Die keur ik maar goed. Hoewel niet volledig correct.quote:Op maandag 3 september 2007 01:29 schreef broer het volgende:
[..]
Bloedcellen 'in het algemeen', dan?
Brrrrrr.quote:Op maandag 3 september 2007 01:31 schreef ElizabethR het volgende:
aanprikbaar
Waar is het bloedquote:Op maandag 3 september 2007 01:33 schreef wyccie het volgende:
[afbeelding]
Vanaf het centrum, na de Kapittelweg (waar de HAN staat, het kruispunt net voorbij station Heyendaal) de eerste afslag rechts.
Zo af en toe heb ik zo'n engelenbui, dan probeer ik mensen aan het doneren te krijgen. Goede doelen aanprijzen etc.quote:Op maandag 3 september 2007 01:34 schreef ElizabethR het volgende:
Hoe komt het dat jij Vampirella aan het spelen bent wyccie??
De Jehova's bandquote:Op maandag 3 september 2007 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
Manic Street Preachers.
Neem haar niet in de maling, het is lief.quote:Op maandag 3 september 2007 01:37 schreef broer het volgende:
Heb je dat nou serieus zitten painten, wyccie?
O, echt? Zijn het verkapte reli's?quote:Op maandag 3 september 2007 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
De Jehova's band
Ik neem haar niet in de maling. Ik vroeg al naar de reden voor ze er überhaupt aan begon.quote:Op maandag 3 september 2007 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
Neem haar niet in de maling, het is lief.
Ja.quote:Op maandag 3 september 2007 01:37 schreef broer het volgende:
Heb je dat nou serieus zitten painten, wyccie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |