Wickedangel +1quote:Op zondag 2 september 2007 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
Brian Eno.
Nee, dan heeft ie wel even werkquote:Op zondag 2 september 2007 23:22 schreef ScottTracy het volgende:
We zullen wel zien. Ik laat ze gewoon staan, het is niet dat hij de koppositie nog kan bedreigen ofzo.
En dat baseer je op?quote:Op zondag 2 september 2007 23:19 schreef Yurithemaster het volgende:
nee 4 zijn gegoogled
Het is echt niet zo dat we iedereen hier zo begroeten. Je moet echter wel de OP goed lezen, en zeg nou zelf, die Wikipedia opmerking gaf ons niet het idee dat je dat helemaal goed had gedaan. Maar als je je nu aan de paar (quote:Op zondag 2 september 2007 23:23 schreef Michel het volgende:
[..]
En dat baseer je op?
Ik heb wat gezocht om op het antwoord van de korenwolf te kunnen komen, de rest is puur vanuit mijn zelf. Snap overigens niet dat ik me hier zit te verdedigen. Je doet er maar mee wat je wilt. Voor mij is de lol er al snel af zo. Succes met de verdere reeks iig.
Ik had je gevraagd om de OP te lezen en je zei dat je dat had gedaan. Vervolgens ga je googlen voor de korenwolf.quote:Op zondag 2 september 2007 23:23 schreef Michel het volgende:
En dat baseer je op?
Ik heb wat gezocht om op het antwoord van de korenwolf te kunnen komen, de rest is puur vanuit mijn zelf. Snap overigens niet dat ik me hier zit te verdedigen. Je doet er maar mee wat je wilt. Voor mij is de lol er al snel af zo. Succes met de verdere reeks iig.
quote:Op zondag 2 september 2007 23:28 schreef qonmann het volgende:
Sporter ?
Je ziet 'm niet vaak lachend. Zijn ogen zie je ook niet zo vaak.quote:
Prima!quote:Op zondag 2 september 2007 23:32 schreef Michel het volgende:
Okay. Heb geen zin in gezeur. Snap jullie frustratie.
Van mijn zijde in ieder geval niet de intentie gehad om vals te spelen of de spelregels anders te interpreteren dan dat ze zijn. Persoonlijk vind ik het een leuk topic en speel ik graag verder mee, mocht de mening daar anders over zijn dan hoor ik het wel.
Wat Wyccie zegt ..quote:Op zondag 2 september 2007 23:32 schreef Michel het volgende:
Van mijn zijde in ieder geval niet de intentie gehad om vals te spelen of de spelregels anders te interpreteren dan dat ze zijn. Persoonlijk vind ik het een leuk topic en speel ik graag verder mee, mocht de mening daar anders over zijn dan hoor ik het wel.
quote:Op zondag 2 september 2007 23:34 schreef qonmann het volgende:
Thorpe ?
Scotty +1quote:Op zondag 2 september 2007 23:34 schreef ScottTracy het volgende:
Jeremy Wariner
Gewoon mee blijven doen dude!!quote:Op zondag 2 september 2007 23:32 schreef Michel het volgende:
Mag ik die goeroe??quote:Op zondag 2 september 2007 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
Hier staat hij in het midden, met rechts zijn goeroe.
[afbeelding]
Dat is oud-atleet Michael Johnson. Hele leuke ventquote:Op zondag 2 september 2007 23:38 schreef ElizabethR het volgende:
Mag ik die goeroe??![]()
Er hoeft geen strikje om!!!
Zolang de antwoorden uit je eigen brein komen, heb ik nergens problemen meequote:Op zondag 2 september 2007 23:32 schreef Michel het volgende:
Die had een heel eigen loopstijl toch, beetje achterover.quote:Op zondag 2 september 2007 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is oud-atleet Michael Johnson. Hele leuke ventHeeft nog steeds het record op de 200 én 400 meter!
Maar hij heeft geen duurrecord??quote:Op zondag 2 september 2007 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is oud-atleet Michael Johnson. Hele leuke ventHeeft nog steeds het record op de 200 én 400 meter!
Alsof ie wandelde!quote:Op zondag 2 september 2007 23:40 schreef qonmann het volgende:
Die had een heel eigen loopstijl toch, beetje achterover.
Als Scott de vraag stelt, doet mijn pc extra zijn bestquote:Op zondag 2 september 2007 23:44 schreef qonmann het volgende:
Wat is WA snel, recordhoudster replyen volgens mij, als Scotty de vraag stelt dat is,
Ga ik helemaal een plaatje fotoshoppen, is het nog niet goed.quote:Op zondag 2 september 2007 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, dat helpt nogal.
Sorryquote:Op zondag 2 september 2007 23:51 schreef ScottTracy het volgende:
Ga ik helemaal een plaatje fotoshoppen, is het nog niet goed.![]()
Ik wacht nog even, anders komt er een nieuwe vraag.
Now, wasn't photoshopping that picture fun??quote:Op zondag 2 september 2007 23:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ga ik helemaal een plaatje fotoshoppen, is het nog niet goed.![]()
Ik wacht nog even, anders komt er een nieuwe vraag.
Stiekem heb ik dat ook gedaan, ik kan helemaal niet werken met Photoshop.quote:Op zondag 2 september 2007 23:52 schreef wyccie het volgende:
Dat kan toch in Paint?
Yuri +1quote:Op zondag 2 september 2007 23:59 schreef Yurithemaster het volgende:
robert doorenbos
Nietwaar, da's mijn oude buurman en die heet Alex!quote:Op zondag 2 september 2007 23:59 schreef Yurithemaster het volgende:
robert doorenbos
quote:Op maandag 3 september 2007 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij heeft vast je geld nog niet![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 00:10 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Dubbel zelfs door dat gezeik vannacht met ABN AMRO inetbankieren. 2x afgeschreven.
Jeejquote:Op maandag 3 september 2007 00:00 schreef ScottTracy het volgende:
Yuri +1
No problem hoor, hij schreef me al dat ik het terugkrijgquote:
Ik dacht dat NRA National Rifle Association was, en dan zeg ik mabel Wisse Smitquote:Op maandag 3 september 2007 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
Dan zeg ik Willem-Alexander.
Nee, die is voorzitter van de Pinokkio-vereniging.quote:Op maandag 3 september 2007 00:18 schreef ElizabethR het volgende:
Ik dacht dat NRA National Rifle Association was, en dan zeg ik mabel Wisse Smit
Nogmaals: chartlon Heston.quote:Op maandag 3 september 2007 00:19 schreef Yurithemaster het volgende:
Vraag wordt iets veranderd
Welke acteur is/was erg verbonden met de NRA(National Rifle Association)
quote:Op maandag 3 september 2007 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, die is voorzitter van de Pinokkio-vereniging.
quote:Op maandag 3 september 2007 00:18 schreef wyccie het volgende:
Charlton heston
Dies toch doodquote:Op maandag 3 september 2007 00:21 schreef qonmann het volgende:
[..]
daar gaat m'n prins..
Marlon Brando ?
Al drie jaar. Maar hoe was nou de taart???quote:
Heb nog geen taart gehadquote:Op maandag 3 september 2007 00:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Al drie jaar. Maar hoe was nou de taart???
Wel een taartje van kopen en dan een fotooke posten hoorquote:
Ik ken datquote:Op maandag 3 september 2007 00:26 schreef wyccie het volgende:
Vraag komt eraan. Ontzettende 'writer's block'.
Ik zat al de hele week met een vraag en als puntje bij paaltje komt weet ik hem niet meerquote:Op maandag 3 september 2007 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ken datGisteravond/vannacht had ik enorme problemen om vragen te verzinnen.
quote:
nog tweemaal dubbele punten,quote:
Hoezo, heb je nu al tentamens?quote:Op maandag 3 september 2007 00:33 schreef ScottTracy het volgende:
Hm, ik hoop dat ik fysiek aanwezig kan zijn bij topics 1000 en 1001. We zullen wel zien.
...zou wel leuk zijn Scott..quote:Op maandag 3 september 2007 00:33 schreef ScottTracy het volgende:
Hm, ik hoop dat ik fysiek aanwezig kan zijn bij topics 1000 en 1001. We zullen wel zien.
Nee, volgend weekend nog 1 festival bezoekenquote:Op maandag 3 september 2007 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoezo, heb je nu al tentamens?![]()
WA + 1quote:Op maandag 3 september 2007 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zie een vrouw in katzwijm, een paard en een soort aap.
Je haalt het toch wel weer in.quote:Op maandag 3 september 2007 00:35 schreef ScottTracy het volgende:
Nee, volgend weekend nog 1 festival bezoekenDus hoop dat dat niet samenvalt met topic 1000
![]()
Maandag moet ik dan weer naar school. Komt die reset dus eigenlijk ook wel goed uit.![]()
Nee, ik ben ook van plan een stapje terug te doen. Ik zit hier echt veel te vaak. Ik heb gewoon geen sociaal leven meer.quote:Op maandag 3 september 2007 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je haalt het toch wel weer in.
quote:Althoughlabeled his painting quite unambiguously as a portrayal of a
it clearly contains significant elements of Sleep paralysis or "Old Hag" experiences. As a consequence it has virtually become an icon for the phenomenon. The victim is supine and evidently helpless with a demonic incubus sitting on her chest. Although the picture is dripping with sexual innuendo and portents of evil the monster is neither initiating intercourse nor attempting to throttle his victim. Rather he seems captured in a reflective mood as though deciding just what fate to render. Or perhaps he has been caught be surprise by the artist.
quote:Op maandag 3 september 2007 00:43 schreef ElizabethR het volgende:
Nightmare
Ik heb het niet zo op naaldenquote:Op maandag 3 september 2007 00:47 schreef wyccie het volgende:
BTW: zijn er hier ook bloeddonors? Interesse?
Tenzij het een hengst isquote:Op maandag 3 september 2007 00:48 schreef qonmann het volgende:
in het nederlands klopt dat ook, nachtmerrie![]()
de schilder heeft dat in het ongewisse gelatenquote:
En als je de andere kant op kijkt?quote:
Ik ben jaren bloeddonor geweest, maar hier mag dat ineens niet meerquote:Op maandag 3 september 2007 00:47 schreef wyccie het volgende:
Oh, dat is wel heel erg jammer. Waarom eigenlijk, of wil je dat liever niet kwijt?quote:Op maandag 3 september 2007 00:55 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben jaren bloeddonor geweest, maar hier mag dat ineens niet meer
Ik ben nu een risocogroepgeval
Toch niet die 'helderhorende' mevrouw, hoe heet ze, De Haan?quote:
Ja, erg dapperquote:Op maandag 3 september 2007 00:53 schreef wyccie het volgende:
En als je de andere kant op kijkt?
Ik zie wel eens mensen in de bloedbank de andere kant opkijken omdat ze het eng vinden. Toch moedig dat ze bloed geven.
Ik ben hier buitenlandse, en ze zijn hier gruwelijk streng!! Ik mag me pas laten testen als ik hier 5 jaar onafgebroken woon. Mensen die uit de USA komen mogen NOOIT bloeddonor worden in Ierland. Rare regeltjes hier hoor. Heb al drie keer aangegeven dat ik in NL bloeddonor was. Maar er is geen doorkomen aan.quote:Op maandag 3 september 2007 00:55 schreef wyccie het volgende:
Welterusten qonmann
[..]
Oh, dat is wel heel erg jammer. Waarom eigenlijk, of wil je dat liever niet kwijt?
quote:Op maandag 3 september 2007 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Toch niet die 'helderhorende' mevrouw, hoe heet ze, De Haan?
Trusten qonmann
Ah, dat is inderdaad wel een beetje vreemd. Hier zijn ze juist extra oplettend als je in UK bent geweest.quote:Op maandag 3 september 2007 00:59 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben hier buitenlandse, en ze zijn hier gruwelijk streng!! Ik mag me pas laten testen als ik hier 5 jaar onafgebroken woon. Mensen die uit de USA komen mogen NOOIT bloeddonor worden in Ierland. Rare regeltjes hier hoor. Heb al drie keer aangegeven dat ik in NL bloeddonor was. Maar er is geen doorkomen aan.
Beláchelijk. Ze kunnen toch eenmalig van iedereen die zich aanbiedt, het bloed testenquote:Op maandag 3 september 2007 00:59 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben hier buitenlandse, en ze zijn hier gruwelijk streng!! Ik mag me pas laten testen als ik hier 5 jaar onafgebroken woon. Mensen die uit de USA komen mogen NOOIT bloeddonor worden in Ierland. Rare regeltjes hier hoor. Heb al drie keer aangegeven dat ik in NL bloeddonor was. Maar er is geen doorkomen aan.
Beenmergdonor dan?quote:Op maandag 3 september 2007 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, erg dapperIk had en heb collega's die regelmatig bij de bloedbank komen. Maar niks voor mij.
Regeltjesquote:Op maandag 3 september 2007 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Beláchelijk. Ze kunnen toch eenmalig van iedereen die zich aanbiedt, het bloed testen
We laten die punten van hem ook gewoon staan. En nu doet hij gewoon mee.quote:Op maandag 3 september 2007 01:03 schreef ElizabethR het volgende:
Kom op zeg, ik ken Michel al jaren op dit forum. Zit echt geen kwaad in hoor!!!
Meisjesboeken, voor de wat oudere meisjesquote:Op maandag 3 september 2007 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
Van die streekboeken, hoe noem je dat?
Hai erkel
Nee, die anderequote:Op maandag 3 september 2007 01:02 schreef wyccie het volgende:
Cissy van Marxveldt?
Sinds mijn pubertijd heb ik niks meer met meisjesboekenquote:Op maandag 3 september 2007 01:06 schreef ElizabethR het volgende:
Meisjesboeken, voor de wat oudere meisjes
Hij heeft het zelf half toegegeven. Ik gaf hem eerst ook het voordeel van de twijfel, maar als ie het niet weer doet dan kan ie gewoon weer meedoen natuurlijk.quote:Op maandag 3 september 2007 01:03 schreef ElizabethR het volgende:
Kom op zeg, ik ken Michel al jaren op dit forum. Zit echt geen kwaad in hoor!!!
Ik overweeg dat al een tijdje. Waar moet ik zijn voor informatie in Nijmegen?quote:Op maandag 3 september 2007 00:47 schreef wyccie het volgende:
Bij mij.quote:Op maandag 3 september 2007 01:15 schreef broer het volgende:
Ik overweeg dat al een tijdje. Waar moet ik zijn voor informatie in Nijmegen?
Waarom?quote:Op maandag 3 september 2007 01:16 schreef wyccie het volgende:
Ik ga het voor je painten, broer.
Graag met een hoop bloedquote:Op maandag 3 september 2007 01:16 schreef wyccie het volgende:
Ik ga het voor je painten, broer.
Natuurlijkquote:Op maandag 3 september 2007 01:17 schreef ElizabethR het volgende:
Niemand ooit gehoord van Lenie Saris???
Bleodplaatjes is goed.quote:Op maandag 3 september 2007 01:20 schreef ScottTracy het volgende:
Witte bloedcellen, rode bloedcellen, bloedplaatjes?
quote:Op maandag 3 september 2007 01:23 schreef sig000 het volgende:
Witte en rode bloedlichaampjes en alcohol![]()
Let je erop dat je het topic niet sluit, sig?quote:Op maandag 3 september 2007 01:23 schreef sig000 het volgende:
Witte en rode bloedlichaampjes en alcohol![]()
Ja.quote:Op maandag 3 september 2007 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Let je erop dat je het topic niet sluit, sig?![]()
Da's 2quote:Op maandag 3 september 2007 01:27 schreef erkel het volgende:
bloedplasma?
lekkere steek onder waterquote:Op maandag 3 september 2007 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Let je erop dat je het topic niet sluit, sig?![]()
Bloedcellen 'in het algemeen', dan?quote:Op maandag 3 september 2007 01:25 schreef ElizabethR het volgende:
Witte en Rode bloedlichaampjes worden helemaal niet afzonderlijk afgenomen.
Die keur ik maar goed. Hoewel niet volledig correct.quote:Op maandag 3 september 2007 01:29 schreef broer het volgende:
[..]
Bloedcellen 'in het algemeen', dan?
Brrrrrr.quote:Op maandag 3 september 2007 01:31 schreef ElizabethR het volgende:
aanprikbaar
Waar is het bloedquote:Op maandag 3 september 2007 01:33 schreef wyccie het volgende:
[afbeelding]
Vanaf het centrum, na de Kapittelweg (waar de HAN staat, het kruispunt net voorbij station Heyendaal) de eerste afslag rechts.
Zo af en toe heb ik zo'n engelenbui, dan probeer ik mensen aan het doneren te krijgen. Goede doelen aanprijzen etc.quote:Op maandag 3 september 2007 01:34 schreef ElizabethR het volgende:
Hoe komt het dat jij Vampirella aan het spelen bent wyccie??
De Jehova's bandquote:Op maandag 3 september 2007 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
Manic Street Preachers.
Neem haar niet in de maling, het is lief.quote:Op maandag 3 september 2007 01:37 schreef broer het volgende:
Heb je dat nou serieus zitten painten, wyccie?
O, echt? Zijn het verkapte reli's?quote:Op maandag 3 september 2007 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
De Jehova's band
Ik neem haar niet in de maling. Ik vroeg al naar de reden voor ze er überhaupt aan begon.quote:Op maandag 3 september 2007 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
Neem haar niet in de maling, het is lief.
Ja.quote:Op maandag 3 september 2007 01:37 schreef broer het volgende:
Heb je dat nou serieus zitten painten, wyccie?
quote:
wyccie +1quote:Op maandag 3 september 2007 01:40 schreef wyccie het volgende:
Bernie Taupin?
2 vragen zelfs.quote:Op maandag 3 september 2007 01:41 schreef sig000 het volgende:
Komt er een vraag die ik weet, was ik net bier halen![]()
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 3 september 2007 01:39 schreef broer het volgende:
Ik neem haar niet in de maling. Ik vroeg al naar de reden voor ze er überhaupt aan begon.
Steve +1quote:Op maandag 3 september 2007 01:47 schreef ScottTracy het volgende:
Wierook, goud en mirre
een kerstboom.quote:Op maandag 3 september 2007 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
Goud, mirre en.......................................
quote:Op maandag 3 september 2007 01:48 schreef sig000 het volgende:
een kerstboom.
quote:Op maandag 3 september 2007 01:48 schreef sig000 het volgende:
een kerstboom.
Nee, niet per se. Maar als je de procedure ook wilt painten hou ik je niet tegen.quote:Op maandag 3 september 2007 01:48 schreef wyccie het volgende:
Wil je nog meer weten, broer?
Dat is een beetje veel werk.quote:Op maandag 3 september 2007 01:50 schreef broer het volgende:
Maar als je de procedure ook wilt painten hou ik je niet tegen.
Misschien moet ie aan het infuus na een overdosis MacDonald's.quote:Op maandag 3 september 2007 01:54 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat ie een hamburger aan het eten was en over zijn shirt had gemorst.
Discriminant dan?quote:Op maandag 3 september 2007 01:54 schreef ScottTracy het volgende:
Nee, allebei niet goed
Ja, zo zit jij er binnenkort bijquote:Op maandag 3 september 2007 01:55 schreef broer het volgende:
Mijn hemel. Dat meen je toch niet, hè?
Behalve de eerste keer werken ze hier niet met die buisjes bloed. Het testbloed gaat in een apart zakje.quote:Op maandag 3 september 2007 01:55 schreef broer het volgende:
Mijn hemel. Dat meen je toch niet, hè?
Dat dan weer wel.quote:
Ok.quote:Op maandag 3 september 2007 01:59 schreef Wickedangel het volgende:
Nu krijgen we een vraag over reggae. Of paarden![]()
Daar zijn er 2 van. Deze stad ligt ook als de onbekendere Frankfurt nogal oostelijk.quote:Op maandag 3 september 2007 02:05 schreef broer het volgende:
Wilde gok: Frankfurt.
Dat is al beter in de richting. De naam van de stad heeft wat negatieve bijklank vanwege een ziekte.quote:Op maandag 3 september 2007 02:08 schreef wyccie het volgende:
Potsdam?
Ben er nog.quote:Op maandag 3 september 2007 02:22 schreef broer het volgende:
Is sig overleden aan de bewuste ziekte?
Neenquote:Op maandag 3 september 2007 07:32 schreef Maringo het volgende:
Pangae?
Close Enough, Gondwana.quote:Op maandag 3 september 2007 08:20 schreef MadMaster het volgende:
Goedenmorgen...
Was dat continent Condana?
quote:is far away
But we know it's in South Africa no matter what they say
You can't buy me I don't care what you pay
Don't ask me Sun City 'cause I ain't gonna play
De 3-letterige afkorting is ook de naam van een jazz muziekstijl...quote:Op maandag 3 september 2007 08:55 schreef Maringo het volgende:
bdb?
Bob?quote:Op maandag 3 september 2007 08:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De 3-letterige afkorting is ook de naam van een jazz muziekstijl...
Damn Bebop was 't . Ik zat weer ff op Jamaica met mijn gedachten.quote:Op maandag 3 september 2007 09:06 schreef Cobra4 het volgende:
Bop?
Bophuthatswana is de volledige naam...quote:Op maandag 3 september 2007 09:06 schreef Cobra4 het volgende:
Bop?
quote:Op maandag 3 september 2007 09:18 schreef JDude het volgende:
Haïti en de Dominicaanse Republiek.
Keep 'em coming, die topografievragen
quote:Op maandag 3 september 2007 09:23 schreef MadMaster het volgende:
Schepen.
Geslaagd voor het examen...quote:Op maandag 3 september 2007 09:38 schreef EricusMaximus het volgende:
patser, toch?
MadMaster +1quote:Op maandag 3 september 2007 09:41 schreef MadMaster het volgende:
skif
Stand deel 989quote:Op maandag 3 september 2007 09:55 schreef MadMaster het volgende:
Adjeuj +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |