Nou, wat je zegt.quote:Op maandag 3 september 2007 22:53 schreef Gert het volgende:
Een terugblik.
Alsnog respect voor Huub, dat-ie haar neus niet gebroiken heeft.![]()
Vermoedelijk vindt ze zichzelf een gezonde, leuke assertieve vrouw die niet over zich heen laat lopen.quote:Op maandag 3 september 2007 22:55 schreef ruby het volgende:
Je kunt wel zien dat ze niet meer opgedirkt wordt door Patricia en consorten.
Het blijft een asociaal eng wijf en ze is er nog trots op ook.
Inderdaad, niet om aan te zien dat gebit. Een kerkhof met schots en scheefstaande zerken uit 1700 ziet er nog gezelliger uit.quote:Op maandag 3 september 2007 22:59 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat se niet heilemaal joful is eigeluk. Alleen al die tanden. Stoeptegeltje eroverheen zou wel prettig zijn.![]()
En hij heet Tjeerd...quote:Op maandag 3 september 2007 23:00 schreef Varen het volgende:
Ze heeft hem onmoet via haar jurist, hij zit in de muziek en is vastgoed magnaat
Tjeerd Oosterhuis?quote:
Wel niet?quote:Op maandag 3 september 2007 23:36 schreef Kinga het volgende:
Ze heeft het wel niet over haar boekje gehad.
Ja, dat was wel humor... bij binnenkomst zou ze 114 kilo gewogen hebben...quote:Op maandag 3 september 2007 23:58 schreef Kinga het volgende:
Oh ja, en 50 kilo afgevallen? Sorry. Moest hardop lachen.... laatste keer was het 40? Dat wijf is echt niet goed snik.
quote:Maar ik heb nu iemand die heel lekker aan mijn borsten kan sabbelen.
Idd.... ik zat echt tenenkrommend te kijken, op een gegeven moment maar uitgezet, met haar irritante gelach, en ja ze is lelijk! Ik zou echt niet aan die tieten willen sabbelenquote:Op maandag 3 september 2007 23:36 schreef Kinga het volgende:
My god, dat optreden van onze drama queen was weer misselijkmakend. Totaal asociaal, geen respect tonend en arrogant.![]()
Ze heeft het wel niet over haar boekje gehad.
Ze had echte, oprechte lol tijdens de uitzending, met haar gebit van twee vierkante meter.quote:Op dinsdag 4 september 2007 07:29 schreef blomst het volgende:
Natasja was dus helemaal echt in de kooi, anders had ze nu haar masker wel afgegooid
Ze praat naar dat ze verstand heeft, dat was duidelijk in die afleveringquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:27 schreef markisboer het volgende:
natasia:Maar ik heb nu iemand die heel lekker aan mijn borsten kan sabbelen", zo voegde ze daar schaamteloos aan toe.
Mochten die boekjes er echt komen, dan ben ik bang dat die van Natasia meer verkocht wordt. Ilona is toch totaal niet commercieel ingesteld?quote:Op dinsdag 4 september 2007 07:31 schreef Nostalgist het volgende:
Natasja had zich duidelijk ingedronken voor de uitzending..... Ze was weer op haar hyperst....
Ach.... Binnenkort zit ze vast weer op de bank, maar dan naast Ilona, als beider boeken klaar zijn.....;)
Nu op de frontpage, ik ben benieuwd, game on!quote:Heb je een boekenbon in de la liggen van je laatste verjaardag? Bewaar deze dan goed, want over niet al te lange tijd ligt het boek van De Gouden Kooi negerin Natasia in de Ako. De milf die tien maanden in de villa woonde is druk aan het schrijven aan haar debuut. Hierin zal ze eerlijk vertellen wat er allemaal echt en allemaal nep was in het voormalige Talpa en huidige RTL-programma.
Of de 33-jarige Surinaamse schone echter rijk wordt van de onvermijdelijke bestseller is nog maar de vraag. Natasia heeft een wurgcontract getekend met Talpa die haar verbiedt uit de school te klappen in een boek. Maar liefst 50.000 euro boete kan haar dit geintje kosten. Dat geld heeft ze niet, want ze verliet vrijwillig het huis binnen 12 maanden en kreeg haar inzet van 10.000 euro niet terug. Bovendien is ze in haar afwezigheid beroofd door haar vriend. Natasia is echter niet onder de indruk van het dreigement van John de Mol. "Tien maanden Gouden Kooi, dát is pas eng", aldus de zwarte diva.
Met Natasia wil John de Mol geen ruzie krijgen, getuige het onderstaande fragment
Sarcasme misschien?quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:41 schreef scanman01 het volgende:
Ze moeten ook echt eens stoppen met dat 'diva'. Natasia is alles behalve. Ze zal het zelf wel in stand houden, anders snap ik er niets van.
Mis der geen moer aan...ze had nooit meer 1 minuut zend tijd mogen krijgen fucking freak die ze is.quote:Op maandag 3 september 2007 22:52 schreef flubberdewups het volgende:
En toch mis ik d'r wel een beetje...![]()
Precies....heb geen goed woord voor die uitkeringstrekkende prositue die een rijke vent nodig heeft om klaar te komen...quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:41 schreef scanman01 het volgende:
Ze moeten ook echt eens stoppen met dat 'diva'. Natasia is alles behalve. Ze zal het zelf wel in stand houden, anders snap ik er niets van.
Nee geen geld, maar "centjes"quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:40 schreef Biancavia het volgende:
Volgens mij zat ze gewoon aan de drugs!
En elke keer maar Wilgo met achternaam noemen.
Ze is zeker vergeten dat het 'levensonderhoud' van haar kiiiindjes ook geld heeft gekost.
Eng wijf. Psychopatisch.
ze is eruitgestemd, en heeft haar 10.00 euro dus wel terugquote:want ze verliet vrijwillig het huis binnen 12 maanden en kreeg haar inzet van 10.000 euro niet terug.
Zo stond het net nog op de frontpage, weet niet of het al gecorrigeerd is, momentje: Natasia dreigt met boek, Talpa met boete nee dus.quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:13 schreef Ole het volgende:
[..]
ze is eruitgestemd, en heeft haar 10.00 euro dus wel terug
Wat is ze lelijk he......quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:58 schreef cobain94 het volgende:
Voor de liefhebbers....Om nog even na te genieten..
[afbeelding]
Voor wie het nog een x wil zien..
http://www.rtl.nl/shows/jensen/home/
Geloof er geen letter vanquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:00 schreef Dianne_h.l.fan het volgende:
der nieuwe vriend is miljonair en zit in het vastgoedmagnament...tjeerd heet hij
O ik dacht ergens in blijdorp?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:14 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Wat is ze lelijk he......Optrekkend tandvlees, in welke dierentuin zag ik dat eerder.....iets met Heul en het was in Apeldoorn.....
![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 23:00 schreef Varen het volgende:
Ze heeft hem onmoet via haar jurist, hij zit in de muziek en is vastgoed magnaat
Tenenkrommend. Tekenend ook hoe het hele publiek stilviel bij zo'n gebrek aan inlevingsvermogen. Over haar eigen vlees en bloed, nota bene.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:56 schreef noekje het volgende:
Ik ben het nu aan het kijken en haar reactie op het filmpje van haar afscheid met Cheyenne.
*zucht heel diep*
Zoveel woog dat vel niet wat ze van d'r tieten gesneden hebbenquote:Op maandag 3 september 2007 23:58 schreef Kinga het volgende:
Oh ja, en 50 kilo afgevallen? Sorry. Moest hardop lachen.... laatste keer was het 40? Dat wijf is echt niet goed snik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |