abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53006407
Dreumes, is dat de officiele benaming voor een 1 tot 2-jarig kind?
pi_53006469
Officieus wel
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:33:13 #78
24188 Belana
kloon van belana
pi_53007367
Ezra kan zo lief spelen
Hij zit nu al 1,5 uur in de box enorm lief te spelen met vanalles, heeft het vreselijk naar zijn zin, zit te lachen en te brabbelen en vanalles te verzinnen met zijn speelgoed. zoooo anders dan Liam

[ Bericht 2% gewijzigd door Belana op 07-09-2007 15:58:29 ]
stormy waters...
sailin'
pi_53007643
Mikael eet eigenlijk al vanaf dat ie vast voedsel krijgt met de pot mee. En gewone melk krijgt ie ook al vanaf 9 maand, dus hij weet niet anders. Ik maak zijn melk meestal wel iets warm omdat ie dat lekker vind
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 7 september 2007 @ 16:28:26 #80
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53008696
lief belana
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 7 september 2007 @ 16:54:06 #81
108648 cattie
lieve moeder
pi_53009404
Aaaah, wat lief Belana!

Ive eet al tijden met de pot mee, maar gewone melk wil hij niet.
  vrijdag 7 september 2007 @ 17:19:40 #82
24188 Belana
kloon van belana
pi_53010071
ja het is echt zo lief. ik ben dat dus van Liam helemaal niet gewend, die heeft nooit zo goed kunnen spelen, dus dit is echt heerlijk om te zien. hij had een bak met speelgoed in zijn box gekregen en heeft er alles uitgehaald, maar er stuk voor stuk mee gespeeld en daarna is ie met de bak zelf gaan spelen, op zijn kant gelegd en er dan in en uit kruipen en gieren van het lachen
nu slaapt ie weer. mijn moppie.
stormy waters...
sailin'
pi_53011175
Wat goed Evenstar!
Lief Belana!

Kim zit nu naast me en vind de plaatjes zo leuk. Vooral die met kindjes erop. Mag niet wegklikken, dan wordt ze boos.

Kim is volgens mij ook gewoon in 1x over gegaan op gewone melk. Ze wil het graag lauw hebben.
Kim krijgt nog wel potjes soms. Zoals zondags, want dan eten we soep. Overigens van de week courgettesoep gemaakt, volgens mij van keukenkikker.nl. Dat was wat dikker en dat vond ze heerlijk! En wij ook. En als we bv patat of pizza eten, krijgt ze een potje. Maar meestal eet ze met de pot mee. Gisteren marokkaanse (?) gehaktballetjes met couscous van recept opperdepop gemaakt. Dat vond ze erg lekker.
Gelukkig gaat het eten en drinken nu weer goed. En zo te ruiken het poepen ook
pi_53013102
Geleidelijk aan met de pot mee eten. Beetje uitproberen enzo. Opvolgmelk krijgt hij nog steeds. Gewone melk vindt hij vies. Karnemelk vindt hij dan wel weer lekker
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_53014273
Wat goed Arwen!!

Hihi wat lief Belana!!

Amber eet af en toe een potje maar eet wel steeds meer met de pot mee. Gister hadden we bloemkool maar ze wilde alleen e gehaktbal. Daarna heeft ze nog een bak aardbeien gegeten. Afgelopen week hadden we tagliatelle en dat vind ze heerlijk.

Amber is al 2x van boven naar benede zelfstandig de trap afgegaan. Op haar kont. VInd ze echt interessant
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53038773
Hier een koortsig knulleke, 39.2 Ik zag het al wel aankomen, hij was al een paar dagen een beetje appelig. Lang slapen, gisterochtend werd hij om 09:30 uur wakker, wallen onder de ogen, kleurtje en huilerig. Vanmiddag had hij al een heet koppie. Nu net weer dus toch maar eventjes getempt. We zullen wel zien hoe hij slaapt.
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:58:21 #87
108648 cattie
lieve moeder
pi_53040185
Beterschap voor Kendahl!
pi_53041791
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:58 schreef cattie het volgende:
Beterschap voor Kendahl!
Dank! Hij slaapt heel licht.. kreunt een beetje in zijn slaap.
pi_53045123
Hoe is het nu met Kandahl?
  zondag 9 september 2007 @ 10:28:43 #90
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53045136
PV/belsen en ken beterschap
pi_53045676
Hij werd om 09:00 uur wakker. Hij heeft toen uiteindelijk 200 ml melk gedronken. Eten wil hij nu niet. geen hapje, niks. Geen limo, maar hij hoest ook. Dus zo eens water proberen. Ik hoop niet dat het kinkhoest is, dat heerst hier in de buurt. Vriendin van me had het, diens 1 jarige zoontje ook veel hoesten. Maargoed, het hoesten is niet zo heftig op dit moment. Mijn vriendin hoeste zowat haar strot eruit. Koorts is nu 38.9 Verder is hij heel aanhankelijk. Maar hij kruipt en doet nog steeds pogingen tot staan en lopen. Bikkel!
pi_53065350
Beterschap Kendahl!

Hier ook een zielig ventje die gisteravond ineens zwaar begon te ademen. Even naar de HAP gebeld en we moesten vooral rustig blijven, na een wandelingetje buiten en thee met honing was Merlijn weer rustig. Het was ws pseudokroep. Alleen toen we gingen slapen was het nog niet helemaal weg en net werd hij weer heel paniekerig wakker. Hij ligt nu samen met papa beneden op de bank met de tv aan. Het klinkt wel akelig zeg. Morgenvroeg ga ik toch even langs de huisarts even zekerheid krijgen en evt medicijnen.
  maandag 10 september 2007 @ 06:45:12 #93
24188 Belana
kloon van belana
pi_53065653
voor alle zieke kindjes wat sneu is dat toch altijd weer.

hier was Ezra weer eens aan het spoken...eerst om half 3 wakker, toen om 4 uur, toen om 5 uur weer... veeg mij maar op zo maf, het gaat echt al een tijdje goed met doorslapen en dan ineens is het weer bal nou ja.... we gaan lekker werken vandaag en vanavond vroeg naar bed
stormy waters...
sailin'
  maandag 10 september 2007 @ 06:57:20 #94
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53065715
Heeeee, Storm ook. Echt slopend, he? Ik moet ook werken vandaag, maar dat 'vroeg naar bed' wordt het voor ons ook vanavond.

Beterschap aan de zieke dreumesen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 10 september 2007 @ 08:31:24 #95
108648 cattie
lieve moeder
pi_53066244
Ive was ook aan het spoken, maar dat kwam omdat hij erg moest hoesten. Zo sneu. Overdag heeft hij er nauwelijks last van, maar de afgelopen nachten hoest hij wel. Hij krijgt al wel een hoestdrankje, maar dat helpt maar een beetje. Nou ja, gaat vanzelf wel weer over.

Beterschap voor alle andere zieke dreumessen!
pi_53067842
Och jee, nog meer spookjes hier! Ronja was ook ineens drie keer wakker maar wat nou de reden was....
Beterschap dan maar, voor alle zieke kindjes!
pi_53068379
Hier spook 5 mét hoge koorts en rode konen
Variety is the spice of life
pi_53070387
Achossie, nog meer zieke dreumesjes.. Beterschap allemaal!
Bij Kendahl is de koorts wat gezakt. Nu nog 38.3, gisteravond 38.4. Hij is wel nog huilerig en moe. Gelukkig drinkt hij wel melk en wilde hij nog wel een stukje appel eten. Hoesten doet hij nu en dan, maar niet zo veel. Papa en mama zijn ook niet helemaal lekker nu Gezinnetje ziekjes
  maandag 10 september 2007 @ 12:44:13 #99
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53071008
Beterschap en vannacht lief slapen spookjes
  maandag 10 september 2007 @ 17:03:23 #100
108648 cattie
lieve moeder
pi_53075663
Ive wil al een paar dagen zijn enige flesje kunstmelk van de dag niet meer. En gewone melk wil hij ook niet. Nou vind ik dat op zich niet zo'n probleem, hij eet super en hij drinkt ook voldoende water en soms diksap. Maar heeft hij niet nog een bepaalde hoeveelheid melkproducten op een dag nodig? Hij ontbijt met een bordje pap (van geitenmelk, dan wil hij wel, puur melk niet) en krijgt als toetje een klein beetje kwark. Zou dat voldoende zijn? Op internet kan ik zo niets vinden daarover.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')