Meetquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:37 schreef GotC het volgende:Alleen thuis voor 9 dagen!
Alleen in t land zelfs
Zozo, valt er nog wat te feesten?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:37 schreef GotC het volgende:Alleen thuis voor 9 dagen!
Alleen in t land zelfs
heet die rechter maarten mosterd?quote:Op donderdag 13 september 2007 17:17 schreef ThaRooP het volgende:
Kijk wat ik heb gevonden op de Feestpaleisch site:![]()
![]()
[afbeelding]
[..]
We wachten nog steeds op foto's he![]()
Ik had sinds 10:30 weekend.. Morgen naar Göteborgquote:
Vanavond uiteten in 's gravenzande met m'n ouders en me pa z'n ouders, wordt wel gezellig denkik. Daarna nog naar de poelek, ff een biertje halenquote:
Ik denk het welquote:Op zondag 16 september 2007 17:24 schreef Ash het volgende:
Binnenkort verhuis ik naar het Westland (Naaldwijk), mag ik dan hier ook posten?![]()
![]()
Den Haagquote:Op zondag 16 september 2007 17:28 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Of moeten we een soort ontgroeningsritueel laten plaatsvinden?
of een westland inburgeringscursus?![]()
Maar waar kom je dan vandaan?
Hehe, tofquote:Op zondag 16 september 2007 07:52 schreef GotC het volgende:
Nightmare Outdoor was superHou totaal niet van de muziek maar toch losgegaan
Voor hem wel, voor ons nietquote:Op zondag 16 september 2007 20:50 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Wat een goede beslissing om naar Naaldwijk te gaan dan![]()
Ja dat is zo, ik las van de week een artikel in Het Hele Westland daarover.. Het is echt dramatisch gesteld met de woonruimteverdeling hier in het Westlandquote:Op zondag 16 september 2007 20:53 schreef dubidub het volgende:
[..]
Voor hem wel, voor ons niet![]()
Geen normale starterswoning meer te krijgen hier, en den haag loopt leeg
![]()
Ja, en nu is het ook nog 'es zo dat het Westland niet meer haar huizenmarkt mag beschermen tegen de instroom van Hagenaars, (langleve EG), dus het zal alleen nog maar erger worden. Later wil ik hier echt wel blijvenquote:Op zondag 16 september 2007 20:55 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja dat is zo, ik las van de week een artikel in Het Hele Westland daarover.. Het is echt dramatisch gesteld met de woonruimteverdeling hier in het Westland![]()
Onbegrijpelijk dat westlanders geen voorrang krijgen wat dat betreft iddquote:Op zondag 16 september 2007 20:55 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja dat is zo, ik las van de week een artikel in Het Hele Westland daarover.. Het is echt dramatisch gesteld met de woonruimteverdeling hier in het Westland![]()
umm ja? of heb ik wat gemist?quote:
Bedanktquote:Op zondag 16 september 2007 20:03 schreef dubidub het volgende:
[..]
Niet zo schelden in dit topic, wil je
Welkom btw
Vinden wij (m'n vriendin en ik) ook!quote:Op zondag 16 september 2007 20:50 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Wat een goede beslissing om naar Naaldwijk te gaan dan![]()
Dat je niet voor elke woord kânkâh- kan zeggen of denken dat we allemaal boeren zijn..quote:Op zondag 16 september 2007 21:36 schreef Ash het volgende:
[..]
umm ja? of heb ik wat gemist?![]()
[..]
Bedankt![]()
[..]
Vinden wij (m'n vriendin en ik) ook!![]()
Zijn er nog tips of dingen waarvoor we moeten uitkijken als (ex)-Hagenaars in Naaldwijk?![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 10:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat je niet voor elke woord kânkâh- kan zeggen of denken dat we allemaal boeren zijn..En rondvliegend bier pis tijdens de Westlandse feestweken
![]()
Op de fietsquote:
Tofquote:Op woensdag 19 september 2007 13:17 schreef Strychnine het volgende:
Ik ga vannacht naar Griekenland
Ben 30 september weer terug
Mijn mams wordt 50, dus dat gaan we daar vieren. Ze heeft al sinds mijn vaders dood gezegd (4,5 jaar terug) dat ze haar verjaardag niet wil vieren hier thuis, dus we gaan lekker weg.
Dat is dan wel weer een nadeelquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:56 schreef Heinekenner het volgende:
Vandaag met de auto naar busplatform in Naaldwijk gereden omdat ik te lui was om 500 meter naar de bushalte in Monster te lopen.
(alleen wel 10 minuten verloren bij het zoeken naar een parkeerplekje)
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:15 schreef Thrackan het volgende:
Morgen begrafenis van mijn nichtje uit Kwintsheul...
ja dat zie je ook alleen maar in het Westland héquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vandaag weer de tufys gereden door het westland en klote groepjes met puberfietsers moeten ontwijkenomdat ze met ze vieren naast elkaar fietsen OVERAL
Ik had dat ook bij de Fortis.. Die gingen na een jaar pas klagen, terwijl mijn StuFi op mijn Raborekening wordt gestort..quote:Op donderdag 20 september 2007 14:22 schreef kassenbouwer het volgende:
Over bureaucratie gesproken:
Ik kreeg vrijdag om 19:45 (?!) een telefoontje van de Rabobank, dat ik geen recht meer heb op een Studentenrekening omdat ik geen studiefinanciering meer krijg. En of ik vandaag dan even langs wilde komen. Dus ik daar naartoe. Ik zeg: "Ik ben student en zeker de komende twee jaar nog". "Ja, maar je ontvangt niks meer van de IB-groep. Dus je moet naar een normale betaalrekening à 25 ¤ per jaar" "Ok, dus als ik per direct een lening van 1 cent per maand afsluit bij de IB-groep? Is het dan goed?" "Uh....Ja..."
![]()
Het valt me wel op ja in het westlandquote:Op donderdag 20 september 2007 14:10 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
ja dat zie je ook alleen maar in het Westland hé![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |