Ik hoop dat Jaap eerder vertrekt en het dan rechtstreeks tegen Huub op moet nemen.quote:Op maandag 3 september 2007 14:04 schreef Darklight het volgende:
Nu durft Dennix wel
Als er anderen bij zijn
Inderdaad, onbegrijpelijk, tenzij ze aansturen op één grote vechtpartij.quote:Op maandag 3 september 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is te wagelijk voor woorden, ik geloof mijn oren en ogen niet, daarom alles uit, het is niet te doen.
Onbegrijpelijk van de FEBO dat ze dit toestaan.
Rustig ademhalen, blaas desnoods in een zakje.quote:Op maandag 3 september 2007 14:12 schreef mazaru het volgende:
Ik zit hier gewoon te zweten van frustratie
Ze vertrouwen Brain niet, is al een paar dagen zoquote:Op maandag 3 september 2007 14:14 schreef tutjehola het volgende:
? Wat Brian ook doet, of wat ze hem ook laten doen?? Zou achter erop aansturen dat hij met Lieke en Huub samen moet?
Dat is dus niet waar. Dat verwoord je weer ronduit domquote:Op maandag 3 september 2007 14:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zeik niet, alle Huub en Lieke fans lopen te weeklagen en te mekkeren over onrecht.
Stanley zou het haar van Naad helemaal niet meer doen, maar zal wel moeten van de FEBO.quote:Op maandag 3 september 2007 14:13 schreef ruby het volgende:
Ik wil dat Stanley NU Nadia d'r haar vernielt.
En streamlocks geven geen bewijs........quote:Op maandag 3 september 2007 14:11 schreef akveor het volgende:
Lieke slaan op de trap.....
Js, maar met goedkeuring door achter hé.quote:Op maandag 3 september 2007 14:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
De normale spelers van het spel kregen een toneelhaak, zij wilden het spel op een normale manier spelen maar dat vonden ze te saai.
Wat krijg je dus? Een treitershow waar iedereen aan de beurt komt. Diegene die bij bijna alle treiterspelletjes erbij is (Huub) dus ook.
Dan is het misschien beter als je effe een ontspannen filmpje gaat downloaden ipv de streams te bekijkenquote:Op maandag 3 september 2007 14:12 schreef mazaru het volgende:
Ik zit hier gewoon te zweten van frustratie
nee, vanwege onwaardig gedrag of zoiets.quote:Op maandag 3 september 2007 14:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, met fysiek geweld toch? Bovendien weten ze al lang dat het stopt in december.
Ik ook ......te erg eigenlijk maar ik wil toch weten hoe het zich ontwikkeld.quote:Op maandag 3 september 2007 14:12 schreef avonne het volgende:
[..]
moet je na gaan.
Ik heb de streams uitgezet en lees een beetje mee om tot rust te komen
En steeds maar weer bij H en L.quote:Op maandag 3 september 2007 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open, dat dit allemaal mag en kan![]()
Kun je nagaan hoe dom ze is.quote:Op maandag 3 september 2007 14:15 schreef mootie het volgende:
Amanda zit zeker weer haar eigen waarheid te verkondigen tegen Stanley?
Zit al een paar dagen op die brief te wachtenquote:Op maandag 3 september 2007 14:16 schreef akveor het volgende:
Ik vind dat de febo NU bekend moet maken dat het BB style word.... dan vergaat het lachen die vijf wel omdat ze dan zeker ook iemand van dat groepje op de bank hebben zitten.
Dan neem ik het woord alle onmiddelijk terug en vervang het door veel.quote:Op maandag 3 september 2007 14:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Dat verwoord je weer ronduit dom![]()
Zijn daar beelden van? laat dan zien, anders onzin.net als de beschuldigingen van de andere 5quote:Op maandag 3 september 2007 14:11 schreef akveor het volgende:
Brian hou je vieze gore rotbek.... want het is wel duidelijk dat jij ook weer eens je handen niet thuis kon houden. Beetje Lieek slaan op de trap.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |