abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 september 2007 @ 21:31:18 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52901093

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zondag 2 september 2007 @ 21:33:52 #2
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52901193
Balen dat HtC nog niet ontslagen is... Aardige man hoor, maar geen topcoach.
  zondag 2 september 2007 @ 21:36:40 #3
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_52901322
De spelers op het veld moeten het toch doen, maar ik mis gewoon gretigheid bij de spelers.

Vroeger was het een "eer" om bij Ajax te spelen had ik het idee, Ajax heeft nog steeds een vrij grote naam in Europa maar die wordt wel te grabbel gegooid door spelers die eigenlijk onder het wenselijk niveau liggen.
pi_52901442
voor in de OP
ff snel inelkaar geknutselt
  zondag 2 september 2007 @ 21:39:11 #5
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52901450
Het is weer tijd voor een strakke hand. Een trainer die hard en meedogenloos is bij tijden en waarbij je je stinkende best moet doen om in de basis te komen.
pi_52901481
quote:
Op zondag 2 september 2007 21:39 schreef peaceman het volgende:
Het is weer tijd voor een strakke hand. Een trainer die hard en meedogenloos is bij tijden en waarbij je je stinkende best moet doen om in de basis te komen.
Michels
  zondag 2 september 2007 @ 21:45:00 #7
82589 S-Two
barba macacu
pi_52901657
Tjah, een nieuwe trainer heeft waarschijnlijk geen zin, maar wat wel weet ik ook niet.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_52901692
quote:
Op zondag 2 september 2007 21:39 schreef toma het volgende:

[..]

Michels
Vandaag nog 'herinneringen' aan Michels met iemand zitten ophalen, niet dat ik die tijd bewust heb meegemaakt, maar goed.
pi_52901959
AZ stoepkrijt hooligans

Waarom houden die gasten zich toch zo enorm veel met Ajax bezig Het is echt zielig gewoon.
pi_52901971
quote:
voor in de OP
[afbeelding]
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zondag 2 september 2007 @ 22:00:00 #11
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_52902261
quote:
Op zondag 2 september 2007 21:39 schreef peaceman het volgende:
En als er een andere trainer is, wie moet hij dan in de basis zetten? Wie is er dan beter dan wat er nu in het veld rond loopt?
Ik vind dat er teveel en onterecht op ten Cate wordt afgegeven. Hij heeft er ook niet om gevraagd om Sneijder te verliezen of om er geen goede vervanger voor aan te trekken.
Ik vind dat je van Geel er voor op aan moet kijken die angstvallig zijn hand op de knip hield ipv echt bruikbare spelers te halen, en niet ten Cate.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 september 2007 @ 22:00:55 #12
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52902284
quote:
voor in de OP
[afbeelding]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 2 september 2007 @ 22:02:27 #13
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52902342
quote:
Op zondag 2 september 2007 22:00 schreef cheqy het volgende:

[..]

En als er een andere trainer is, wie moet hij dan in de basis zetten? Wie is er dan beter dan wat er nu in het veld rond loopt?
Ik vind dat er teveel en onterecht op ten Cate wordt afgegeven. Hij heeft er ook niet om gevraagd om Sneijder te verliezen of om er geen goede vervanger voor aan te trekken.
Ik vind dat je van Geel er voor op aan moet kijken die angstvallig zijn hand op de knip hield ipv echt bruikbare spelers te halen, en niet ten Cate.
Denk ook niet dat dat Martin van Geel aan te rekenen valt, die heeft gewoon van het bestuur te horen gekregen dat er alleen iemand mocht komen als CL-deelname zeker is. Maar goed, je moet toch juist durven te investeren?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zondag 2 september 2007 @ 22:05:08 #14
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_52902426
quote:

[..]

eens. Na zoveel trainers de laatste jaren moet je toch echt de problemen in de organisatie zoeken, en niet bij de trainer.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  zondag 2 september 2007 @ 22:05:43 #15
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52902450
MvG en HtC zijn beide verantwoordelijk voor dit korte-termeinbeleid.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  zondag 2 september 2007 @ 22:08:23 #16
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_52902534
quote:
Op zondag 2 september 2007 22:02 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Denk ook niet dat dat Martin van Geel aan te rekenen valt, die heeft gewoon van het bestuur te horen gekregen dat er alleen iemand mocht komen als CL-deelname zeker is. Maar goed, je moet toch juist durven te investeren?
Klopt misschien ook wat je zegt. Maar ik vind het onterecht dat het hoofd van ten Cate wordt geëist. Die man heeft zich juist hard gemaakt voor versterking, met name op het middenveld. Dat het er niet gekomen is mag hem niet worden aangerekend. Daarbij komen degene die roepen dat ie op moet rotten bij mij te veel over als meeblaters die zelf geen eigen visie of mening hebben.
pi_52902625
Wat een bull, Danny Blind mocht niet eens de opstelling maken, laat staan zelf spelers uitzoeken. En waar zit het probleem, juist in de verdediging. Een en al wanbeleid.
  zondag 2 september 2007 @ 22:12:01 #18
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_52902680
quote:
Op zondag 2 september 2007 21:30 schreef Wooldoor het volgende:
Je wilt Jaap Stam die zijn hele leven centraal in de verdediging heeft gespeeld nu ineens rechtsback laten spelen in zijn laatste jaar?

Ik snap eigenlijk ook niet waarom Gabri niet gewoon op het middenveld begon en dan van der Wiel op rechts. Zat Manucharyan trouwens wel op de bank vandaag?
Stam heeft bij Milan 2 jaar rechtsback gestaan dude.
  zondag 2 september 2007 @ 22:16:41 #19
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52902846
quote:
Op zondag 2 september 2007 22:12 schreef Messenga het volgende:

[..]

Stam heeft bij Milan 2 jaar rechtsback gestaan dude.
Maar hij kreeg toen hij zijn contract ondertekende de toezegging dat hij dit bij Ajax niet zou hoeven te doen.
pi_52902973
quote:

[..]

Helemaal mee eens. Dat je Sneijder verkoopt voor veel geld kan ik begrijpen. maar waar blijft die vervanging? Tuurlijk Sneijder is lastig te vervangen. Maar er is gewoon niets voor gehaald, alleen aanvallers. We hebben niet eens 1 creatieve middevelder in de selectie, dat is toch schandalig. Nu moeten allemaal aanvallers nood gedwongen voor creatieve middevelder spelen.

En ook de verdediging hadden ze moeten verstreken dat roep ik al de hele zomerstop. Grygera was veel belangrijker dan de meeste denken. ik weet 100% zeker dat Grygera meer gemist wordt dan Babel.
No bitch to me
pi_52903076
Ajax weer ouderwets aan het kloten ja

maar Sneijder weer een goal en assist voor Madrid
AFC AJAX
  zondag 2 september 2007 @ 22:27:36 #22
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_52903277
quote:
Op zondag 2 september 2007 22:20 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

We hebben niet eens 1 creatieve middevelder in de selectie, dat is toch schandalig. Nu moeten allemaal aanvallers nood gedwongen voor creatieve middevelder spelen.
Klopt, dit zag je vanmiddag ook duidelijk. Het middenveld kwam vanmiddag op mij over als een wanhopig angstig zooitje, Ajax onwaardig. Alleen maar op save spelen met een tikkie breed.
quote:
En ook de verdediging hadden ze moeten verstreken dat roep ik al de hele zomerstop.
De verdediging vind ik op zich wel mee vallen, tenminste als Stam in goede doen is. Een verdediger van zijn kaliber had die 2e goal nooit mogen laten vallen.
  zondag 2 september 2007 @ 22:31:23 #23
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52903410
Ah wat een heerlijk seizoen wordt het toch, 1 grote comedy in Amsterdam. Nu maar hopen dat Ten Cate de winter overleefd en Stam niet geblesseerd raakt.
pi_52903419
En Sneijder met zijn tweede
pi_52903433
quote:
Op zondag 2 september 2007 22:27 schreef cheqy het volgende:

[..]

De verdediging vind ik op zich wel mee vallen, tenminste als Stam in goede doen is. Een verdediger van zijn kaliber had die 2e goal nooit mogen laten vallen.
Toch krijgen we iedere wedstrijd een of meerdere goal(s) tegen. dat mag gewoon niet bij een club als Ajax. Het zijn ook wel allemaal goede spelers. Stam, Vermaelen, Urby, Heitinga, Ogararu en vd Wiel zijn allemaal goede spelers, alleen loopt het gewoon niet. Voor mijn gevoel was dat vorig jaar stukken beter met Grygera.
No bitch to me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')