quote:Op donderdag 6 september 2007 20:33 schreef nebelung het volgende:
(wat een gekeutel heerlijkheid eigenlijk haha)
ik haal dit er ff uit, omdat Ezra laatst ook een paar slokjes fristi had en dus ook aan het stuiteren was. fristi is niet echt goed geloof ik voor kinderenquote:Op donderdag 6 september 2007 13:44 schreef MeNicole het volgende:
Mikael die stuitert me hier ook wel eens door de kamer. Vooral als ie een keertje een beetje fristi ofzo krijgt.
Hela, waar woont ge nu dan?quote:Op donderdag 6 september 2007 15:29 schreef YPPY het volgende:
We moeten wel bedenken hoe we haar straks gaan leren traplopen nu we gelijkvloers wonen.
Fristi heeft echter geen kunstmatige kleurstoffen en geen conserveringsmiddelen. Dus daar ligt het niet aan.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:21 schreef _evenstar_ het volgende:
En fristi dat ze gaan stuiteren, is ook bomvol kleurstoffen
Die indruk had ik wel even ja... Nu snap ik het wel. Bedankt.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:45 schreef nebelung het volgende:
[..]
Ik ben toch ook voor de eerste (en laatste) keer moeder, gekkieIk doe ook maar wat...
Heb je het idee dat ik het raar vindt wat je zegt? (gezien je PI) Want dat bedoel ik helemaal niet! Ik wilde je eigenlijk een hart onder de riem steken en laten zien dat dreumessen elders ook zo doen.
Fijn! Want het kwam helemaal uit een goed hart. Ik weet hoe frustrerend het voor jezelf kan zijn!quote:Op donderdag 6 september 2007 23:51 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Die indruk had ik wel even ja... Nu snap ik het wel. Bedankt.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:34 schreef nebelung het volgende:
[..]
Fijn! Want het kwam helemaal uit een goed hart. Ik weet hoe frustrerend het voor jezelf kan zijn!
Dank! Hij slaapt heel licht.. kreunt een beetje in zijn slaap.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:58 schreef cattie het volgende:
Beterschap voor Kendahl!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |