Sorry Day, maar dit kan vrij gemakkelijk volledig geregisseerd zijn. Beweer gewoon dat hij je geschopt heeft, zorg dat 5 mensen je beamen en zorg dat de streamers niets te zien krijgen.quote:Op maandag 3 september 2007 13:16 schreef Day het volgende:
Conclusie: Huub wordt dus beschermd. Want het is heel duidelijk dat hij iets uitgevreten heeft.
Jezus Mina!quote:Op maandag 3 september 2007 13:17 schreef mootie het volgende:
Amanda zei tegen Lieke: Je gaat hier bloedend weg?
Precies.... allemaal maar weer op de bank....quote:Op maandag 3 september 2007 13:17 schreef avonne het volgende:
Waarom zijn ze nu zo blij?
Ik zou als Febo ontzettend kwaad zijn als ze de boodschap negeren.
Ik denk zelf dat hij niet de enige is geweest, en zo ja, dan is er heel wat uitlokking aan vooraf gegaan, wat een exit zou moeten betekenen.quote:Op maandag 3 september 2007 13:16 schreef Day het volgende:
Conclusie: Huub wordt dus beschermd. Want het is heel duidelijk dat hij iets uitgevreten heeft.
Als ik naar Lieke kijk denk ik toch echt iets anders. Ik denk dat Huub Lieke in bescherming heeft genomen en Lieke baalt dat de rest niet wordt aangepakt.quote:Op maandag 3 september 2007 13:16 schreef Day het volgende:
Pure dommigheid.quote:Op maandag 3 september 2007 13:17 schreef yvonne het volgende:
Waar komt hun euforie vandaan?
Kweenie, nu snap ik het niet meer, denk ik
Wordt weer eens door de vingers gezien....quote:Op maandag 3 september 2007 13:16 schreef Day het volgende:
Dat gevoel heb ik ook...quote:Op maandag 3 september 2007 13:18 schreef Vandaag... het volgende:
Het lijkt wel alsof niet Huub en Lieke maar de andere vijf de hand boven het hoofd wordt gehouden. Hoezo de feest vreugde bij de vijf en de teleurstelling van H&L??
Nee, ik denk dat er nog steeds geen conclusie te trekken is, het laatste wat we zagen waren 2 opgefokte "dames" die als een speer richting H en L renden.quote:Op maandag 3 september 2007 13:16 schreef Day het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |