Joehoe, de inhoud van die brief - ik heb zinds gisteren geen streams meer - werd daar alleen een fout van Huub benoemd, of kwam Brian er ook nog in voor?quote:
Zegt Amanda die waarschijnlijk uit der reet bloedde toen Brian analistich te werkging bij die stinkhoer.quote:Op maandag 3 september 2007 13:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda heeft vandaag al een paar keer gezegd dat Lieke bloedend de villa zal verlaten....... hoezo veilig voelen![]()
Er zijn geen namen genoemd. Er is niks gezienquote:Op maandag 3 september 2007 13:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Joehoe, de inhoud van die brief - ik heb zinds gisteren geen streams meer - werd daar alleen een fout van Huub benoemd, of kwam Brian er ook nog in voor?
doodeng om te zien die groepshysterie. Wel fascinerend om het voor je ogen te zien voltrekken.quote:Op maandag 3 september 2007 13:30 schreef m1sse het volgende:
[..]
Imo is het experiment juist wel geslaagd. Er gebeurt eigenlijk precies wat je ook in die film het echte leven kunt zien. Mensen die denken de macht te hebben gaan volledig los op de underdogs. Alleen in dit geval is het reality televisie. Ik hoop dat die 5 zich zo verschrikkelijk gaan schamen voor het bevestigen van het experiment als ze hieruit komen. Maar ik gok dat alleen Brian's IQ hoog genoeg is om zichzelf dit achteraf te realiseren.
Er zijn er wel meer daar die dat vergeten.quote:Op maandag 3 september 2007 13:32 schreef ruby het volgende:
[..]
Die sukkel vergeet dat ie ooit naar buiten moet.
Als Amanda mee had gedaan destijds aan dat experiment met die electrische schokken...... die was tot het uiterste gegaan, totdat Lieke dood aan de draadjes had gehangen.quote:Op maandag 3 september 2007 13:33 schreef SiRojK het volgende:
Amanda moet echt haar lelijke muil houden.. Dat slaan met die pump toen stond er duidelijk op, was duidelijk fysiek geweld, maar ze had een hand boven haar hoofd
Verwijt andere niet waar jezelf het beste in bent.quote:Op maandag 3 september 2007 13:33 schreef riri het volgende:
Deze mensen geloven in hun voor zichzelf geschapen werkelijkheid....
Echt....kots materiaal is het...wow...schaam me om eigenlijk te kijken...me zo te verlagen dat ik dit kutzooitje eigenlijk wil zien....Wow...Dennis mag eraan..Brian mag eraan..allemaal mogen ze naar de klote.quote:Op maandag 3 september 2007 13:34 schreef beequeen het volgende:
MUTE op dat aso zooitje, niet om aan te horen.![]()
![]()
![]()
(Niet vandaag , maar eerder)quote:Op maandag 3 september 2007 13:27 schreef mootie het volgende:
Amanda: Die wond van Fries is ook door Huub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |