Volgens mij per direct omdat ie clubloos is.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:00 schreef Longmen het volgende:
Trabelsi naar Le Havre, hoe diep kun je zinken.![]()
Laat m maar terugkomen, maar dat kan pas in de winterstop lijkt me...
Het doel heiligt de middelen.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:06 schreef Chivu het volgende:
Stam - PSV, Colin - PSV, Rommedahl - PSV, Huntelaar - PSV. En nu ook Feyenoorders aan gaan trekken?
Dan meteen halen. Ogararu en Trabelsi op rechts. Colinquote:Op woensdag 5 september 2007 12:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Volgens mij per direct omdat ie clubloos is.
Dat dacht ik ook even. Hij is op zijn slechts beter dan Colin.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan meteen halen. Ogararu en Trabelsi op rechts. ColinJong Ajax.
Tis ook maar een geruchtquote:Op woensdag 5 september 2007 12:06 schreef Chivu het volgende:
Stam - PSV, Colin - PSV, Rommedahl - PSV, Huntelaar - PSV. En nu ook Feyenoorders aan gaan trekken?
Ja dat zeker. Trabelsi kan op z'n slechts zelfs meer dan tikkie breed en tikkie terug.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:18 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook even. Hij is op zijn slechts beter dan Colin.
Grote kans ja. Van Geel moet gewoon nu al even met 'm gaan pratenquote:Op woensdag 5 september 2007 12:22 schreef Chivu het volgende:
Overigens kan ik me niet voorstellen dat Ajax weer hetzelfde flikte met PSV dan dat er met Groningen is geflikt. 3,5 miljoen euro bieden op Aissati is natuurlijk een lachertjeDat kan je volgend jaar zomer bieden, maar dan heb je het risico dat z'n contract al lang en breed is verlengd.
quote:Op woensdag 5 september 2007 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[afbeelding]
Wat ze in r'dam al jaren roepen: Feyenoord is VET man!
(oudje misschien, bite me).
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:53 schreef Madine het volgende:
Hey luitjes, ik kom even melden dat ik overstap naar AZ.
Ik vind het wel relaxed dan zitten die shirts niet zo strakquote:Op woensdag 5 september 2007 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[afbeelding]
Wat ze in r'dam al jaren roepen: Feyenoord is VET man!
(oudje misschien, bite me).
Ga JIJ ook mee dan, naar je oude liefde kijkenquote:Op woensdag 5 september 2007 13:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga nou maar mee naar Zagreb.
3,5 miljoen is natuurlijk ook een lachertje.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:52 schreef Houniet het volgende:
'Ajax wil Aissati maar vangt bot bij PSV'
video op VI.nl
en een andere, 'Ezel Ajax stoot zich wel tweede keer'
Ik heb geen uitkaart.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ga JIJ ook mee dan, naar je oude liefde kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |