ga jij je lekker rukken met een tijdschriftquote:Op maandag 3 september 2007 10:10 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Twee lesbische bospotten, wat is daar nu mee?
ghehe, nee even serieus, wie zijn dat?quote:Op maandag 3 september 2007 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga jij je lekker rukken met een tijdschrift
das wel een heel slechte hoorquote:Op maandag 3 september 2007 10:16 schreef marcb1974 het volgende:
tvp
Zo NSFW is het niet hoorquote:
zou je dan niet eens onder de wol kruipen en uitziekenquote:Op maandag 3 september 2007 10:56 schreef marcb1974 het volgende:
Blegh, ik zit nog steeds vol met snot en heb volgens mij nog koorts ook
heb echt geen zin om me WEER ziek te meldenquote:Op maandag 3 september 2007 10:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
zou je dan niet eens onder de wol kruipen en uitzieken
wel ff van te voren stomen
Gewoon de rest aansteken, dan valt het niet zo opquote:Op maandag 3 september 2007 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
heb echt geen zin om me WEER ziek te melden![]()
Ik zie je.quote:Op maandag 3 september 2007 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
je moet je gewoon niet zo snel weer beter melden
misschien eens verstandig om naar je lichaam te luisteren ipv maar door te draven?quote:Op maandag 3 september 2007 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
heb echt geen zin om me WEER ziek te melden![]()
Jottumpjesquote:Op maandag 3 september 2007 11:27 schreef Kuukske het volgende:
Zeau. Ben ik dan. Met verwijsbrief naar de neuroloog.
Dat komt wel goedquote:Op maandag 3 september 2007 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon de rest aansteken, dan valt het niet zo op
Terechtquote:Op maandag 3 september 2007 11:27 schreef Kuukske het volgende:
Zeau. Ben ik dan. Met verwijsbrief naar de neuroloog.
Duikfles nodig?quote:
Neuh dank je, ZO eng is mtm ook niet hoorquote:
mooi zoquote:
zekersquote:
Ik ookquote:Op maandag 3 september 2007 12:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
zekers
eten was ook heel gezellig
en wat heb ik genoten van de spontaniteit van je kids
Vorig jaar ook al trouwens. Uitschot, die Walenquote:Sabotage bij Vlaamse fietstocht rond Brussel
BRUSSEL - Kwaadwillenden hebben de jaarlijkse Vlaamse fietstocht rond Brussel die zondag plaatsvond aangegrepen om de fietsliefhebbers eens flink te pesten.
Hier en daar knoeiden vermoedelijk Franstaligen met de bewegwijzering en tientallen fietsers reden hun banden lek op uitgestrooide spijkers.
Taalstrijd
In totaal fietsten 77.000 Vlamingen mee met de fietstocht rond Brussel, de zogeheten Gordel. Het typisch Vlaamse evenement werd net als vorige jaren door politici aangewend voor het venten van opinies met betrekking tot de taalstrijd, meldden Vlaamse media maandag.
Vlaamse politieke partijen willen het kiesdistrict Brussel-Halle-Vilvoorde splitsen, maar de Walen zijn hierop tegen.
En maar zeggen dat ze heel vredelievend zijnquote:Op maandag 3 september 2007 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieke, echt, zaag dat kut-wallonië los en doe jezelf een plezier
Wat nu weer? Nou, dit:
[..]
Vorig jaar ook al trouwens. Uitschot, die Walen![]()
wat heb je nodig? Ik moet toch naar de boekhandel straksquote:Op maandag 3 september 2007 13:06 schreef Ynske het volgende:
iemand zin om voor mij boodschappen te gaan doen?
eten, drinken, eigenlijk nog een nieuwe lens misschien met extenderquote:Op maandag 3 september 2007 13:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
wat heb je nodig? Ik moet toch naar de boekhandel straks
Ik heb nog steeds die teleconvertert in de aanbiedingquote:Op maandag 3 september 2007 13:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
eten, drinken, eigenlijk nog een nieuwe lens misschien met extender
liefquote:Op maandag 3 september 2007 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds die teleconvertert in de aanbieding
Wat voor eten en drinken? En welke lens?quote:Op maandag 3 september 2007 13:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
eten, drinken, eigenlijk nog een nieuwe lens misschien met extender
waar ga je die dan halen?quote:Op maandag 3 september 2007 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor eten en drinken? En welke lens?
Ik ben nu aan het kijken naar een sigma 10-20 mm. En straks even Photoshop cs2 voor fotografen halen
Was het nou jouw camera met telelens die ik gisteren vasthad, of was het die van Yoni. Je krijg er acuut een hernia van.. en ik vond mijn toestel al zwaarquote:Op maandag 3 september 2007 13:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar ga je die dan halen?
andere tele, ik kots nu echt op die van mij na gister
dat kan alleen die van Yoni geweest zijnquote:Op maandag 3 september 2007 13:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
Was het nou jouw camera met telelens die ik gisteren vasthad, of was het die van Yoni. Je krijg er acuut een hernia van.. en ik vond mijn toestel al zwaar
Bij kamera-express oidquote:Op maandag 3 september 2007 13:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar ga je die dan halen?
andere tele, ik kots nu echt op die van mij na gister
sigma 70-300quote:Op maandag 3 september 2007 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij kamera-express oid
Wat voor tele heb jij? En waarom ga je erin kotsen
Erin kotsen geeft veel leukere effectenquote:Op maandag 3 september 2007 13:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
sigma 70-300
en ik kots erop
omdat hij niet fijn is, zoom loopt niet soepel tussen de 200 en 300
en wil een lichtsterkere lens.
dacht dus richting een 70-200 2.8
en dan met teleconverter/extender dinges heb je in de dierentuin toch je bereik
Dat is wel erg gaaf spul ja. Maar goed, kost n paar centenquote:Op maandag 3 september 2007 13:43 schreef Ynske het volgende:
dacht dus richting een 70-200 2.8
en dan met teleconverter/extender dinges heb je in de dierentuin toch je bereik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |