Zou wel cool wezen als Family Guy kwam. Er mag inderdaad ook weer wat onbekende US crap op.quote:Op zondag 2 september 2007 20:40 schreef RickoKun het volgende:
binnenkort is Comedy Central volgens mij Comedy Central UK, want ik zie dat er alleen zowat maar Engelse programma's op komen.
Ik had trouwens een maand geleden hier ergens gelezen dat iemand zei dat Family Guy op CC zou komen, nou, heb ik niets van gezien anders.
quote:Op zondag 2 september 2007 20:27 schreef Mrln het volgende:
[..]
je kijkt ook naar de verkeerde zenders
BBC, Canvas en BT / P2P![]()
Hoe bepalen die comerciele eigenlijk hun kijkcijfers?quote:Op maandag 3 september 2007 07:05 schreef BaajGuardian het volgende:
TV uitzetten, dan krijgen die verhoerde commercielen geen kijkcijfers meer = geen omzet = gaan ze failliet = komen er weer goeie programmas op de tv.
Maar wordt de kwaliteit van de programma's daar beter van?quote:Op dinsdag 4 september 2007 07:45 schreef ELdudeness het volgende:
Ik denk ook wel dat tv in de toekomst zal verdwijnen en dat alles via internet gaat
Heb juist de omgekeerde ervaring, dat films op TV ondanks alle reclame tussendoor eerder afgelopen is dan mijn DVD.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:30 schreef Metalfreak het volgende:
Heb wel eens de DVD van een film opgezet die die avond op TV zou zijn, was een uur eerder klaar met kijken...
Cencuur bedoel je?quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:40 schreef Lod het volgende:
[..]
Heb juist de omgekeerde ervaring, dat films op TV ondanks alle reclame tussendoor eerder afgelopen is dan mijn DVD.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |