Dat doe ik al ruim 2 maandquote:Op maandag 3 september 2007 13:23 schreef PumaStreamer het volgende:
Ongelooflijk...ze laten niemand door bij talpa...De redactie is spoorloos. Er zijn alleen doorgeef luiken.
Marjolein van Talpa is een grote leugenachtige Biatch..ze zegt heel schijnheilig...de streams doen het nu toch weer. Op het moment dat ze dat zegt gaan de locks weer op....Boycotten jongens...niet meer betalen...laat ze het maar in de portemonee voelen.
Idd Brian zegt: ik citeer: Wij hebben de macht...wij bepalen alles..quote:Op maandag 3 september 2007 13:22 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
foute conclusie:
dennis en consorten worden beschermd, want het is heel duidelijk dat zij lieke iets geflikt hebben.
Bij voorbaat neem ik niets meer aan van dat tuig tenzij er harde bewijzen zijn...quote:Op maandag 3 september 2007 13:24 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Huub heeft zijn vrienden in Amerika vermoordt. Is dat het grote geheim, dat auto-ongeluk en geven ze daar Huub nu de schuld van?
Of wellicht zag Huub de bui al hangen?quote:Op maandag 3 september 2007 13:23 schreef maril het volgende:
Omdat iedereen hier zit in te vullen voel ik mij vrij dat ook te doen , ik hoor elke keer voor een streamlock van de 5 dat Huub en Lieke zich hebben misdragen, het feit dat de 5 vrolijk waren vooor dat ze op de bank gingen zitten en Huub als een oorwurm keek ga ik ervan uit dat Huub zich heeft misdragen, maar wederom weer beschermd wordt van achter, Bah.
Bart mocht daar ook nooit doorheen als hij Lesley uitzwaaide.quote:Op maandag 3 september 2007 13:24 schreef akveor het volgende:
Amanda: Lieke gaat door de nooduitgang naar buiten.... ik wist niet dat dat mocht....
ow en hoe doe je dat dan...en je hoeft mij geen motherfocker te noemen (mofo).quote:Op maandag 3 september 2007 13:25 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat doe ik al ruim 2 maand... En jah, ik heb nog streams jah, maar betalen doe ik niet meer mofo's
Die kans is zeer groot ja...quote:Op maandag 3 september 2007 13:20 schreef noekje het volgende:
Brian heeft Lieke geslagen?
Precies! Het leek alsof Huub de bui al zag hangen. Anders ga jij niet zo timide op de bank zitten, dan denk je juist zó eindelijk hebben ze een oordeel en gaan er koppen rollen. Maar hij heeft zelf iets uitgevreten.quote:Op maandag 3 september 2007 13:23 schreef maril het volgende:
Omdat iedereen hier zit in te vullen voel ik mij vrij dat ook te doen , ik hoor elke keer voor een streamlock van de 5 dat Huub en Lieke zich hebben misdragen, het feit dat de 5 vrolijk waren vooor dat ze op de bank gingen zitten en Huub als een oorwurm keek ga ik ervan uit dat Huub zich heeft misdragen, maar wederom weer beschermd wordt van achter, Bah.
Over Brian stond niets in die brief?quote:Op maandag 3 september 2007 13:22 schreef Day het volgende:
[..]
Als ik naar Lieke d'r reactie kijkt is er inderdaad meer gebeurd. Huub is niet de enige die fysiek geweld heeft gebruikt. Schijnbaar Brian ook. Dus worden zowel Brian als Huub weer beschermd?
Er is wel geslagen/geschopt, zodra ze het daarover hebben komt er een streamlockquote:Op maandag 3 september 2007 13:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat ik al aangaf, er is helemaal niet zoveel gebeurt. Gewoon de normale dingen die altijd plaats vinden. Maar.......waarom dan toch die langdurige streamlocks? Nou, omdat de bewoners vonden dat er wel wat plaats had gevonden en er weer niets gedaan werd. Die waren, dat schreef ik al eerder, vermoedelijk volledig over de pis en kraamden er van alles uit. Rellerige sfeer!
Dacht eigenlijk ook dat het niet mocht.quote:Op maandag 3 september 2007 13:24 schreef akveor het volgende:
Amanda: Lieke gaat door de nooduitgang naar buiten.... ik wist niet dat dat mocht....
kelere dat kind moet naar een heropvoedingsgestichtquote:Op maandag 3 september 2007 13:27 schreef mootie het volgende:
Amanda: Die wond van Fries is ook door Huub en zijn vrienden in Amerika heeft hij ook vermoord. (auto-ongeluk)
Nee, Huub heeft ook iets uitgevreten. HIj was voor de brief al down en is dat nu nog steeds.quote:Op maandag 3 september 2007 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of wellicht zag Huub de bui al hangen?
Ik heb de waarheid ook niet in pacht, maar de manier waarop de 5 bezig zijn, doet mij vermoeden dat ze nog steeds in euforie verkeren van het feit dat ze Lieke (en Huub?) goed te grazen hebben gehad. Puur gevoel, dus pin me er niet op vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |