Gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 september 2007 17:57 schreef Heinekenner het volgende:
Jahoor! Ik heb nu eindelijk ook eens mijn rijbewijs!
virtueel bier voor iedereen!![]()
[afbeelding]
(ik dacht dat ik lang geleden hier eens had gemeld dat ik aan het lessen was )
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 september 2007 17:57 schreef Heinekenner het volgende:
Jahoor! Ik heb nu eindelijk ook eens mijn rijbewijs!
virtueel bier voor iedereen!![]()
[afbeelding]
(ik dacht dat ik lang geleden hier eens had gemeld dat ik aan het lessen was )
Admiraal Anaal... Beetje dubieus natuurlijk in de discussie over gaypr0nquote:Op donderdag 6 september 2007 22:02 schreef admiraal_anaal het volgende:Westland
tussen 11.30 en 13:00 is het uitgestorven overal
en dat terwijl ik juist dan overal langs moet gaan
Maar westlandse meiden zijn wel
* keijz stuurt mailtje naar CUquote:Op donderdag 6 september 2007 23:22 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Admiraal Anaal... Beetje dubieus natuurlijk in de discussie over gaypr0n
Ja huhuh, da's midden op 'n werkdag, wat verwacht je dan? Dat iedereen buitenzit? Je dient ff snel te lunchen en dan weer aan de bak te gaanquote:Op donderdag 6 september 2007 22:02 schreef admiraal_anaal het volgende:Westland
tussen 11.30 en 13:00 is het uitgestorven overal
en dat terwijl ik juist dan overal langs moet gaan
Maar westlandse meiden zijn wel
Of lunchen terwijl je tomaten aan het plukken bentquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:20 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja huhuh, da's midden op 'n werkdag, wat verwacht je dan? Dat iedereen buitenzit? Je dient ff snel te lunchen en dan weer aan de bak te gaan
quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:27 schreef GotC het volgende:
En ik ben t Westlander zijn een beetje zat aan het worden!
Jij vindt t niet oppervlakkig dat mensen Westlanders als boeren zien die alleen maar kunnen zuipen en tomaten plukken? Zo ziet iedereen ons namelijk. Jij wil misschien dan wel zo gezien worden, ik niet echt!quote:
Wel oppervlakkig, maar wij hebben ook vaak een verkeerd beeld over andere streken/landen..quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Jij vindt t niet oppervlakkig dat mensen Westlanders als boeren zien die alleen maar kunnen zuipen en tomaten plukken? Zo ziet iedereen ons namelijk. Jij wil misschien dan wel zo gezien worden, ik niet echt!
Toen ik in Vlaardingen op school zat heb ik een gozer wijs gemaakt, dat ik een beetje laat was omdat ik de koeien nog moest melken..quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:27 schreef keijz het volgende:
Oh haha, ik las dus dat je westlanders zat aan het worden was![]()
maar dat beeld is idd heel oppervlakkig.. jaren in Delft op school gezeten, en daar konden ze niet geloven dat ik in een rijtjeshuis woonde "omdat iedereen daar toch op een boerderij woont"
dat zegt meer over die mensen als over ons al zijn sommige dingen wel onze eigen schuldquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Jij vindt t niet oppervlakkig dat mensen Westlanders als boeren zien die alleen maar kunnen zuipen en tomaten plukken? Zo ziet iedereen ons namelijk. Jij wil misschien dan wel zo gezien worden, ik niet echt!
Wereldvrouwquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:26 schreef GotC het volgende:
Met een biertje in je hand.
Strychnine, wat doe jequote:ADDIS ABEBA (RTR) - Ethiopië wil komende week tienduizenden zwerfhonden vergiftigen.
De massavergiftiging maakt deel uit van een schoonmaakcampagne in verband met de viering van de millenniumwisseling die volgende week plaatsheeft in het Afrikaanse land.
Dierenrechtenorganisatie PETA veroordeelt de vergiftiging van zwerfhonden met het gif strychnine.
Milleniumwissel... dat was toch een jaartje of 7 geleden..quote:
Ik weet niet, ik zag het pas ook in de DAG staan, ik had ff een artikel gegoogled om te plaatsenquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Milleniumwissel... dat was toch een jaartje of 7 geleden..![]()
of heeft Ethopie een ander jaartelling
Nou, zo leer je weer eens watquote:Strychnine is een witte, reukloze, zeer bittere maar ook zeer giftige kristallijne stof behorend tot de alkaloïden, die uit een aantal planten kan worden gewonnen, vooral Strychnos nux-vomica, de braaknoot. Deze plant groeit in India, Sri Lanka en Australië. Planten uit het geslacht Strychnos bevatten overigens naast strychnine ook een groot aantal andere giftige verbindingen.
Kloptquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik had eens verkering met een jongen uit de Maasdijk, en toen ik het daar met iemand over had zei ze dat ze wist dat iedereen daar altijd met de trekker naar school gaat!
http://www.nu.nl/news/122(...)hte_aangehouden.htmlquote:Voortvluchtige PKK-verdachte aangehouden
ROTTERDAM - Met behulp ven een arrestatieteam heeft de Nationale Recherche zaterdagavond in het Zuid-Hollandse De Lier een voortvluchtig lid van de Koerdische Arbeiderspartij PKK aangehouden.
ANP
De arrestatie vond plaats op verzoek van de Franse justitie, aldus een woordvoerder van het landelijk parket van het Openbaar Ministerie.
Terrorisme
De 29-jarige man werd in februari in Frankrijk aangehouden op verdenking van het financieren van terroristische activiteiten en het organiseren van acties van de PKK. Hij was toen in het bezit van een vuurwapen.
De rechter-commissaris in Parijs stelde de man destijds op vrije voeten, onder de bepaling dat hij zich beschikbaar hield voor justitie.
De man moest in Parijs en omgeving blijven en zich eens per week melden bij de politie. Dat deed hij eind augustus voor het laatst, aldus de woordvoerder.
Uitlevering
Na zijn verdwijning liet de Franse justitie een Europees arrestatiebevel uitgaan. De man zal aan Frankrijk worden uitgeleverd.
Wij wonen niet in Zuid-Holland dan?quote:Op zondag 9 september 2007 17:37 schreef keijz het volgende:
Het moet toch niet gekker worden
[..]
http://www.nu.nl/news/122(...)hte_aangehouden.html
dat zijn we in mindere mate alquote:Op zondag 9 september 2007 19:52 schreef vipergts het volgende:
O shit straks zet Bush ons bij de As van het Kwaad net zoals Irak en Noord Korea
quote:Op zondag 9 september 2007 19:18 schreef keijz het volgende:
Nou, ik doelde eigenlijk meer op het feit dat een internationaal gezocht PKK-lid zich in De Lier verstopte... Maar dat Zuid-Holland stukje was ook best opvallend idd
quote:Door Ouwesok - maandag 10 september 2007 @ 12:02 - (Niveau 0)
Iets zegt me dat ie in het Westland niet te zien zal zijn
quote:Op maandag 10 september 2007 19:55 schreef kassenbouwer het volgende:
Ehsan Jami werkt aan homofilm
Prachtige reactie van een Fokker
[..]
Niveau?quote:Op maandag 10 september 2007 20:06 schreef dubidub het volgende:
[..]Droog ook. Over het algemeen is het niveua op de frontpage echt om te janken
HAHHA HIJ MAAKTE EEN TYPOquote:Op maandag 10 september 2007 20:11 schreef keijz het volgende:
[..]
Niveau?
Mja, fp is alleen handig voor nieuwsberichten. Die reacties kunnen ze net ze goed weglaten, 9 van de 10 keer loopt het toch uit op een kansloze discussie over Wilders ofzo
De Lierquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:45 schreef Thrackan het volgende:
Ow jah Westlanders hadde we ook nog hiero...
Môh!
EDIT: oh volgens mij ken ik er nog een paar ook...![]()
Bootje heeft ook nog getafeltennistquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:48 schreef dubidub het volgende:
Hey, ik ken de clan w32 welEn ik heb ook wel 'es in een heel ver verleden getafeltennist, welkom
Thijs! ik dacht al dat jij het was.. ik herkende je naam al.. kon eigenlijk niet missen..quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:03 schreef Thrackan het volgende:
Heulstraat, tussen de Nieuwe Tuinen en de Kijckerweg
En ik ken onwijs veel mensen van gezicht uit Naaldwijk vooral, dus grote kans dat ik jou ook ken dubidub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |