wie weet bovenstaand e-mail adres????quote:Op maandag 3 september 2007 14:05 schreef Giggio het volgende:
wat is het juiste e-amil adres om de FEBO te kunnen bereiken?
ik kook.....
Dat is precies waar Japio op aanstuurt. Dan kan hij het deel van de 'deelnemers afkoopsom' opstrijken en kan zonder verplichtingen aan RTL en Talpa z'n gang gaan. Daarom sabotteerd hij alles.quote:Op maandag 3 september 2007 14:08 schreef akveor het volgende:
[..]
In de brief stond toch duidelijk dat het programma gevaar loopt wanneer ze zo door gaan.
Jaap Hitler, gaat niet goed met die jongenquote:Op maandag 3 september 2007 14:09 schreef riri het volgende:
Kijk eens naar Jaap zijn gezicht....er begint zich één en al agressiviteit te ontwikkelen
Nou wat zeik je dan over Huub zijn gedrag steeds.Dat mag dan ook allemaal in het kader van het spel.quote:Op maandag 3 september 2007 14:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, binnen de kaders van het spel mag het. Ik ga daar niet zitten, Lieke wel. Ze weet wat ze kan verwachten en ze mag ook gewoon de poort uitlopen. Desondanks is het verwerpelijk, maar ja, een masochist heeft ook dit soort trekjes.
Zelfs Fok! hapert van woedequote:Op maandag 3 september 2007 14:10 schreef sander-3 het volgende:
Buffert en hapert het bij anderen ook zo erg? :S
de kader van het spel werden overtreden toen ze de jurk van Lieke afscheurden, haar vriendje in bedwang hielden en zij onder de blauwe plekken kwam te zitten. Dat was geen spelletje meer maar een enge groepshysterie.quote:Op maandag 3 september 2007 14:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, binnen de kaders van het spel mag het. Ik ga daar niet zitten, Lieke wel. Ze weet wat ze kan verwachten en ze mag ook gewoon de poort uitlopen. Desondanks is het verwerpelijk, maar ja, een masochist heeft ook dit soort trekjes.
de narcistische rancuneuze geest is nu uit de fles...........ik schat een kwestie van enkele uren en dan hebben lieke en huub het helemaal gehad met dat geteisem en dat zal geen mooie beelden opleverenquote:Op maandag 3 september 2007 14:09 schreef riri het volgende:
Kijk eens naar Jaap zijn gezicht....er begint zich één en al agressiviteit te ontwikkelen
Niets uitleggen, regels zijn regels. Dat de redaktie constant de regels aanpast is de hoofdreden dat dit programma verpest is. Tijd dat ze de regels eens gaan naleven, als alle 7 bewoners geweld gebruikt hebben gisterennacht (waar het wel naar uit ziet), dan moeten gewoon alle 7 personen vervangen worden. De tijd van dingen uitleggen voor de 100e keer mag wel eens een keertje voorbij zijn...quote:Op maandag 3 september 2007 14:07 schreef Vandaag... het volgende:
Snap anders niet dat ze niet nog eens iederen bij elkaar roepen en ens goed uitleggen dat dit niet de bedoeling is. Ze wilden toch geen agressieve sfeer meer?
De sfeer in het huis en die op het forum is helemaal vergelijkbaar.quote:Op maandag 3 september 2007 14:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook, zelfde gedrag als 6 weken geleden, en ja het zegt ook wat over mezelf dat ik wéér kijk.
moet je na gaan.quote:Op maandag 3 september 2007 14:07 schreef Copycat het volgende:
Ik word hier letterlijk onpasselijk van. En dan lees ik alleen maar.
"Mooi", bij mij ook.. maar dan ligt het in ieder geval niet aan mijn internetquote:
Sorry, dit vind ik echt onzin, dit is nog nooit iemand aangedaan.quote:Op maandag 3 september 2007 14:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hey maar luister eens, ik vind het ook een verdervelijk spelletje. Het is tenenkrommend om naar te kijken, maar niet janken als je favoriet aan de beurt is en niet klagen over onrecht dat je favoriet ook aan anderen heeft aangedaan.
Juni all over again,quote:Op maandag 3 september 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is te wagelijk voor woorden, ik geloof mijn oren en ogen niet, daarom alles uit, het is niet te doen.
Onbegrijpelijk van de FEBO dat ze dit toestaan.
De normale spelers van het spel kregen een toneelhaak, zij wilden het spel op een normale manier spelen maar dat vonden ze te saai.quote:Op maandag 3 september 2007 14:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is ook eng. Eén persoon die er doorheen schiet kan een mes pakken en tekeer gaan. Het slaat nergens op dit spel.
Ik zeik niet, alle Huub en Lieke fans lopen te weeklagen en te mekkeren over onrecht.quote:Op maandag 3 september 2007 14:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou wat zeik je dan over Huub zijn gedrag steeds.Dat mag dan ook allemaal in het kader van het spel.
Ik vind dit echt niet kunnen drie mannen op een vrouw.En ik ben geen eens een Liekefan.
Breek me de bek niet open, dat dit allemaal mag en kanquote:Op maandag 3 september 2007 14:12 schreef mazaru het volgende:
Ik zit hier gewoon te zweten van frustratie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |