De eerste dag weer naar school, en alle positiviteit is weg. Ik heb gedurende de vakantie zo veel moeite geprobeerd te doen om alles weer in orde te krijgen.
Waarom lijkt het net alsof iedereen je pijn probeert te doen?
Waarom kan ik niet gewoon normaal net als iedereen zijn?
Waarom voel ik me toch steeds zo ongelukkig?
Waarom wordt elke keer als ik iets bereikt lijk te hebben dat weer van me afgepakt te worden?
Wat is het nut van mijn bestaan als ik me voortdurend zo voel?
Waarom denk ik teveel?
Waarom heb ik zo weinig vrienden?
Hoe moet ik dit allemaal gaan oplossen?
Waarom durf ik geen zelfmoord te plegen? Dat zo zo makkelijk zijn...
Waarom kan er nou nooit eens iets goed gaan?
Hebben andere mensen nou niet door hoeveel pijn ze me doen?
Hoe kan het dat ik me zo eenzaam voel met zoveel mensen op de wereld?
Waarom voel ik me eenzaam?
Waarom ben ik voor alles zo bang?
Wat moet ik nou toch nog doen?
Waarom wordt mij nou geen rustig en gelukkig leven gegund?
Waarom maak ik alles zo ingewikkeld?
Waarom heb ik in het verleden alles verziekt door enkel slechte beslissingen te nemen?
Waarom blijf ik slechte beslissingen nemen?
Ik weet het niet meer, en er komen steeds meer problemen bij... En er is niemand aan wie ik het kwijt kan, niemand die me helpt, schijnbaar niemand die ziet hoe ik me voelt.
Ik ben nooit opzettelijk slecht geweest tegen iemand, sterker nog, ik sta altijd klaar voor mensen, ik ben altijd bereid te helpen.
Alle klootzakken die voortdurend mij op de hak nemen, voortdurend mij proberen kapot te maken met hun opmerkingen, die zijn wel gelukkig, die hebben wel vrienden, die krijgen wel aandacht van meiden?
En voor alles wat ik ooit voor anderen gedaan heb, wat heb ik daar voor terug gekregen?
Ik weet het niet meer. Ik zie het niet meer zitten. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
Ik weet niet eens of ik wel dood wil. Ik weet alleen dat ik op deze manier niet verder wil.
Ik zit serieus zo in de stress dat ik niet eens meer mijn pincode voor internetbankieren wist.
Ik denk dat ik wegloop als ik het loon van mijn vakantiewerk op mijn rekening heb. Dan kan ik in ieder geval voorlopig eten kopen.
Ik wil niet meer naar school, maar ik wil ook niet alleen thuiszitten.
Eigenlijk weet ik helemaal niet wat ik wil, niet waar ik heen wil.
Ik heb het gevoel dat ik vast zit, en ik kan geen kant meer uit.
En dat terwijl ik eindelijk het gevoel had dat ik op de goede weg zat. EN NU DIT