Prima!quote:Op zondag 2 september 2007 23:32 schreef Michel het volgende:
Okay. Heb geen zin in gezeur. Snap jullie frustratie.
Van mijn zijde in ieder geval niet de intentie gehad om vals te spelen of de spelregels anders te interpreteren dan dat ze zijn. Persoonlijk vind ik het een leuk topic en speel ik graag verder mee, mocht de mening daar anders over zijn dan hoor ik het wel.
Wat Wyccie zegt ..quote:Op zondag 2 september 2007 23:32 schreef Michel het volgende:
Van mijn zijde in ieder geval niet de intentie gehad om vals te spelen of de spelregels anders te interpreteren dan dat ze zijn. Persoonlijk vind ik het een leuk topic en speel ik graag verder mee, mocht de mening daar anders over zijn dan hoor ik het wel.
quote:Op zondag 2 september 2007 23:34 schreef qonmann het volgende:
Thorpe ?
Scotty +1quote:Op zondag 2 september 2007 23:34 schreef ScottTracy het volgende:
Jeremy Wariner
Gewoon mee blijven doen dude!!quote:Op zondag 2 september 2007 23:32 schreef Michel het volgende:
Mag ik die goeroe??quote:Op zondag 2 september 2007 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
Hier staat hij in het midden, met rechts zijn goeroe.
[afbeelding]
Dat is oud-atleet Michael Johnson. Hele leuke ventquote:Op zondag 2 september 2007 23:38 schreef ElizabethR het volgende:
Mag ik die goeroe??![]()
Er hoeft geen strikje om!!!
Zolang de antwoorden uit je eigen brein komen, heb ik nergens problemen meequote:Op zondag 2 september 2007 23:32 schreef Michel het volgende:
Die had een heel eigen loopstijl toch, beetje achterover.quote:Op zondag 2 september 2007 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is oud-atleet Michael Johnson. Hele leuke ventHeeft nog steeds het record op de 200 én 400 meter!
Maar hij heeft geen duurrecord??quote:Op zondag 2 september 2007 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is oud-atleet Michael Johnson. Hele leuke ventHeeft nog steeds het record op de 200 én 400 meter!
Alsof ie wandelde!quote:Op zondag 2 september 2007 23:40 schreef qonmann het volgende:
Die had een heel eigen loopstijl toch, beetje achterover.
Als Scott de vraag stelt, doet mijn pc extra zijn bestquote:Op zondag 2 september 2007 23:44 schreef qonmann het volgende:
Wat is WA snel, recordhoudster replyen volgens mij, als Scotty de vraag stelt dat is,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |