Netjes Lennyquote:
Door het gekloot van Tong in het vorige topic,, de lol gaat er wel af zoquote:Op zondag 2 september 2007 00:00 schreef wyccie het volgende:
Huh, waarom is het hier zo stil?
Nou ja, dan gaan wij het proberen op te vrolijken hier, toch?quote:Op zondag 2 september 2007 00:01 schreef qonmann het volgende:
Door het gekloot van Tong in het vorige topic,, de lol gaat er wel af zo
Nee, zal ik nog even doenquote:Op zondag 2 september 2007 00:02 schreef wyccie het volgende:
Erkel, heb je bij Yuri nog het puntje dat Tong niet heeft uitgedeeld er bij opgeteld (voor Jack Nicholson)? Zag dat Tong weer weg was gegaan zonder antwoord....
Klopt.quote:Op zondag 2 september 2007 00:04 schreef ElizabethR het volgende:
Klaus Badlet
quote:Op zondag 2 september 2007 00:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou ja, dan gaan wij het proberen op te vrolijken hier, toch?
npquote:Op zondag 2 september 2007 00:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
erkeltje, dankjewel voor alweer een nieuw topic
quote:Op zondag 2 september 2007 00:13 schreef qonmann het volgende:
Zeep, zand & Soda ?
Overtuigendquote:Op zondag 2 september 2007 00:18 schreef ElizabethR het volgende:
Peter Ustinow
Bijna!!! Denk Harry Potter, denk de leraar die weerwolf wordt, en van zijn naam de vrouwelijke versiequote:Op zondag 2 september 2007 00:26 schreef wyccie het volgende:
Lupis of zo?
Oeps, sorry, ik dacht dat het een makkelijke hint wasquote:
Dat zal ik dan maar als meervoud beschouwen. Lupine zocht ik maar ik reken het goed hoor!!!quote:Lupina?
Ha, de hint dat zij zelf ook een rare naam heeft is dus niet meer nodig.quote:Op zondag 2 september 2007 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
Beertje van Beers.
Dat is nog niet eens het ergste. Maar dat ze ook diezelfde naam neemt is debiel. Als je dan toch een gekke naam kiest, dan wel eentje die uniek is, toch?quote:Op zondag 2 september 2007 00:39 schreef ElizabethR het volgende:
Wat een ongelooflijk achterlijke naam voor een Nederlands kindje
Ik móest gewoon naar Snakes on a plane kijken. Wat een feestquote:Op zondag 2 september 2007 00:40 schreef wyccie het volgende:
Hee.
Jij en ER zijn altijd zo laat pas. (En ik ben hier altijd.)
Nee. Hij lijkt er wel op!quote:Op zondag 2 september 2007 00:42 schreef ElizabethR het volgende:
Willy Walden?
Ja, volgens mij mag lager altijd. Hoger is onverstandig.quote:Op zondag 2 september 2007 00:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Vraagje in een lamp waar 60 watt op staat kan toch gewoon een gloeilampje van 25 watt?![]()
Nee. Maar verdomd als 't niet waar is, daar heeft ie ook wat van weg!quote:Op zondag 2 september 2007 00:43 schreef qonmann het volgende:
Dick Passchier ?
Oh, dát was dus die slang op tv!quote:Op zondag 2 september 2007 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ik móest gewoon naar Snakes on a plane kijken. Wat een feest![]()
Volgens mij wel hoor Yuri, en wyccie, inderdaad!!!quote:Op zondag 2 september 2007 00:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Vraagje in een lamp waar 60 watt op staat kan toch gewoon een gloeilampje van 25 watt?![]()
quote:dacht eerst dat
, net als
, weer een kinderboek zou worden, maar het groeide snel uit tot een donkerder en serieuzer werk. Hoewel het een direct vervolg op
was, was het voor een veel ouder publiek bedoeld.
quote:Op zondag 2 september 2007 00:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, volgens mij mag lager altijd. Hoger is onverstandig.
danke wou het even zeker weten voordat ik de boel opblaas ofzoquote:Op zondag 2 september 2007 00:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor Yuri, en wyccie, inderdaad!!!
Elizabeth +1quote:Op zondag 2 september 2007 00:48 schreef ElizabethR het volgende:
Tolkien
Het was ook de hint dattie brits was, en ook dattie pijp rookte.quote:Op zondag 2 september 2007 00:51 schreef qonmann het volgende:
da's wel heel knap om uit die hint Tolkien te halen...!
Ga door, ga door......quote:Op zondag 2 september 2007 00:56 schreef Yurithemaster het volgende:
solo>?
quote:Op zondag 2 september 2007 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
Soliloqui?
Uberhaupt veelgebruikt door Sjaak Spierquote:Op zondag 2 september 2007 01:01 schreef wyccie het volgende:
Hammlet doet dat veel.
Marathon dankt zijn naam aan een boodschapper die van het slagveld nabij Marathon naar Athene werd gestuurd om een bericht door te geven. De eerste marathon-loper kon nog net het nieuws doorgeven, voor hij ter plekke van uitputting in elkaar stortte.quote:Op zondag 2 september 2007 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe komt de marathon aan zijn naam?
Volgens mij naar Athenequote:Op zondag 2 september 2007 01:06 schreef wyccie het volgende:
Een koerier die die afstand moest lopen om het bericht over te brengen dat de oorlog gewonnen was. of iets dergelijks. Was inderdaad van Marathon naar (ik dacht) Sparta.
Het was Athene ... en het nieuws wa s goed overigens ... "De Perzen zijn verslagen!" *hijg puf, sterf*quote:Op zondag 2 september 2007 01:06 schreef wyccie het volgende:
Een koerier die die afstand moest lopen om het bericht over te brengen dat de oorlog gewonnen was. of iets dergelijks. Was inderdaad van Marathon naar (ik dacht) Sparta.
En fout. (Ik dus.)quote:Op zondag 2 september 2007 01:07 schreef ElizabethR het volgende:
Volgens mij naar Athene
Dit is het meest volledig.quote:Op zondag 2 september 2007 01:05 schreef webspider het volgende:
Marathon dankt zijn naam aan een boodschapper die van het slagveld nabij Marathon naar Athene werd gestuurd om een bericht door te geven. De eerste marathon-loper kon nog net het nieuws doorgeven, voor hij ter plekke van uitputting in elkaar stortte.
dan moet Scotty ca. 260 punten halen in 14 topics en jij 0.quote:Op zondag 2 september 2007 01:11 schreef ElizabethR het volgende:
Zou ik nog ingehaald kunnen worden trouwens??
Misschien als er in elk topic 25 punten kunnen worden vergeven en als die door één persoon in de top vijf worden gewonnenquote:Op zondag 2 september 2007 01:11 schreef ElizabethR het volgende:
Zou ik nog ingehaald kunnen worden trouwens??
Shit, die weet ik maar ik kan er niet op komen, ook een korte naam iigquote:Op zondag 2 september 2007 01:12 schreef webspider het volgende:
Hoe heette de band Queen, voordat de band Queen "Queen" heette?
Correct!quote:Op zondag 2 september 2007 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Smile?
Volgens menig bezoeker van UVT heeft de naam 'Smile' toch ook bijzonder fijne associaties.quote:Op zondag 2 september 2007 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
Dan was de naam Queen toch een stuk beter.
FKA heeft gisteren aangekondigd de laatste 15 topics wegens persoonlijke omstandigheden niet meer mee te kunnen doen, maar na topic 1000 is ie weer van de partijquote:Op zondag 2 september 2007 01:16 schreef wyccie het volgende:
FKA hoeft maar een stuk of 80 punten te halen.
Die gaf gisteren aan er voorlopig mee te stoppen.quote:Op zondag 2 september 2007 01:16 schreef wyccie het volgende:
FKA hoeft maar een stuk of 80 punten te halen.
quote:Op zondag 2 september 2007 01:21 schreef wyccie het volgende:
Jemig, haar benen zijn zo lang als ik zelf!
Ik ga stoppen. Had ik al aangekondigdquote:Op zondag 2 september 2007 01:25 schreef qonmann het volgende:
Ben benieuwd wie van de huidige top10-20 na deel 1000 stoppen of in elk geval in een veel lagere versnelling gaan spelen.
Ditoquote:Op zondag 2 september 2007 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga stoppen. Had ik al aangekondigd
Welk verhaal?quote:Het sprookje is het verhaal van de jongendie zonder toestemming van zijn grootvader de tuin uit loopt. Daar ziet hij hoe de kat probeert het vogeltje te vangen. Dat lukt niet. Grootvader roept
terug en waarschuwt hem dat er
in de buurt zijn, maar
gaat toch weer kijken naar wat er buiten gebeurt. Net op dat moment komt een hongerige
het bos uit en eet de eend in de vijver op.
klimt in een boom en vraagt aan het vogeltje om de
af te leiden. Ondertussen laat
een touw zakken en bindt dat om de staart van de
. De
zit het vogeltje achterna en begint daarom rondjes om de boom te rennen. Daarmee trekt hij het touw steeds verder vast. Dan komt een groep jagers uit het bos, die de
vangen en hem naar de dierentuin brengen.
Ik denk dat ie gewoon een slechte verliezer is. Als je bij voorbaat weet dat je 'persoonlijke problemen' na 15 topics over zijn en je dan gewoon weer mee gaat doen, tja.quote:Op zondag 2 september 2007 01:20 schreef wyccie het volgende:
Ow... vreemd.
Had dat niet gezien.
Was hij boos? Was zijn vriendin boos?
Ah, oké. Ik snap wat hij ermee bedoelt....quote:Op zondag 2 september 2007 01:31 schreef ElizabethR het volgende:
En ik mag dit eigenlijk niet zeggen, maar ik doe het toch, mede door zijn kinderachtige gedrag in de quiz en in PM
[..]
Ik denk dat ie gewoon een slechte verliezer is. Als je bij voorbaat weet dat je 'persoonlijke problemen' na 15 topics over zijn en je dan gewoon weer mee gaat doen, tja.
Klopt. Wat een warboel, zo'n gefingeerd plot.quote:Op zondag 2 september 2007 01:31 schreef qonmann het volgende:
Peter eb de wolf =
Zo'n mooi stukkie meziek door Prokofjev!! Vooral heel de tijd die hoboquote:Op zondag 2 september 2007 01:31 schreef qonmann het volgende:
Peter eb de wolf =
Snap ik niet?quote:Op zondag 2 september 2007 01:39 schreef qonmann het volgende:
Nee, de reden ligt is meer aansprekend
Neen ,gisteren ging het over de Werelkampioenschappen Memory in Dubaiquote:Op zondag 2 september 2007 01:39 schreef wyccie het volgende:
Dit is een mooie vraag, typisch AKQ. Is dit de vraag die je gisteren wilde stellen, qonmann?
Yes en wie ?quote:Op zondag 2 september 2007 01:41 schreef ElizabethR het volgende:
De sterfdag van een wereldberoemde schrijver?
Qonmann, je hebt wyccies vraag trouwens nog niet beantwoordt, en die was wat jouw leeftijd is???quote:Op zondag 2 september 2007 01:41 schreef qonmann het volgende:
[..]
Neen ,gisteren ging het over de Werelkampioenschappen Memory in Dubai
Oh, was het al weer vergeten. Hij hoeft het niet te vertellen als hij niet wil.quote:Op zondag 2 september 2007 01:42 schreef ElizabethR het volgende:
Qonmann, je hebt wyccies vraag trouwens nog niet beantwoordt, en die was wat jouw leeftijd is???
Uiteraard hoeft ie dat nietquote:Op zondag 2 september 2007 01:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, was het al weer vergeten. Hij hoeft het niet te vertellen als hij niet wil.
Kan best, maar denk jij nou echt dat ik alles onthou?quote:Op zondag 2 september 2007 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
Dat heeft hij toch al eens verteld?
n 1995, UNESCO decided that the World Book and Copyright day would be celebrated on this date because of the Catalonian festival and because the date is also the anniversary of the birth and death of William Shakespeare, the death of Inca Garcilaso de la Vega and Josep Pla, the birth of Maurice Druon, Vladimir Nabokov, Manuel Mejía Vallejo and Halldór Laxnessquote:Op zondag 2 september 2007 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
Shakespeare?
Ik denk dat jij een dossier hebt over alle AKQ'ersquote:Op zondag 2 september 2007 01:44 schreef ElizabethR het volgende:
Kan best, maar denk jij nou echt dat ik alles onthou?
Nee volgens mij niet, maar ik hou het nog even open.quote:Op zondag 2 september 2007 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
Dat heeft hij toch al eens verteld?
Daar had ik ook aan gedacht, maar waarom dan niet 12 maart?quote:Op zondag 2 september 2007 01:47 schreef broer het volgende:
Vanwege het mooie 2-3-4.
Dan zit het misschien in mijn eigen hoofd, je leeftijd.quote:Op zondag 2 september 2007 01:47 schreef qonmann het volgende:
Nee volgens mij niet, maar ik hou het nog even open.
En hoe oud is hij in je hoofd?quote:Op zondag 2 september 2007 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
Dan zit het misschien in mijn eigen hoofd, je leeftijd.
Dat is er eentjequote:Op zondag 2 september 2007 01:47 schreef wyccie het volgende:
BZN. Daar zitten toch wel vijf mensen in?
quote:Op zondag 2 september 2007 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een dossier hebt over alle AKQ'ers![]()
Omdat dat niet in de vraag stond. Of zo.quote:Op zondag 2 september 2007 01:47 schreef wyccie het volgende:
Daar had ik ook aan gedacht, maar waarom dan niet 12 maart?![]()
broer maakt het afquote:Op zondag 2 september 2007 01:48 schreef broer het volgende:
Annie Schilder.
Piet Veerman.
Jan Smit.
Waarom weet ik dit?
Jij bent een stuk helderder dan ik.quote:Op zondag 2 september 2007 01:50 schreef broer het volgende:
Omdat dat niet in de vraag stond. Of zo.
Zal ik die beantwoorden voor een puntje?quote:Op zondag 2 september 2007 01:52 schreef wyccie het volgende:
Hoe oud ben jij, broer?
Ik schat in een jaar of 26quote:Op zondag 2 september 2007 01:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In mijn hoofd is hij zo eind dertig.
Weet jij dat?quote:Op zondag 2 september 2007 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
Zal ik die beantwoorden voor een puntje?![]()
Veel te snel!quote:Op zondag 2 september 2007 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
Terence Trent d'Arby.
Tol wel, maar niet in combinatie met Jan, tenminste die kan ik niet vinden via Google.quote:Op zondag 2 september 2007 01:55 schreef ElizabethR het volgende:
De Tolletjes waren toch ook bekende palingsounders? Of ben ik nou in de war?
Ik weet het ook, vroeg het alleen om je te plagen. Waarom heb jij je geboortedatum weggehaald?quote:
En dat weet je nu, om 1 uur 's nachts?quote:Op zondag 2 september 2007 01:59 schreef ElizabethR het volgende:Ik heb 5 euro in de Ierse lotto gewonnen
Trakteren door middel van een taart ter waarde van 10 euroquote:Op zondag 2 september 2007 01:59 schreef ElizabethR het volgende:Ik heb 5 euro in de Ierse lotto gewonnen
Ah okequote:Op zondag 2 september 2007 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tol wel, maar niet in combinatie met Jan, tenminste die kan ik niet vinden via Google.
Ja, want ik heb het net nagezocht op www.lotto.iequote:Op zondag 2 september 2007 02:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dat weet je nu, om 1 uur 's nachts?![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 01:59 schreef wyccie het volgende:
Ik weet het ook, vroeg het alleen om je te plagen.
Zodat mensen die me niet kennen geen idee hebben hoe oud ik ben en er dus automatisch van uitgaan dat ik een jaar of zestien ben.quote:Waarom heb jij je geboortedatum weggehaald?
Klopt. Weekje geleden.quote:Volgens mij ben jij zelfs pas jarig geweest.
Jammer, ik heb niks gewonnen.quote:Op zondag 2 september 2007 02:01 schreef ElizabethR het volgende:
Ja, want ik heb het net nagezocht op www.lotto.ie
Moet ik die naar NL sturen of koop je er zelf een en geef je je rekeningnummer even door??quote:Op zondag 2 september 2007 02:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Trakteren door middel van een taart ter waarde van 10 euro![]()
Lurk je dan ook in fotoboeken van veertienjarigen?quote:Op zondag 2 september 2007 02:02 schreef broer het volgende:
Zodat mensen die me niet kennen geen idee hebben hoe oud ik ben en er dus automatisch van uitgaan dat ik een jaar of zestien ben.
quote:Op zondag 2 september 2007 02:02 schreef broer het volgende:
[quote]
Zodat mensen die me niet kennen geen idee hebben hoe oud ik ben en er dus automatisch van uitgaan dat ik een jaar of zestien ben.
Nog van harte dan!!!!quote:Klopt. Weekje geleden.
Dat ligt eraan of Wickedangel veertien is of niet.quote:Op zondag 2 september 2007 02:03 schreef wyccie het volgende:
Lurk je dan ook in fotoboeken van veertienjarigen?![]()
Je hebt pmquote:Op zondag 2 september 2007 02:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Moet ik die naar NL sturen of koop je er zelf een en geef je je rekeningnummer even door??
En don't tempt me, want ik maak serieus 10 euro aan je over
quote:Op zondag 2 september 2007 02:04 schreef broer het volgende:
Dat ligt eraan of Wickedangel veertien is of niet.
Geen probleem. Ik doe ook niet aan verjaardagen.quote:Op zondag 2 september 2007 02:04 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik doe niet aan felicitaties en zo.
quote:Op zondag 2 september 2007 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
Zeg jongelui, er staat een vraag open!![]()
Als je een en ander even compleet maakt heb je over 10 minuten via inet bankieren een tientjequote:
quote:Op zondag 2 september 2007 02:06 schreef wyccie het volgende:
Een geestelijke?
Dat klopt welquote:Op zondag 2 september 2007 02:07 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij is Wa een jaar of 39.
Veeeeeeeeeeeeeeeeeel ouderquote:Op zondag 2 september 2007 02:07 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij is Wa een jaar of 39.
quote:Op zondag 2 september 2007 02:08 schreef wyccie het volgende:
Schrijver?
quote:The author of 29 plays and 26 screenplays spanning a career of over fifty years.
Elizabeth +1quote:Op zondag 2 september 2007 02:10 schreef ElizabethR het volgende:
Harold Pinter
Ja, dat denk ik nu ook.quote:Op zondag 2 september 2007 02:16 schreef wyccie het volgende:
Dan gok ik Lynn.
Dies druk bezig 10 eurie over te makenquote:Op zondag 2 september 2007 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
Elizabeth?
Dat gaat niet meer lukkenquote:Op zondag 2 september 2007 02:29 schreef wyccie het volgende:
Ik wil wel vroeg naar bed gaan eigenlijk.
Als het zo kunnen zou ik het antwoord voor je controleren. Maar dat kan niet. Dus helaas.quote:Op zondag 2 september 2007 02:30 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoel dus voor 4 uur. Het liefst nog voor 3 uur.
Ja da's goedquote:Op zondag 2 september 2007 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, dan is het Joan Sutherland.
quote:Op zondag 2 september 2007 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, dan is het Joan Sutherland.
Heb je daar niet toevallig mijn rek-nummer ingevult?quote:Op zondag 2 september 2007 02:33 schreef ElizabethR het volgende:
Sorry hoor,maar ikzit op de ABNAMRO site en wil de nalatenschap van mijn schoonvader overmaken naar onze Ierse rekening en ik krijg de ene na de andere foutmelding
het is een operazangeres
Dat heb je ook snel gedaan, pc's switchenquote:Op zondag 2 september 2007 02:40 schreef ElizabethR het volgende:
Jackie Collins
Komt omdat ik over de zeik was in verband met dat inet bankieren. Log ik, met dank aan Yuri, eindelijk weer eens aan op internetbankieren in NL, zie ik dat die erfenis gestort is en wil ik dus overmaken naar Ierland, fouten alom!!quote:Op zondag 2 september 2007 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat heb je ook snel gedaan, pc's switchen
quote:Op zondag 2 september 2007 02:45 schreef ElizabethR het volgende:
Ik was zeker heel voorspelbaar WA met Joan Sutherland??
Ik ook, Mijn favo Colloratuur sopraanquote:Op zondag 2 september 2007 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een flink stapeltje platen van haar.
quote:Op zondag 2 september 2007 02:47 schreef qonmann het volgende:
Mabel & Johan Friso ?
Pluimpie voor WAquote:Op zondag 2 september 2007 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
Trainingspak?
Moet je even vragen aan Miendobbelsteen/vrouwtjetheelepel/fraupfeffertopf Die heeft er ook een over zichzelf gemaakt, het aandachtsgeile borderline/ADHD/anorexia diertje.quote:Op zondag 2 september 2007 02:54 schreef tong80 het volgende:
tong80 wil een Wikipedia. Iemand die dat kan regelen ?
quote:Op zondag 2 september 2007 02:59 schreef qonmann het volgende:
Max van der Stoel ?
Nog een pluimpie !quote:Op zondag 2 september 2007 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
Philip Glass?
broer +1quote:Op zondag 2 september 2007 03:11 schreef broer het volgende:
Def Leppard.
Correctquote:Op zondag 2 september 2007 08:34 schreef ChopperMick het volgende:
Charles Lindbergh
Helemaal goed!quote:Op zondag 2 september 2007 09:06 schreef Michel het volgende:
De Centraal-Amerikaanse Federatie = (of was eigenlijk) El Salvador, Honduras, Nicaragua
Vraag me niet hoe ik hier kom, struikelde over dit topic in de AT lijst.
yann tiersen geloof ik.quote:Op zondag 2 september 2007 03:17 schreef broer het volgende:
Wie schreef de soundtrack van Le fabuleux destin d'Amelie Poulain?
quote:Op zondag 2 september 2007 03:26 schreef broer het volgende:
Dan laat ik hem staan voor de ochtendploeg. Er is vast wel iemand die het antwoord kan controleren en het punt kan uitdelen.
Slaap lekker, Wa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |