Dus jij gaat mij vertellen dat ze 24/7 moeten leveren? Kom op zeg.quote:Op zondag 2 september 2007 15:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die mensen hebben daar uberhaupt geen rechten, enkel plichten. Dat staat simpelweg in het contract. Het zijn werknemers in een kleine 24-uurs economie, daar krijgen ze voor betaald en daar hebben ze voor getekend.
Twee uur bij de FEBO zitten, dat is pas TV maken.quote:Op zondag 2 september 2007 15:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, zaterdagavond, half twaalf, bedtijd![]()
Het is simpel, de regie, de bazen beslissen wat er gebeurt en wanneer ze slapen. Als ze 's middag's moe zijn hebben ze net zo goed een probleem, dan mogen ze ook niet pitten (soms wel, maar ze moeten het eerst vragen)quote:Op zondag 2 september 2007 15:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus jij gaat mij vertellen dat ze 24/7 moeten leveren? Kom op zeg.
En hoe weet jij wat er in die contracten staat, pure speculatie dus.
Ja waarom niet als je wil slapen.Was toch de beste oplossing dan.quote:Op zondag 2 september 2007 15:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn opmerking dat hij wel degelijk in bescherming genomen wordt.quote:Op zondag 2 september 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Twee uur bij de FEBO zitten, dat is pas TV maken.![]()
Vanaf 09:00 tot 20:00 voeren de bewoners letterlijk NIETS uit in dat huis, sterker nog...ze vervelen zich continue in die periode. Als de redaktie zonodig wilt sturen in dit programma, dan kunnen ze dat in die periode doen. En omdat dat de verveling van de bewoners tegen gaat zijn ze meteen een stuk gemotiveerder, en hopelijk iets overtuigender dan gebruikelijk...quote:Op zondag 2 september 2007 15:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
toch hadden ze hem dan beter in bescherming kunnen nemen door hem gewoon naar bed te laten gaanquote:Op zondag 2 september 2007 15:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn opmerking dat hij wel degelijk in bescherming genomen wordt.
Overdag is dat te begrijpen maar als je weet dat Huub gedronken heeft en aangeeft dat hij naar bed wil, is het toch te gek voor woorden dat dat niet mag en vervolgens 2 uur achter zit, om ,weet ik niet wat te doen. Het klopt simpelweg niet. punt.quote:Op zondag 2 september 2007 15:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is simpel, de regie, de bazen beslissen wat er gebeurt en wanneer ze slapen. Als ze 's middag's moe zijn hebben ze net zo goed een probleem, dan mogen ze ook niet pitten (soms wel, maar ze moeten het eerst vragen)
Ga ze bellen!quote:Op zondag 2 september 2007 15:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Vanaf 09:00 tot 20:00 voeren de bewoners letterlijk NIETS uit in dat huis, sterker nog...ze vervelen zich continue in die periode. Als de redaktie zonodig wilt sturen in dit programma, dan kunnen ze dat in die periode doen. En omdat dat de verveling van de bewoners tegen gaat zijn ze meteen een stuk gemotiveerder, en hopelijk iets overtuigender dan gebruikelijk...
quote:Op zondag 2 september 2007 15:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ziet er wel een beetje pikant uit, zou Jaap misschien ook gay zijn?
nee, dan hadden ze hem gaan laten slapen (zeker als Huppeltje gedronken heeft)......... en ergens weet je dat we gelijk hebben, maar het is wel leuk om dwars te liggen héquote:Op zondag 2 september 2007 15:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn opmerking dat hij wel degelijk in bescherming genomen wordt.
quote:Op zondag 2 september 2007 15:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die mensen hebben daar uberhaupt geen rechten, enkel plichten. Dat staat simpelweg in het contract. Het zijn werknemers in een kleine 24-uurs economie, daar krijgen ze voor betaald en daar hebben ze voor getekend.
Langzaam wordt het DGayKquote:Op zondag 2 september 2007 15:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ziet er wel een beetje pikant uit, zou Jaap misschien ook gay zijn?
Denk gewoon dat het de redaktie allemaal niets meer interesseert.quote:Op zondag 2 september 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
Waarom gooien ze die lichten niet aan, vaag zooitje daar zeg.![]()
Jaap zit bijna 24/7 achter zijn PC, net als thuis, niet zo moeilijk om dan niet te klagen, hij weet niet beter.quote:Op zondag 2 september 2007 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap druk aan het sporten, valt mij regelmatig op dat hij, ondanks dat hij iedere keer terugvalt in zijn vreetgedrag, toch het karakter heeft om er weer redelijk op tijd bij te zijn en zijn dingetjes te doen. Hem heb ik nog nooit over verveling gehoord. Die knul maakt ook het meest gebruik van de aangeboden luxe (zwembad, sauna)
Nee sorry, ik lig niet dwars. Wel valt het mij op dat een andere mening wederom terug op de man gespeeld wordt. Spijtig is dat.quote:Op zondag 2 september 2007 15:20 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, dan hadden ze hem gaan laten slapen (zeker als Huppeltje gedronken heeft)......... en ergens weet je dat we gelijk hebben, maar het is wel leuk om dwars te liggen hé![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |