lagen zeker bij de slingers in la met dank aan mevr Flens wat een toeval toch allemaalquote:Op maandag 3 september 2007 14:01 schreef akveor het volgende:
Hoe komen ze nu weer aan die mondkapjes?
En dan nog tegen een man.Zie jij het verschil niet.Keur jij dit nu echt goed van de drie mannenquote:Op maandag 3 september 2007 14:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, behalve bij Jaap. behalve bij Erik (zes tegen één)
Dit is toch niet normaal meer, waar is de FEBO in godsnaam mee bezig?quote:Op maandag 3 september 2007 14:04 schreef Vandaag... het volgende:
Jaap: Huub kom dan aanvallen, we zijn met je manwijf bezig![]()
[afbeelding]
Tilly gebruikt die als ze met aceton bezig is, ze zitten in de kist met nagelspullen.quote:Op maandag 3 september 2007 14:01 schreef akveor het volgende:
Hoe komen ze nu weer aan die mondkapjes?
Dat is toch zo duidelijk als wat. Ze hebben gevraagd (of het is hun aangeboden) voor een streamloos momentje om te bashen, omdat ze bang zijn voor de vele negatieve reacties die het (terecht) op de fora teweeg zal brengen.quote:Op maandag 3 september 2007 14:00 schreef avonne het volgende:
[..]
Er hangen sinds de romance tussen Bart en Lesley heel veel camera's.
Bovendien loopt er buiten altijd een cameraman mee.
Dat telefoontje is echt verdacht en heeft Nadia en Amanda naar buiten gejaagd.
Dat maak ik zelf wel uit!quote:Op maandag 3 september 2007 14:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hey maar luister eens, ik vind het ook een verdervelijk spelletje. Het is tenenkrommend om naar te kijken, maar niet janken als je favoriet aan de beurt is en niet klagen over onrecht dat je favoriet ook aan anderen heeft aangedaan.
Het is ook eng. Eén persoon die er doorheen schiet kan een mes pakken en tekeer gaan. Het slaat nergens op dit spel.quote:Op maandag 3 september 2007 14:05 schreef noekje het volgende:
Ik blijf dit zo eng vinden.
quote:Op maandag 3 september 2007 14:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Precies, die liggen standaard in de keukenkastjes, bij jou niet dan?
die mondkapjes heeft Brain uit de kapsalon gehaaldquote:Op maandag 3 september 2007 14:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En natuurlijk ook allemaal regie. De mondkapjes lagen ook al klaar. Ze weten er achter van en vinden het helemaal prima.
dat zal het wel zijn want je ziet de volgende uitbarsting al weer aankomen.quote:Op maandag 3 september 2007 14:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch niet normaal meer, waar is de FEBO in godsnaam mee bezig?
Ze willen gewoon dat de bom barst zodat ze de stekker er uit kunnen trekken.
Nagelstylistencursusquote:Op maandag 3 september 2007 14:06 schreef Darklight het volgende:
[..]
die mondkapjes heeft Brain uit de kapsalon gehaald
\quote:Op maandag 3 september 2007 14:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hey maar luister eens, ik vind het ook een verdervelijk spelletje. Het is tenenkrommend om naar te kijken, maar niet janken als je favoriet aan de beurt is en niet klagen over onrecht dat je favoriet ook aan anderen heeft aangedaan.
In de brief stond toch duidelijk dat het programma gevaar loopt wanneer ze zo door gaan.quote:Op maandag 3 september 2007 14:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En natuurlijk ook allemaal regie. De mondkapjes lagen ook al klaar. Ze weten er achter van en vinden het helemaal prima.
Ik ook, zelfde gedrag als 6 weken geleden, en ja het zegt ook wat over mezelf dat ik wéér kijk.quote:Op maandag 3 september 2007 14:05 schreef noekje het volgende:
Ik blijf dit zo eng vinden.
Ja, binnen de kaders van het spel mag het. Ik ga daar niet zitten, Lieke wel. Ze weet wat ze kan verwachten en ze mag ook gewoon de poort uitlopen. Desondanks is het verwerpelijk, maar ja, een masochist heeft ook dit soort trekjes.quote:Op maandag 3 september 2007 14:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En dan nog tegen een man.Zie jij het verschil niet.Keur jij dit nu echt goed van de drie mannen![]()
Dinsdag of woensdagquote:Op maandag 3 september 2007 14:08 schreef STAP01 het volgende:
Wanneer is de uitslag van de PoPo????
Lijkt me vrij duidelijk... dit is wat de redaktie wilt... denk je nou echt dat die 3 "mannen" zomaar iemand gaan provoceren na wat er gisterennacht gebeurd is zonder toestemming van achter?quote:Op maandag 3 september 2007 14:07 schreef Clank het volgende:
Is het nu niet aan de Febo om serieus in te gaan grijpen??? Wáárom laten ze dit allemaal zó hoog op lopen??
Kan erg handig zijn als je eens gaat shoppen in de pc hooft, (doe de dames dan de groeten( zorg dat je ze dan bij je hebt want ik als dorpse trien kom nooit in dit soort winkelstratenquote:Op maandag 3 september 2007 14:06 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Ga ze meteen aanschaffen.... ik wist niet dat dat bij de standaarduitrusting behoorde. tnx
Huub had zaterdag over woensdag.... maar hij is ook wel eens op donderdag bekend gemaakt.quote:Op maandag 3 september 2007 14:08 schreef STAP01 het volgende:
Wanneer is de uitslag van de PoPo????
en dat is erg?quote:Op maandag 3 september 2007 14:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch niet normaal meer, waar is de FEBO in godsnaam mee bezig?
Ze willen gewoon dat de bom barst zodat ze de stekker er uit kunnen trekken.
Ja, met fysiek geweld toch? Bovendien weten ze al lang dat het stopt in december.quote:Op maandag 3 september 2007 14:08 schreef akveor het volgende:
[..]
In de brief stond toch duidelijk dat het programma gevaar loopt wanneer ze zo door gaan.
Ik blijf nu even kijken uit ongeloof en ik verwacht dat ze iets gaan doen maar dat is ijdele hoop, dat weet ik.quote:Op maandag 3 september 2007 14:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook, zelfde gedrag als 6 weken geleden, en ja het zegt ook wat over mezelf dat ik wéér kijk.
Nee, ik heb al eens eerder gezocht op het internet ,quote:Op maandag 3 september 2007 14:04 schreef Nomrc2 het volgende:
heeft er iemand een fototje van Deborah Flens
Het is te wagelijk voor woorden, ik geloof mijn oren en ogen niet, daarom alles uit, het is niet te doen.quote:Op maandag 3 september 2007 14:07 schreef Copycat het volgende:
Ik word hier letterlijk onpasselijk van. En dan lees ik alleen maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |