Wokkels Paprika? Doritos Sweet Chili?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:52 schreef GotC het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten..hmm..
Dan heb ik jou toch zien rijden. Het was idd vrij druk, in wateringen gewoon een halfuur in de file gestaan, kreeg wel een beetje een zere poot van die koppeling :/quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:39 schreef dubidub het volgende:
[..]
Half 9't was wel overal mokemersdruk en de regen maakte het af en toe ook niet makkelik
Doe Rinus de groeten, is mn oom!quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:39 schreef dubidub het volgende:
[..]
Half 9't was wel overal mokemersdruk en de regen maakte het af en toe ook niet makkelik
Oh vandaar dat jij dr ook zat.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:37 schreef Slurfminder het volgende:
[..]
Doe Rinus de groeten, is mn oom!
Oh en goedemorgen allemaal
ja volgens mij laten ze me net zolang wachten totdat ik onder die regeling valquote:Op woensdag 26 september 2007 10:24 schreef GotC het volgende:
Doe het nou maar, voordat je het nieuwe type rijexamen moet doen
Rijexamen volgend jaar anders
Ik ben halverwege uit die file gegaan, ff door een woonwijkje crossen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:13 schreef Toempf het volgende:
[..]
Dan heb ik jou toch zien rijden. Het was idd vrij druk, in wateringen gewoon een halfuur in de file gestaan, kreeg wel een beetje een zere poot van die koppeling :/
Het is nu al weer tien voor half 5 hoorquote:Op woensdag 26 september 2007 14:52 schreef Thrackan het volgende:
Vandaag gaat slóóm! Verdorie nog geeneens 3 uur!
Dat is echt klotequote:Op woensdag 26 september 2007 22:32 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb vanavond 2 inbrekers betrapt. Ik lag al in bed (jaja, dacht 'doe eens gek, ga eens vroeg') toen ik een bons hoorde.
Dacht even dat een van m'n zoons uit bed gevallen was, maar niet dus. Ik ging naar beneden, lampen aan.. Zie m'n kat met een dikke staart naar de keuken lopen.
Luxaflex open en voila, face to face met 2 inbrekers die niet wisten hoe gauw ze over m'n schutting weg moesten vluchten.
Politie gebeld, toen pas zag ik dat ze een raam ontzet is en het glas gebroken.
Ben zo ongelovelijk nijdig hé! Ik sliep al niet best omdat er vrijdag bij de buren 2 deuren verderop ingebroken is, en nu dus bij mij.
Klootzakken![]()
behalve het glas niks missend hopelijk? ook al is het natuurlijk standaard al vervelend als men in je huis komt...quote:Op woensdag 26 september 2007 22:32 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb vanavond 2 inbrekers betrapt. Ik lag al in bed (jaja, dacht 'doe eens gek, ga eens vroeg') toen ik een bons hoorde.
Dacht even dat een van m'n zoons uit bed gevallen was, maar niet dus. Ik ging naar beneden, lampen aan.. Zie m'n kat met een dikke staart naar de keuken lopen.
Luxaflex open en voila, face to face met 2 inbrekers die niet wisten hoe gauw ze over m'n schutting weg moesten vluchten.
Politie gebeld, toen pas zag ik dat ze een raam ontzet is en het glas gebroken.
Ben zo ongelovelijk nijdig hé! Ik sliep al niet best omdat er vrijdag bij de buren 2 deuren verderop ingebroken is, en nu dus bij mij.
Klootzakken![]()
Groene Toyota Corolla, vandaag stuurde die instructeur me rechtstreeks naar het Hofplein in Rotterdam, stervensdruk, overal op letten maar het ging bestquote:Op woensdag 26 september 2007 14:26 schreef dubidub het volgende:
[..]
Wat voor 'n wagen zat jij dan, tom?
Staat die bus 30 altijd bij die wateringseveldlaan ofzo in de file ?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:43 schreef dubidub het volgende:
Zó, wat een heerlijke dag!![]()
Wel klote voor je, Miracle![]()
jaquote:Op donderdag 27 september 2007 22:05 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Staat die bus 30 altijd bij die wateringseveldlaan ofzo in de file ?![]()
zit jij elke dag in bus 30?quote:
3x in de week. Rond een uurtje of 5 / half 6 is het altijd raak daar. Mis meestal m'n aansluitingen , en aangezien ik naar hoek van holland moet moet ik altijd een halfuur extra wachtenquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:35 schreef dubidub het volgende:
[..]
zit jij elke dag in bus 30?
Trouwens weinig last van, dat bus 30 vaststaat bij de laan van wateringse veld. Af en toe wel 'es stoplichtje tegen, maar that's it.
Scouting was weer best te doen, sjaak afhaak
Dan zit ik wel ' es met je in de busquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:46 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
3x in de week. Rond een uurtje of 5 / half 6 is het altijd raak daar. Mis meestal m'n aansluitingen , en aangezien ik naar hoek van holland moet moet ik altijd een halfuur extra wachten![]()
pffff.... 's ochtends rijden is altijd kutquote:
Als je geen haast hebt of geen geld er voor hebt.. Ik ben op mijn 20ste begonnen me lessenquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:32 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
pffff.... 's ochtends rijden is altijd kut. Maar zaterdag zal het verkeer wel meevallen..
Ga je nu pas aan je rijbewijs gebinnen? (ik zag dat je uit '84 kwam)
BlackBoardquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:37 schreef dubidub het volgende:
Gvd, moet ff een leraar een tekening mailen. Precies ligt BlackBoard eruit![]()
Zit ogneveer als enige hier op school
Trek in bier. Doei!
Hoiquote:
quote:
Thanksquote:
Hmm, wel lekker aan de rand van Naaldwijk, mij staat 'ie er best.quote:Op zondag 30 september 2007 12:28 schreef PieterBas het volgende:
Moskee op landbouwgrond in Westland
Als ik maar niet 's-morgens wakker wordt door het ochtendgebed![]()
Gister was bestquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:17 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hey, hoe was het
Zo, ik kom net van een open dag, was weer best te doen, toch RooP
Mijn niet want het is veel te dichtbijquote:Op zondag 30 september 2007 13:51 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hmm, wel lekker aan de rand van Naaldwijk, mij staat 'ie er best.
Gespotquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:58 schreef keijz het volgende:
Vanavond maar eens een kijkje nemen in de nieuwe stelling
Het was best oke eigenlijkquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:58 schreef keijz het volgende:
Vanavond maar eens een kijkje nemen in de nieuwe stelling
Dat doen ze wel vaker hoorquote:Op zondag 30 september 2007 14:39 schreef Strychnine het volgende:
Schapen bij de watertoren in N'wijk
Raap me op
quote:Op zondag 30 september 2007 12:28 schreef PieterBas het volgende:
quote:Op zondag 30 september 2007 12:28 schreef PieterBas het volgende:
Gelukkig maar, want die zou dan tegenover ons huis komen te staanquote:Al Mouwahidin ijvert al jaren voor een moskee in Westland. Eerder ging de bouw van een moskee in Woerdsblok niet door.
Skihut is de laatste paar weken ONWIJS druk op zaterdag..quote:Op zondag 30 september 2007 11:57 schreef Toempf het volgende:
Skihut was anders ook best te doen, alleen wel errug druk![]()
is altijd onwijs druk toch?quote:Op zondag 30 september 2007 16:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Skihut is de laatste paar weken ONWIJS druk op zaterdag..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |