Voor Wim, een collega van me. Die drinkt daar altijd Fristi, of Fristi Safari, of wat dan ook.quote:
Ik heb er gister ook 3 besteldquote:Op zondag 23 september 2007 15:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Voor Wim, een collega van me. Die drinkt daar altijd Fristi, of Fristi Safari, of wat dan ook.![]()
Yep, die ja...quote:Op donderdag 20 september 2007 10:53 schreef PieterBas het volgende:
Gecondoleerd![]()
Ik wil niet heel erg nieuwsgierig zijn, maar leed ze aan leukemie? Want ik hoorde een paar dagen geleden iets over een 17 jarige meisje uit Kwintsheul dat aan leukemie leed en mee had gedaan met "op de valreep" op Radio 538.
De onvermijdelijke Fristi-Malibuquote:Op zondag 23 september 2007 15:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Voor Wim, een collega van me. Die drinkt daar altijd Fristi, of Fristi Safari, of wat dan ook.![]()
Kon je de inhoud nog redden?quote:Op maandag 24 september 2007 13:01 schreef PieterBas het volgende:
Hallo..
Van het weekend even naar Stockholm geweest.. Mooie stad, maar ben wel een portomonnee armer..
Nou ja.. 1000kr = ¤100.. aan contanten kwijt en mijn rijbewijs. Pasjes zijn geblokkeerd.. dus schade viel wel mee..quote:
gerold..quote:Op maandag 24 september 2007 13:39 schreef Thrackan het volgende:
Nou ja is toch niet fijn...
Kwijt, of overvallen?
Ik heb het jatten van mijn iPod toendertijd ook helemaal niet opgemerkt, vanuit mijn binnenzak he!quote:Op maandag 24 september 2007 14:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
gerold..alleen de vraag is hoe ?
Ze zijn er goed inquote:Op maandag 24 september 2007 14:12 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ik heb het jatten van mijn iPod toendertijd ook helemaal niet opgemerkt, vanuit mijn binnenzak he!
Mja, ondanks dat het kut is dat ze je spullen jatten vind ik het inderdaad wel verdomd knap af en toe!quote:Op maandag 24 september 2007 14:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze zijn er goed in
Nou ja, dat wordt dus terug naar Nederland voor mijn rijbewijs![]()
Ik voel me wel veilig hier, denk dat je met je rijles een retourtje stadion galgenwaard niet haaltquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:39 schreef Toempf het volgende:
Beetje stil hier, is iedereen ondergedoken vanwege mijn rijlessen? Ging best hoor, beetje door het westland toeren.
Hoelaat moest jij rijden? Ik zag nog een auto van Rinus Meijer rijden 's ochtends vroeg.quote:
Half 9quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:36 schreef Toempf het volgende:
[..]
Hoelaat moest jij rijden? Ik zag nog een auto van Rinus Meijer rijden 's ochtends vroeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |