Volgens mij wel hoor Yuri, en wyccie, inderdaad!!!quote:Op zondag 2 september 2007 00:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Vraagje in een lamp waar 60 watt op staat kan toch gewoon een gloeilampje van 25 watt?![]()
quote:dacht eerst dat
, net als
, weer een kinderboek zou worden, maar het groeide snel uit tot een donkerder en serieuzer werk. Hoewel het een direct vervolg op
was, was het voor een veel ouder publiek bedoeld.
quote:Op zondag 2 september 2007 00:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, volgens mij mag lager altijd. Hoger is onverstandig.
danke wou het even zeker weten voordat ik de boel opblaas ofzoquote:Op zondag 2 september 2007 00:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor Yuri, en wyccie, inderdaad!!!
Elizabeth +1quote:Op zondag 2 september 2007 00:48 schreef ElizabethR het volgende:
Tolkien
Het was ook de hint dattie brits was, en ook dattie pijp rookte.quote:Op zondag 2 september 2007 00:51 schreef qonmann het volgende:
da's wel heel knap om uit die hint Tolkien te halen...!
Ga door, ga door......quote:Op zondag 2 september 2007 00:56 schreef Yurithemaster het volgende:
solo>?
quote:Op zondag 2 september 2007 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
Soliloqui?
Uberhaupt veelgebruikt door Sjaak Spierquote:Op zondag 2 september 2007 01:01 schreef wyccie het volgende:
Hammlet doet dat veel.
Marathon dankt zijn naam aan een boodschapper die van het slagveld nabij Marathon naar Athene werd gestuurd om een bericht door te geven. De eerste marathon-loper kon nog net het nieuws doorgeven, voor hij ter plekke van uitputting in elkaar stortte.quote:Op zondag 2 september 2007 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe komt de marathon aan zijn naam?
Volgens mij naar Athenequote:Op zondag 2 september 2007 01:06 schreef wyccie het volgende:
Een koerier die die afstand moest lopen om het bericht over te brengen dat de oorlog gewonnen was. of iets dergelijks. Was inderdaad van Marathon naar (ik dacht) Sparta.
Het was Athene ... en het nieuws wa s goed overigens ... "De Perzen zijn verslagen!" *hijg puf, sterf*quote:Op zondag 2 september 2007 01:06 schreef wyccie het volgende:
Een koerier die die afstand moest lopen om het bericht over te brengen dat de oorlog gewonnen was. of iets dergelijks. Was inderdaad van Marathon naar (ik dacht) Sparta.
En fout. (Ik dus.)quote:Op zondag 2 september 2007 01:07 schreef ElizabethR het volgende:
Volgens mij naar Athene
Dit is het meest volledig.quote:Op zondag 2 september 2007 01:05 schreef webspider het volgende:
Marathon dankt zijn naam aan een boodschapper die van het slagveld nabij Marathon naar Athene werd gestuurd om een bericht door te geven. De eerste marathon-loper kon nog net het nieuws doorgeven, voor hij ter plekke van uitputting in elkaar stortte.
dan moet Scotty ca. 260 punten halen in 14 topics en jij 0.quote:Op zondag 2 september 2007 01:11 schreef ElizabethR het volgende:
Zou ik nog ingehaald kunnen worden trouwens??
Misschien als er in elk topic 25 punten kunnen worden vergeven en als die door één persoon in de top vijf worden gewonnenquote:Op zondag 2 september 2007 01:11 schreef ElizabethR het volgende:
Zou ik nog ingehaald kunnen worden trouwens??
Shit, die weet ik maar ik kan er niet op komen, ook een korte naam iigquote:Op zondag 2 september 2007 01:12 schreef webspider het volgende:
Hoe heette de band Queen, voordat de band Queen "Queen" heette?
Correct!quote:Op zondag 2 september 2007 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Smile?
Volgens menig bezoeker van UVT heeft de naam 'Smile' toch ook bijzonder fijne associaties.quote:Op zondag 2 september 2007 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
Dan was de naam Queen toch een stuk beter.
FKA heeft gisteren aangekondigd de laatste 15 topics wegens persoonlijke omstandigheden niet meer mee te kunnen doen, maar na topic 1000 is ie weer van de partijquote:Op zondag 2 september 2007 01:16 schreef wyccie het volgende:
FKA hoeft maar een stuk of 80 punten te halen.
Die gaf gisteren aan er voorlopig mee te stoppen.quote:Op zondag 2 september 2007 01:16 schreef wyccie het volgende:
FKA hoeft maar een stuk of 80 punten te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |