Het is dus gewoon een herhaling van de aanranding eerder door de 6 personen. Huub is er tussen gesprongen.quote:Op maandag 3 september 2007 13:19 schreef riri het volgende:
Lieke heeft er nu echt genoeg van...als het zo gespeeld moet worden zegt ze....
Ik begreep dat Huub Lieke had geslagen.....quote:Op maandag 3 september 2007 13:20 schreef noekje het volgende:
Brian heeft Lieke geslagen?
Lees mijn post hierbovenquote:Op maandag 3 september 2007 13:21 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke ging door deze deur er uit zei og Huub heeft op de trap een knietje gehad
Als ik naar Lieke d'r reactie kijkt is er inderdaad meer gebeurd. Huub is niet de enige die fysiek geweld heeft gebruikt. Schijnbaar Brian ook. Dus worden zowel Brian als Huub weer beschermd?quote:Op maandag 3 september 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik naar Lieke kijk denk ik toch echt iets anders. Ik denk dat Huub Lieke in bescherming heeft genomen en Lieke baalt dat de rest niet wordt aangepakt.
foute conclusie:quote:Op maandag 3 september 2007 13:16 schreef Day het volgende:
Conclusie: Huub wordt dus beschermd. Want het is heel duidelijk dat hij iets uitgevreten heeft.
Zoiets jaquote:Op maandag 3 september 2007 13:22 schreef Day het volgende:
[..]
Als ik naar Lieke d'r reactie kijkt is er inderdaad meer gebeurd. Huub is niet de enige die fysiek geweld heeft gebruikt. Schijnbaar Brian ook. Dus worden zowel Brian als Huub weer beschermd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |