Je had dus ongeveer vijftien blikjes van die rommel opgezopen? Raaaaarrr.quote:Op maandag 3 september 2007 23:31 schreef hugecooll het volgende:
Haha ik herinner me een keer dat ik een tray energiedrank naast me had staan. Uren later was die tray zo'n 50-75% leeg....en toen ging ik een kit-kat eten...dat deed dus pijn
Nee.quote:Op maandag 3 september 2007 23:35 schreef Strychnine het volgende:
Ben ik de enige die echt niet meer energie krijgt van energiedrank (maar het wel lekker vind)?
Ik heb ook wel eens driekwart tree opgezopen (lanparty) en toen ik wilde slapen, met nadruk op wilde, zei m'n lichaam zoiets als: WAKKERBLIJVENWAKKERBLIJVENWAKKERBLIJVENWAKKERBLIJVEN.....quote:Op maandag 3 september 2007 23:31 schreef hugecooll het volgende:
Haha ik herinner me een keer dat ik een tray energiedrank naast me had staan. Uren later was die tray zo'n 50-75% leeg....en toen ging ik een kit-kat eten...dat deed dus pijn
Omdat je gaatjes had of omdat er perongeluk een stukje ijzer van de productie fabriek in je chocola zat?quote:Op maandag 3 september 2007 23:31 schreef hugecooll het volgende:
quote:Op maandag 3 september 2007 23:35 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens driekwart tree opgezopen (lanparty) en toen ik wilde slapen, met nadruk op wilde, zei m'n lichaam zoiets als: WAKKERBLIJVENWAKKERBLIJVENWAKKERBLIJVENWAKKERBLIJVEN.....
Ik werd er een beetje psychopatisch van.
de beste cerrort heeft een fotoboek hoor, en dan zou je zien dat bier ontbreektquote:Op woensdag 5 september 2007 13:42 schreef jpg97 het volgende:
Uhm.. Energiedrankjes, Lanparties, geen vrouwen kunnen krijgen...
Ehm.. ik schets hierbij jouw profiel:
[afbeelding]
Zo, nog een klacht erbij
nou ben ik het toch een kéér eens met je.quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:17 schreef Shitonya het volgende:
lanparty's.. kunnen ze beter nerdparty noemen..
Voor mensen die niet verder dan de basisschool zijn gekomen zal het pittig zijn jaquote:Op woensdag 5 september 2007 13:24 schreef Gluckskafer het volgende:
4 klachten in 1
Het wordt er zo niet overzichtelijker op.
Daar zijn rietjes voor. Dan gaat het grootste gedeelte niet langs de tanden.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:14 schreef hoerezooi het volgende:
1. energiedrank == buitengewoon gevoelige tanden voor de rest van de dag(
Gewoon niet doen en minstens een half uu wachten met poetsen. Anders poets je je glazuur af. Verstandiger is om mondwater te gebruiken of mintjes of kauwgum met zuurneutraliserende dingessen.quote:tandenpoetsen op zulkse momenten![]()
Daar heb ik echt een hekel aanquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:27 schreef osmo het volgende:
Na een avond Vodka-Redbull drinken is mijn lichaam moe, maar in slaap vallen wil nooit echt lukken
Want je slaapt overdag?quote:Op donderdag 6 september 2007 17:09 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wat een pussy's hier zeg, die Red Bull en consorten hebben geen enkele invloed op m'n nachtrust.
Nee.quote:Op maandag 3 september 2007 23:35 schreef Strychnine het volgende:
Ben ik de enige die echt niet meer energie krijgt van energiedrank (maar het wel lekker vind)?
ik merk het niet op het moment zelf, maar had tijdens stappen 3 red-bull genomen (was de bob), en toen ik om half 7 in me bed lag kon ik niet slapen.quote:Op maandag 3 september 2007 23:35 schreef Strychnine het volgende:
zelfs na veel blikjes energiedrank krijg ik geen extra energiequote:Op maandag 3 september 2007 23:35 schreef Strychnine het volgende:
*handjes in de lucht*quote:Op maandag 3 september 2007 23:23 schreef cerreur het volgende:
Maar beginnen we bij punt 1: Energiedrank.
Het goedje is lekker, ik word er nog actiever van dan als ik al ben en dat kan ik wel gebruiken (zie laatste punt).
Nadeel is; volgens mij heb ik mijn diarreemomenten aan deze bende te danken alsmede mijn zweethandjes.
Drink het dan niet is natuurlijk een algemeen advies maar volgens mij ben ik verslaafd aan die rommel.
Wie er ook last van heeft (zijn er vast aardig wat) steekt uw handen maar op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |