijn (soms) leuk
Punt 3 : herfst is leuk
Punt 4:
Don't judge a duck by its brother
pi_52929978
lanpartys
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  dinsdag 4 september 2007 @ 01:17:57 #15
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52930035
red bull is zinvol als je te moe bent om de dag door te komen als het nog niet al te laat is. Even "zinvol" als koffie dus eigenlijk. Maar mijn inziens een stuk lekkerder. Ieder zijn voorkeur.

lanparty's.. kunnen ze beter nerdparty noemen..
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_52930290
klacht1: Energie drank, hmm echt van die sportdrankjes zijn wel okee Red Bull en dat soort rommel vind ik niet zo, heb dan liever echte koffie!
Klacht2: Tja vrouwen, soms denk ik ook wat moet je ermee...
Klacht3:herfst is kut ja, maar het is niet alleen een vroege herfst maar ook een kut zomer geweest!
Klacht4:Aansteller!
  woensdag 5 september 2007 @ 13:24:21 #17
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_52958530
4 klachten in 1
Het wordt er zo niet overzichtelijker op.
pi_52958834
Punt 4
Vivre
  woensdag 5 september 2007 @ 13:42:40 #19
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_52958925
Uhm.. Energiedrankjes, Lanparties, geen vrouwen kunnen krijgen...

Ehm.. ik schets hierbij jouw profiel:

Zo, nog een klacht erbij
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_52959127
Energie drankjes doen mij niks.
Freedom is not Free.
pi_52959551
quote:
Op woensdag 5 september 2007 13:42 schreef jpg97 het volgende:
Uhm.. Energiedrankjes, Lanparties, geen vrouwen kunnen krijgen...

Ehm.. ik schets hierbij jouw profiel:

[afbeelding]

Zo, nog een klacht erbij
de beste cerrort heeft een fotoboek hoor, en dan zou je zien dat bier ontbreekt
  woensdag 5 september 2007 @ 15:03:17 #22
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52960759
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 01:17 schreef Shitonya het volgende:

lanparty's.. kunnen ze beter nerdparty noemen..
nou ben ik het toch een kéér eens met je.

Bovendien begin ik ook nogal depressief van dit grauwe schijtweer te worden. + Allemaal van die gare werkzaamheden waar ik gewoon zwaar agressief van word!
  woensdag 5 september 2007 @ 15:07:32 #23
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_52960823
Energiedrank eQuals scheiterij!
------------------
pi_52961008
quote:
Op woensdag 5 september 2007 13:24 schreef Gluckskafer het volgende:
4 klachten in 1
Het wordt er zo niet overzichtelijker op.
Voor mensen die niet verder dan de basisschool zijn gekomen zal het pittig zijn ja
pi_52961444
Iedereen heeft hier geniale punten. Lof.
  woensdag 5 september 2007 @ 16:00:31 #26
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_52961618
1. Ik drink nooit meer energydrank, enkel nog in combinatie met alcohol en dan doet ie het wel aardig voor mij.

2. 1 grote schijtzooi, daar doe je nix aan.

3. zie 2

4. Geen school, meer zorgen
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_52963580
1. energiedrank == buitengewoon gevoelige tanden voor de rest van de dag ( tandenpoetsen op zulkse momenten

rest zal wel..
pi_52971442
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:14 schreef hoerezooi het volgende:
1. energiedrank == buitengewoon gevoelige tanden voor de rest van de dag (
Daar zijn rietjes voor. Dan gaat het grootste gedeelte niet langs de tanden.
quote:
tandenpoetsen op zulkse momenten
Gewoon niet doen en minstens een half uu wachten met poetsen. Anders poets je je glazuur af. Verstandiger is om mondwater te gebruiken of mintjes of kauwgum met zuurneutraliserende dingessen.
pi_52984803
Gelukkig, ik ben niet de enige die verslaafd is aan die energiedrankjes. Golden power

En idd, het is hoerenweer. Alhoewel het nu wel mee valt, maar gisteravond heb ik alleen maar regen gezien.
  donderdag 6 september 2007 @ 16:41:10 #30
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_52984976
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 00:27 schreef osmo het volgende:
Na een avond Vodka-Redbull drinken is mijn lichaam moe, maar in slaap vallen wil nooit echt lukken
Daar heb ik echt een hekel aan En dan zit je ook helemaal te tollen in je bed, en slapen lukt maar niet of pas na een uur ofzo
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_52985544
Wat een pussy's hier zeg, die Red Bull en consorten hebben geen enkele invloed op m'n nachtrust.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_52995861
quote:
Op donderdag 6 september 2007 17:09 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wat een pussy's hier zeg, die Red Bull en consorten hebben geen enkele invloed op m'n nachtrust.
Want je slaapt overdag?
pi_53005733
quote:
Nee.
Roken is lekker
pi_53005949
quote:
ik merk het niet op het moment zelf, maar had tijdens stappen 3 red-bull genomen (was de bob), en toen ik om half 7 in me bed lag kon ik niet slapen.

Week ervoor had ik 13 (!) cola op, omdat elke keer als men een biertje haalde kreeg ik een cola. Je staat stijf van de caffeïne en kan wederom niet slapen
Flexibele werktijden afgestemd op het bioritme van de individuele werknemer leiden tot een hogere productiviteit.
pi_53007671
quote:
zelfs na veel blikjes energiedrank krijg ik geen extra energie
maar op een lanparty blijf je wel wakker,.. als het door de energiedrank kwam igg
Back to the 70's
pi_53007802
quote:
Op maandag 3 september 2007 23:23 schreef cerreur het volgende:

Maar beginnen we bij punt 1: Energiedrank.
Het goedje is lekker, ik word er nog actiever van dan als ik al ben en dat kan ik wel gebruiken (zie laatste punt).
Nadeel is; volgens mij heb ik mijn diarreemomenten aan deze bende te danken alsmede mijn zweethandjes.
Drink het dan niet is natuurlijk een algemeen advies maar volgens mij ben ik verslaafd aan die rommel.
Wie er ook last van heeft (zijn er vast aardig wat) steekt uw handen maar op.
*handjes in de lucht*
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_53008528
ENERGYDRANK FTW!1111!!11!!111!1111.. Heb zelf ook vaak wat teveel opgedronken ervan =x
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')