Schei toch uit. Huub heeft in zijn hele kooi bestaan, tot en met het vertrek van Eric niets anders gedaan dan dit. Helemaal totaal niets anders. Hij krijgt nu een koekje van eigen deeg, helemaal terecht, hoe lullig het ook is om naar te kijken.quote:Op maandag 3 september 2007 13:35 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
doodeng om te zien die groepshysterie. Wel fascinerend om het voor je ogen te zien voltrekken.
Ook om te zien hoe de underdog reageert. Eerst terug klieren, dan negeren, dan flippen.
Lieke stond toch onder aan de trap af te luisteren?quote:Op maandag 3 september 2007 13:38 schreef Clank het volgende:
Brian: Is Lieke de poort uitgelopen?
Huub: Ik denk het.. dan had je je poten thuis moeten houden klerelijer.
Delletje is zo weg als je even doorprikt is het nu fysiek geweldquote:Op maandag 3 september 2007 13:40 schreef Johnny_Berra het volgende:
Nou Huub, kat in 't bakkie....... ff Delletje uitdagen
Ze was net naar bovenquote:Op maandag 3 september 2007 13:40 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Lieke stond toch onder aan de trap af te luisteren?
Amanda weet dat ze vanalles kan zeggen omdat ze weet dat de streams op verzoek of in overleg met de redactie uit stonden. Deze groepsbash is weer volledig door achter goedgekeurd en begeleidquote:Op maandag 3 september 2007 13:39 schreef Vandaag... het volgende:
Amanda zegt: als huub me nog één keer trapt dan trap ik hem helemaal in elkaar.
Klopt, koekje van eigen deeg. Als hij alleen gebashed zou worden zou hij het wel trekken, maar dat ze lieke steeds zo genadeloos pakken trekt hij niet.quote:Op maandag 3 september 2007 13:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schei toch uit. Huub heeft in zijn hele kooi bestaan, tot en met het vertrek van Eric niets anders gedaan dan dit. Helemaal totaal niets anders. Hij krijgt nu een koekje van eigen deeg, helemaal terecht, hoe lullig het ook is om naar te kijken.
was huub de enige die gedronken heeft die avond???quote:Op maandag 3 september 2007 13:41 schreef akveor het volgende:
Al met al waar ik me het meest aan erger is dat Huub zaterdag weer gedronken heeft.....
Nee, niet deze geescaleerde hysterie, deze is totaal niet te vergelijken met wat voorheen gebeurd is, dit is rond de aanranding begonnen en nooit gestopt.quote:Op maandag 3 september 2007 13:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schei toch uit. Huub heeft in zijn hele kooi bestaan, tot en met het vertrek van Eric niets anders gedaan dan dit. Helemaal totaal niets anders. Hij krijgt nu een koekje van eigen deeg, helemaal terecht, hoe lullig het ook is om naar te kijken.
Natuurlijk heeft ze geen schone handen, ze is een sneaky tante. Maar wel zo geniepig dat het bijna niet opvalt.quote:Op maandag 3 september 2007 13:42 schreef akveor het volgende:
Lieke geeft ook toe dat ze niet helemaal schone handen heeft.... ze heeft Natasia gebeten (?)...
nee voor de medebewonersquote:Op maandag 3 september 2007 13:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub en Lieke nu een verhaaltje voor de streamers......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |