Goeie vraag. Het is geschreven als een werk, maar het is zowel apart in drie delen, als in zijn geheel gepubliceerd.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:05 schreef Foeske het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de drie boeken die samen de Lord of the Rings vormen als drie aparte boeken worden beschouwd?
Lijkt me ook. Kan de TS hier ff uitsluitels overgeven.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:19 schreef oddman het volgende:
Wat is dit gezanik over LotR, dat dat opeens 3 boeken zijn? 't Is gewoon 1 unit, hoor.
Net als A Dance to the Music of Time.
En The HitchHiker's Guide to the Galaxy.
Dat is een serie van elf boeken (of 12, ligt eraan wat je mee wilt tellen)..... Ik zal binnenkort ook es gaan brainstormen met mezelfquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:47 schreef Jamal het volgende:
9 Robert Jordan - Wheel of Time series
En Harry Potter?quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:19 schreef oddman het volgende:
Wat is dit gezanik over LotR, dat dat opeens 3 boeken zijn? 't Is gewoon 1 unit, hoor.
Net als A Dance to the Music of Time.
En The HitchHiker's Guide to the Galaxy.
En andere fantasyseries... ik stel voor dat we alle series classificeren als 1 unit.quote:
Dan Brown ook nietquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:46 schreef nogeenmaarten het volgende:
Harry Potter is toch niet zo geweldig???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Hmm, ok, het leest lekker weg en je wordt makkelijk betrokken bij het verhaal en de spelers, evenals bij Potter...quote:
Kunnen poezie bundels wel worden genomineerd, en wat betreft verzamelbundels van 1 of meerdere schrijvers/ dichters/ (korte verhalen)schrijvers en van cursiefjes etcetera?quote:Welke boeken mogen meedoen?
De top 50 is bedoeld voor boeken die in overwegende mate fictie zijn. Overwegende non-fictie en wetenschappelijke werken kunnen dus niet meedoen, net als strips.
Er staan nog wat punten open: Fok! boeken top ?? Brainstormtopicquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:11 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Kunnen poezie bundels wel worden genomineerd, en wat betreft verzamelbundels van 1 of meerdere schrijvers/ dichters/ (korte verhalen)schrijvers en van cursiefjes etcetera?
die is toch niet als los boek verschenen, maar als onderdeel van een korte verhalen bundel?quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:11 schreef nienkew het volgende:
Ai, dit is best lastig. Lees per maand 3 a 4 boeken, maar welke ik nu het mooiste vind.. Dit is mijn poging:
1. Shawshank Redemption - Stephen King.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |