Dan voelt ze eens wat Eric gevoeld moet hebben, terwijl hij haar nooit iets heeft aangedaan. Je moet eens die filmpjes zien hoe ze tegen hem deed. Dan kan je zien wat een 'lieverdje'ze zelf is.quote:Op maandag 3 september 2007 13:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieke is eigenwijs. ontzettend eigenwijs. Ze weet dat ze haar weg willen hebben, al weken lang. Ze gaat er tegenin en denkt het te kunnen weerstaan. Maar dit kun je gewoon niet weerstaan. Als ze iemand weg willen, dan gaat hij/zij weg.
precies..ik zou als ik huub was...lekker een enorme beuk uitdelen en eervol de kooi uitlopen.quote:Op maandag 3 september 2007 13:37 schreef grazygirl het volgende:
heb het gevoel dat Huub zijn tijd afwacht en iemand dan een goeie knal geeft en het niet erg vindt om eruit getrapt te worden
Okee, laf van de redactie. Ze laat dit dus maar doorzuigenquote:Op maandag 3 september 2007 13:34 schreef Darklight het volgende:
[..]
Er zijn geen namen genoemd. Er is niks gezien
Ik ben er ook bang voor. Dennis trouwens ook. Die twee zien dit totaal niet als een spel.quote:Op maandag 3 september 2007 13:35 schreef mootie het volgende:
Als Amanda mee had gedaan destijds aan dat experiment met die electrische schokken...... die was tot het uiterste gegaan, totdat Lieke dood aan de draadjes had gehangen.
hij is vast slimmer als dat...tegen de tijd dat er meer camera's zijn wordt het alleen nog maar duidelijker dat huub en lieke toffe mensen zijn en die andere persoonlijkheden genaamd jaap,dennis , nadia, brian en amanda puur uitschot zijn....tijd voor de harde waarheidquote:Op maandag 3 september 2007 13:37 schreef grazygirl het volgende:
heb het gevoel dat Huub zijn tijd afwacht en iemand dan een goeie knal geeft en het niet erg vindt om eruit getrapt te worden
Ik vind dat er 1 groot verschil is. De exit van Eric was opgezet door de redactie. Daar was geen sprake van haat. Dit is gewoon pure, kille haat.quote:Op maandag 3 september 2007 13:38 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan voelt ze eens wat Eric gevoeld moet hebben, terwijl hij haar nooit iets heeft aangedaan. Je moet eens die filmpjes zien hoe ze tegen hem deed. Dan kan je zien wat een 'lieverdje'ze zelf is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |