abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53198123
Vanmiddag in de V&D zag ik een briefje van 100 euro op de grond liggen

Dus ik raap het op en stop het snel in mijn tas

In de paskamer bleek het bij nadere inspectie te gaan om zo'n specimen die in de portomonnee's zitten die ze daar verkopen

Ik hoop dat niemand me gezien heeft
pi_53198179
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 15:59 schreef pleeborstel het volgende:

In de paskamer bleek het bij nadere inspectie te gaan om zo'n specimen die in de portomonnee's zitten die ze daar verkopen

Loool
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zaterdag 15 september 2007 @ 16:19:14 #163
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_53198470
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 15:25 schreef Magereheinus het volgende:
Heb wel eens gehad dat je achter je PC helemaal uit je naad aan 't gaan bent en vervolgens rond je kijkt en je ma hoofdschudden ziet kijken...
Opzich niet super beschamend maar had wel zo iets van: omg
Op muziek?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_53199650
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Op muziek?
uiteraard.
  zaterdag 15 september 2007 @ 18:10:30 #165
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_53200765
Ik speel altijd met een touwtje aan een stok met de katten. Op een gegeven moment was die stok+touwtje kapot getrokken door het poezengepeupel, en ik bedacht dat het een goed idee was om een touwtje aan een paardrijzweep te knopen.
Dus ik naar een ruiterwinkel, een zweep aangeschaft en enthousiast gemeld dat ik het niet voor paarden ging gebruiken.

Met de meest ijzige stem die ik ooit gehoord heb zei de winkeldame: 'Mja, dat kan ook'
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  zaterdag 15 september 2007 @ 19:03:10 #166
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_53201776
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:10 schreef tonja het volgende:
Ik speel altijd met een touwtje aan een stok met de katten. Op een gegeven moment was die stok+touwtje kapot getrokken door het poezengepeupel, en ik bedacht dat het een goed idee was om een touwtje aan een paardrijzweep te knopen.
Dus ik naar een ruiterwinkel, een zweep aangeschaft en enthousiast gemeld dat ik het niet voor paarden ging gebruiken.

Met de meest ijzige stem die ik ooit gehoord heb zei de winkeldame: 'Mja, dat kan ook'
Erg goed.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
pi_53202029
quote:

pi_53204115
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 15:59 schreef pleeborstel het volgende:

Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53204230
Tvp
pi_53204766
Tvp
  zaterdag 15 september 2007 @ 21:28:14 #171
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_53205295
Auto niet uit het stuurslot krijgen op de benzine station
Because they will last that long.
pi_53218953
een mooie tvp!
  zondag 16 september 2007 @ 15:54:13 #173
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_53220698
quote:

Ik moest erg hard lachen.....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zondag 16 september 2007 @ 15:56:38 #174
152789 karr-1
pi_53220774
Vriendje en ik stonden buiten op het balkon naar iets te kijken en we hadden de deur van het balkon dichtgedaan om de kat binnen te houden. Omdat dat beest naar buiten wilde, stond ze dus te springen voor de deur, waardoor ze precies op een van die sloten terechtkwam die daardoor in het slot schiet.

De deur kon dus niet meer open en wij stonden met zijn beiden buiten, terwijl de kat binnenstond. Ik begon spontaan te gieren van het lachen, terwijl vriendje boos werd en probeerde de deur open te rukken. Dat lukte natuurlijk niet, maar ik moest nog harder lachen.

Uiteindelijk maar een ruit van de slaapkamer in moeten slaan om binnen te komen. Daarna de glaszetter gebeld en dan moet je uitleggen wat er gebeurd is......
pi_53221437
Ik was de honden aan het uitlaten in het park en daar is een wiebelbruggetje.. je moet dus echt goed je best doen om aan de overkant te komen.. maar normaal gesproken lukt dat altijd. Totdat je vader achter je loopt en je het een beetje moeilijker maakt en de hond langs je heen schiet over het bruggetje naar de overkant en jij in het water valt midden in de winter En dan tot de conclusie komt dat er 30 man passerende hardlopers naar je heeft staan kijken

En ach, ik heb er nog zoveel meer. Gelukkig herinner ik me ze niet allemaal
  zondag 16 september 2007 @ 16:45:06 #176
177846 colette
kloon van conleche
pi_53221845
Leuk topic!
Ik had m'n meeste embarassing jaar toen ik 14 was.
Situatie 1. Ik dronk voor het eerst alcohol toen ik uit was samen met een vriendin waar ik zou blijven slapen. Het was bessenjenever. Ik vond dat lekker want net ranja. Ik voelde me niet heel lekker toen ik eenmaal op een stretcher in de logeerkamer lag en de enige WC die ik bij haar thuis wist te vinden was beneden. Ongetwijfeld was er boven ook een WC, maar de angst om de slaapkamerdeur van haar ouders per ongeluk open te doen was té groot. Ik dus met m'n hand voor m'n mond naar beneden gerend. Bleek de volgende dag dat ik het toch niet echt had gered. Op de witte vloerbedekking die door het huis lag, ja ook op de trap, waren overal van die kleine rode spettertjes te zien. O ja, had ik er al bijverteld dat haar vader de rector van school was???
Situatie 2 Ik had al een tijdje een oogje op de mooiste jongen van school. Onbereikbaar dacht ik, want 3 jaar ouder en das heel wat als je 14 bent. In een tussenuur zat ik wat te lezen en zie hem uit m'n ooghoeken op me afkomen. Ik helemaal in paniek. Hij gaat naast me zitten, begint wat te kletsen, van de zenuwen versta ik de helft niet maar hoor ineens: "Wil je vrijdag met me naar de film??" Ik antwoord en ik zweer het je: " Moet ik aan m'n moeder vragen." Nee das stoer

Sitatie 3 En dat was meer zíjn meest embarrassing moment. Ondanks het onhandige begin kregen we toch verkering en ik was echt stapelgek op die jongen. Maar ja. Het was de mooiste jongen van school en meisjes zijn sekreten dus die wilden heel graag dat colette/conleche zou opzouten zodat ze zelf de honneurs konden gaan waarnemen. Dus kwam ik er na een paar maanden achter dat ie z'n tong in andere holtes had gestoken dan in die van mij. Anyway, de volgende dag in de grote pauze zie ik hem, hij weet niet dat ik het weet en zwaait enthousiast naar me. Ik loop heel koeltjes naar hem toe en zeg met m'n allerliefste stemmetje:" Hé R. doe je ogen eens dicht. " Hij doet z'n ogen dicht, ik haal uit en plant m'n vuist midden op z'n bakkes. Tand door lip, bloed en alles. De hele aula viel zo'n beetje stil. Mèn, terwijl ik dit opschrijf, voel ik de adrenaline weer door m'n lijf.
  zondag 16 september 2007 @ 16:49:51 #177
152789 karr-1
pi_53221942
quote:
Op zondag 16 september 2007 16:45 schreef colette het volgende:
Sitatie 3 En dat was meer zíjn meest embarrassing moment. Ondanks het onhandige begin kregen we toch verkering en ik was echt stapelgek op die jongen. Maar ja. Het was de mooiste jongen van school en meisjes zijn sekreten dus die wilden heel graag dat colette/conleche zou opzouten zodat ze zelf de honneurs konden gaan waarnemen. Dus kwam ik er na een paar maanden achter dat ie z'n tong in andere holtes had gestoken dan in die van mij. Anyway, de volgende dag in de grote pauze zie ik hem, hij weet niet dat ik het weet en zwaait enthousiast naar me. Ik loop heel koeltjes naar hem toe en zeg met m'n allerliefste stemmetje:" Hé R. doe je ogen eens dicht. " Hij doet z'n ogen dicht, ik haal uit en plant m'n vuist midden op z'n bakkes. Tand door lip, bloed en alles. De hele aula viel zo'n beetje stil. Mèn, terwijl ik dit opschrijf, voel ik de adrenaline weer door m'n lijf.
Wel een strakke actie !! You go girl !!!
  zondag 16 september 2007 @ 16:54:32 #178
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_53222054
quote:

Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_53222142
Ik ben van de week uit de sportschool verwijderd omdat ik mijn lidmaatschapspasje niet bij me had. Ik was zo stout om met het pasje van een vriendin in te loggen, maar dat viel op en toen werd ik vriendelijk verzocht het pand te verlaten, omdat ik verder ook geen legitimatie kon tonen.

Ik voelde me net een kleuter die in de hoek werd gezet.
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  zondag 16 september 2007 @ 17:07:00 #180
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_53222353
quote:
Op zondag 16 september 2007 16:58 schreef Serendips het volgende:
Ik ben van de week uit de sportschool verwijderd omdat ik mijn lidmaatschapspasje niet bij me had. Ik was zo stout om met het pasje van een vriendin in te loggen, maar dat viel op en toen werd ik vriendelijk verzocht het pand te verlaten, omdat ik verder ook geen legitimatie kon tonen.

Vreemd, dat zou bij mijn sportschool niet gebeuren.

Ik herkende gisteren trouwens iemand niet zo gauw bij wie ik jarenlang in de kroeg kwam, dat vond ik best stom.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_53222464
quote:
Op zondag 16 september 2007 16:45 schreef colette het volgende:

verhaaltje
oftewel je werd gewoon geplayed
  zondag 16 september 2007 @ 17:17:59 #182
152789 karr-1
pi_53222602
quote:
Op zondag 16 september 2007 16:58 schreef Serendips het volgende:

Tsja inloggen met het pasje van een ander is niet netjes, maar verwijderen is wel een stap te ver denk ik. Ze kunnen toch in het systeem checken of je lid bent of niet. in mijn sportschool staat er dan een pasfoto bij, dus dan zien ze meteen dat je het bent of niet.
  zondag 16 september 2007 @ 17:24:26 #183
177846 colette
kloon van conleche
pi_53222750
quote:
Op zondag 16 september 2007 17:12 schreef MouzurX het volgende:

[..]

oftewel je werd gewoon geplayed
Nou en hoe!!
pi_53223108
quote:
Op zondag 16 september 2007 17:24 schreef colette het volgende:

[..]

Nou en hoe!!
Maarja jouw reactie is wél weer vet
  donderdag 27 september 2007 @ 01:37:52 #185
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_53505330
Eentje van 2 weken geleden.
Net geopereerd en je ligt dus high van de pijnstillers in t ziekenhuis. De zuster komt vragen of je moet plassen en of ze de po moet pakken.
Heel stoer zeg ik dat ik best een stukje kan lopen. Ik stap mn bed uit, voelde mn benen pudding worden en.... pleur zo over de zuster heen.

Een wat oudere:
Je krijgt je vriendje eindelijk eens zover dat ie naar je komt kijken als je gaat paardrijden.
Onder tussen schep je natuurlijk op hoe goed je wel niet bent. En dan gebeurd er dit.
- Je paard schrikt ergens van en je pleurt er af.
- Natuurlijk vergeet je het zadel goed vast te maken....
- Je gaat springen, en jij vliegt over de hindernis terwijl paardlief erom heen waggelt.
- Even een rondje door de bak galloperen, 2 tellen afgeleid zijn en die laaghangende tak niet zien die over het hek hangt....
  donderdag 27 september 2007 @ 02:38:22 #186
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_53505805
Vrijdag, ik werk in een subway (in de USA),
ik was heel moe dus gaat het nadenken wat moeilijker enzo.
Ik geef een vrouw haar wisselgeld, en zeg vrolijk: 9 dollar 36 in het nederlands
Ze keek me aan van :S WTF!
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_53514114
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 02:15 schreef Bakakame het volgende:

Of de naam van mensen vergeten, ook stom
Gelukkig lukt 't me vaak wel redelijk om dat te verbergen totdat iemand anders hun naam zegt
Heel herkenbaar, heb ik altijd als ik mensen leer kennen.
Ik ben hun naam al vergeten in de seconde nadat ze zich voorgesteld hebben.
quote:
Op donderdag 27 september 2007 01:37 schreef Queen_Minny het volgende:

Een wat oudere:
Je krijgt je vriendje eindelijk eens zover dat ie naar je komt kijken als je gaat paardrijden.
Onder tussen schep je natuurlijk op hoe goed je wel niet bent. En dan gebeurd er dit.
- Je paard schrikt ergens van en je pleurt er af.
- Natuurlijk vergeet je het zadel goed vast te maken....
- Je gaat springen, en jij vliegt over de hindernis terwijl paardlief erom heen waggelt.
- Even een rondje door de bak galloperen, 2 tellen afgeleid zijn en die laaghangende tak niet zien die over het hek hangt....
Nu kan haast niet meer wachten tot ik een keer ga kijken bij de paardrijles van m'n vriendin (ze heeft me al meerdere keren gevraagd)
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_53521989
quote:
Op donderdag 27 september 2007 02:38 schreef compier het volgende:
Vrijdag, ik werk in een subway (in de USA),
ik was heel moe dus gaat het nadenken wat moeilijker enzo.
Ik geef een vrouw haar wisselgeld, en zeg vrolijk: 9 dollar 36 in het nederlands
Ze keek me aan van :S WTF!
Woon je dan al lang in de USA? Of spreek je gewoon nog regelmatig Nederlands?
pi_53555574
whaha goed topic
AFC AJAX
pi_53556435
-Een klant in de wacht zetten om door te verbinden met een collega. De klant blijkt niet in de wacht te staan en je zegt, zonder de reactie van de collega af te wachtent: Die ongeLOVELIJKE zeikerd van [naam bedrijf] weer voor jou,
-Een sms bedoeld voor je minaar versturen aan je partner
-Over een opstapje in een bomvolle kroeg struikelen en op je shiny nieuwe loeihoge hakken op je bek gaan
-groenteboer in een kleine buurt AH zijn en met je handterminal 1 colli peterselie bestellen. De 1 is blijven hangen, dus je bestelt er 111. Het is vrijdagmiddag en je gooit die bestelling erdoorheen en de volgende dag komt er serieus een aparte vrachtwagen voorrijden met 111 colli peterselie.
(dit is mij natuurlijk allemaal nooit overkomen )
-
  zaterdag 29 september 2007 @ 03:06:42 #191
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_53561517
quote:
Op donderdag 27 september 2007 18:00 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Woon je dan al lang in de USA? Of spreek je gewoon nog regelmatig Nederlands?
sinds half juni, maar spreek elke dag nog nederlands
en als ik moe ben, switch ik automatisch naar nederlands (dat heb ik 19 jaar lang elke dag gesproken )
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_53561690
je handen niet snel genoeg uit je zakken krijgen omdat je een strakke broek aan hebt...
(die dingen waren ooit mode ja)
en struikelen bij een drukke bushalte

kon gelukkig nog op tijd een slag draaien zodat ik op m'n schouder viel in plaats van op m'n smoel
pi_53570562
Zelf heb ik nooit zulke hele erge blunders (afkloppen), maar een vriendin van me maakt wel altijd de leukste dingen mee (en ze vermoordt me vast als ze weet dat ik dit op internet plaats)

- Ze werkt 's avonds bij een beveiligingsbedrijf. Ze zit daar alleen in het pand, ze moet telefoontjes beantwoorden. Dus zij komt aan op haar werk, zet het alarm uit, gaat door de beveiligde deur naar haar werkplek, gaat ineens keihard het alarm af. Dus zij rent snel terug om het uit te zetten. Wil ze weer naar d'r werkplek gaan, is de deur dichtgevallen weer op slot, en de sleutels liggen aan de andere kant van de deur op haar bureau.
Zij helemaal in paniek naar de receptie. Alle kasten en lades overhoop halen om een telefoonnummer te zoeken om te proberen de beveiliging te bellen, maar krijgt niemand aan de lijn. Dus de hoorn er maar naast gelegd, en in blinde paniek gaat ze naar buiten. Ze sleept een grote vuilnisbak naar de voordeur, zodat die niet ook dichtvalt en ze rent de straat op, en probeert auto's aan te houden, het is daar alleen erg rustig, dus weinig verkeer.
Na 10 minuten stopt er eindelijk een man in een auto, zij vragen of hij het beveiligingsbedrijf wil bellen omdat ze zichzelf buitengesloten heeft, maar ze heeft geen telefoonnummer, en die man vond haar maar raar, dus hij reed weg.
Zij weer naar binnen gerend, luisteren of er al iemand aan de telefoon was, maar nee. Dus maar weer naar buiten, komt er net een jongen van de beveiliging aanrijden, die helemaal dubbel ligt. Blijkt dus dat zodra het alarm afgaat alle camera's aangaan, en alle beveiligers dus hebben gezien hoe debiel ze elke keer heen en weer rende daar, en met die vuilnisbak heeft lopen slepen.

- Vorige week was ze onderweg met de auto. Ze stond vooraan op een kruispunt, en ze moest linksaf. Komt er achter haar een ambulance aanrijden, die een beetje in het midden van de weg rijdt. Dus zij denkt "shit wat moet ik doen??? Die ambulance moet ook linksaf!!!" Op dat moment springt het stoplicht voor rechtdoor op groen, dus zij aarzelt geen moment, en trekt keihard op, met piepende banden om rechtdoor te gaan. Helaas moest de ambulance ook rechtdoor, maar door haar actie stond ze ineens midden op de weg stil, overdwars. De hele weg was dus geblokkeerd door haar. Uiteindelijk ging de ambulance een stuk naar achteren, zodat zij ook naar achter kon, en zodat die ambulance dus langs haar heen kon gaan. Die mannen in de ambu keken naar haar met echt zo'n blik van 'tuurlijk, een vrouw'
pi_53572657
LOLLERFANT

Ik dan.

Zaterdag avond, uurtje of 2. Ik naar de shoarma gefietst om voor mij en een maat wat te eten te halen. Dus ik fiets terug maar was niet helemaal nuchter meer. Kom ik op een hoek waar 10 a 15 man op de hoek van de straat staan te praten (feestje in dat huis ofzo) gewoon in een woonwijk. Precies de hoek voor dat ik over een bruggetje moet. Dus ik denk ff de show te stelen door hard met mn fiets door de bocht te gaan. Maar dat ging dus met de trapper naar beneden. Trapper raakt de grond, ik slinger 3 keer heen en weer, echt snoeihard op mn bek met al die shoarma en sauzen over me heen. Ik zag dat ze hun lach allemaal in moesten houden Toen kwam er nog 1 naar me toe om te vragen hoe het ging, half lachend Ik was zo hard op mn bek gegaan dat ik 2 weken later nog last van mn schouder had, om maar even een beeld te schetsen

[ Bericht 46% gewijzigd door EggsTC op 29-09-2007 18:46:20 ]
Lambo of Rekt
pi_53572716
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 17:04 schreef Lollifant het volgende:
Zelf heb ik nooit zulke hele erge blunders (afkloppen), maar een vriendin van me maakt wel altijd de leukste dingen mee (en ze vermoordt me vast als ze weet dat ik dit op internet plaats)

- Ze werkt 's avonds bij een beveiligingsbedrijf. Ze zit daar alleen in het pand, ze moet telefoontjes beantwoorden. Dus zij komt aan op haar werk, zet het alarm uit, gaat door de beveiligde deur naar haar werkplek, gaat ineens keihard het alarm af. Dus zij rent snel terug om het uit te zetten. Wil ze weer naar d'r werkplek gaan, is de deur dichtgevallen weer op slot, en de sleutels liggen aan de andere kant van de deur op haar bureau.
Zij helemaal in paniek naar de receptie. Alle kasten en lades overhoop halen om een telefoonnummer te zoeken om te proberen de beveiliging te bellen, maar krijgt niemand aan de lijn. Dus de hoorn er maar naast gelegd, en in blinde paniek gaat ze naar buiten. Ze sleept een grote vuilnisbak naar de voordeur, zodat die niet ook dichtvalt en ze rent de straat op, en probeert auto's aan te houden, het is daar alleen erg rustig, dus weinig verkeer.
Na 10 minuten stopt er eindelijk een man in een auto, zij vragen of hij het beveiligingsbedrijf wil bellen omdat ze zichzelf buitengesloten heeft, maar ze heeft geen telefoonnummer, en die man vond haar maar raar, dus hij reed weg.
Zij weer naar binnen gerend, luisteren of er al iemand aan de telefoon was, maar nee. Dus maar weer naar buiten, komt er net een jongen van de beveiliging aanrijden, die helemaal dubbel ligt. Blijkt dus dat zodra het alarm afgaat alle camera's aangaan, en alle beveiligers dus hebben gezien hoe debiel ze elke keer heen en weer rende daar, en met die vuilnisbak heeft lopen slepen.

- Vorige week was ze onderweg met de auto. Ze stond vooraan op een kruispunt, en ze moest linksaf. Komt er achter haar een ambulance aanrijden, die een beetje in het midden van de weg rijdt. Dus zij denkt "shit wat moet ik doen??? Die ambulance moet ook linksaf!!!" Op dat moment springt het stoplicht voor rechtdoor op groen, dus zij aarzelt geen moment, en trekt keihard op, met piepende banden om rechtdoor te gaan. Helaas moest de ambulance ook rechtdoor, maar door haar actie stond ze ineens midden op de weg stil, overdwars. De hele weg was dus geblokkeerd door haar. Uiteindelijk ging de ambulance een stuk naar achteren, zodat zij ook naar achter kon, en zodat die ambulance dus langs haar heen kon gaan. Die mannen in de ambu keken naar haar met echt zo'n blik van 'tuurlijk, een vrouw'
OMG.
tvp
Ik zwaai naar dieren.
pi_53595078
pi_53595709
Naar rechts kijken wanneer je nog net in je ooghoek zag dat er zon lekker wijf in de gang rechts van je loopt en dan tegen iemand oplopen die een doos aan het sjouwen was
  zondag 30 september 2007 @ 18:41:46 #199
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_53596307
- Mezelf een weg banen door een drukke discotheek terwijl ik langs twee best knappe dames loop en ineens "AUW!" hoor en merk dat ik op de voeten van een van die dames ben gaan staan. Als ik verschrikt naar het slachtoffer kijk krijg ik me toch een stel ogen te zien waar het vuur uit vlamt. Snel iets van sorry gemompeld en extra snel verder gelopen.
- Ben tijdens het praten met een maatje van me wat wild aan het gebaren met mijn handen terwijl er een meisje langsloopt die twee consumpties in haar handen heeft. Net als ze dicht langs mij loopt haal ik in een lompe beweging mijn handen naar beneden en sla ik het drinken uit haar handen. Als ik kijk zie ik haar een beetje beteuterd naar me kijken. Men, kon wel door de grond gaan.
- Bij mijn ouders op bezoek geweest. Die wonen in zo'n flat waar je een portiek hebt aan de ingang, en de deur is helemaal van glas. Blijkbaar was het glas net gereinigd ofzo want ik dacht er niet aan dat het een deur was die je moet openen voordat je er doorheen kunt lopen. Resultaat: KLABAM! Met mijn voorhoofd keihard tegen die deur aangelopen. Fuck, dat geeft hoofdpijn.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_53598164
- Voor je faculteitsgebouw rokend betrapt worden, terwijl je al 3 weken steenhard goede tips loopt uit te delen die je zelf zo goed helpen om niet weer te beginnen met roken.

-Een documentaire bij een groot stuntbedrijf fixen, alleen vergeten de witbalans (totale basiskennis) in te stellen. Dan na een dag stunten, filmen en interviews erachter komen dat alle medewerkers zo blauw als smurfen op beeld zijn vastgelegd en een mailtje sturen dat het allemaal toch niet door gaat.
Theorie: Ja. Praktijk... Nee.
pi_53598244
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:20 schreef MouzurX het volgende:
Naar rechts kijken wanneer je nog net in je ooghoek zag dat er zon lekker wijf in de gang rechts van je loopt en dan tegen iemand oplopen die een doos aan het sjouwen was
1 gradatie erger; in je achteruitkijkspiegel naar de blondine in het golf cabrio'tje achter je zitten kijken, niet zien dat het rood is & tegen je voorligger rijden (gelukkig niet hard, was geen schade te vinden)
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zondag 30 september 2007 @ 21:16:29 #202
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_53600484
quote:
Thumbs up!! Echt 100% repsect!

Nu even een aantal dingen van mij.

Meest recente is dat ik speciale kleding heb voor het werk wat ik doe (morgen te zien op klokhuis!)
Dat zijn van die witte broeken en witte jassen en hoofdstofpetjes enzo en euh die broeken zijn redelijke dun en simpel en ik had niet gezien dat die naad iets los zat dus ik moest heel iets bukken om wat op te pakken en "ggrrrkkshshhht" broek helemaal kapot tussen m'n benen en bij m'n kont.

Ook samen met m'n broer beide dronken als een gek hard fietsen naar huis en met m'n bek precies op de stoeprand knallen waardoor ik een blauw oog heb en een wang zo dik als een olifant en een paar flinke schaafwonden en dan 's maandags gewoon naar school moeten :S... Achjah me broer had z'n sleutelbeen gebroken dus ik had opzich nog geluk

Er zijn 'r nog meer maar dat weet ik zo niet.
Kom hier nog wel terug.. Dikke vette TVP heb ik al gemaakt dusz.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 30 september 2007 @ 23:11:10 #203
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_53604074
Eentje van al heel wat jaar geleden:
Ik zat lekker met een goede vriend aan de bar in een kroeg. We hadden al flink wat biertjes op en ik had het prima naar mijn zin. Ik zat dan ook lekker op mijn barkruk met mijn voeten zo achter het dwarsbalkje onderaan je kruk. Ik zat een beetje klem dus......

Die vriend van mij is nogal lomp en sterk en hij duwt vrij hard tegen mijn schouder terwijl hij vraag of we maar eens weg moesten. Ik flikker dus met kruk en al om. Omdat ik al genoeg op had lag ik dus op de vloer, tussen de benen van anderen, een beetje te lachen.

Ach, je moet erbij zijn geweest denk ik
  zondag 30 september 2007 @ 23:57:48 #204
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_53605192
Geniaal topic, zal ook eens wat posten als me wat te binnen schiet.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  maandag 1 oktober 2007 @ 00:09:12 #205
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_53605616
Voor een pliesieagent kotsen, en maar volhouden dat ik niet had geblowd D:D::D;d;D;
When all else fails, you always have delusion.
pi_53606607
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:58 schreef Risce het volgende:

-Een documentaire bij een groot stuntbedrijf fixen, alleen vergeten de witbalans (totale basiskennis) in te stellen. Dan na een dag stunten, filmen en interviews erachter komen dat alle medewerkers zo blauw als smurfen op beeld zijn vastgelegd en een mailtje sturen dat het allemaal toch niet door gaat.
of je past de witbalans aan
pi_53622231
Lees hem nog eens
pi_53623655
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:52 schreef Risce het volgende:
Lees hem nog eens
dan kom ik nog steeds tot de conclusie dat je makkelijk achteraf je witbalans aan had kunnen passen
er staat ook nergens in je bericht dat je gebruik maakte van linear editing dus zo'n groot probleem lijkt me dat niet
even een kleurcorrectie er overheen en klaar

eigenlijk dus des te beschamender dat je ze nee hebt moeten verkopen
maar goed, daar is dit topic dan ook voor bedoeld

en anders moet je me toch maar eens uitleggen waarom dat niet zou kunnen
pi_53624524
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:47 schreef PankPinther het volgende:

[..]
eigenlijk dus des te beschamender dat je ze nee hebt moeten verkopen
Gefeliciteerd, je snapt het
pi_53625499
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
  donderdag 11 oktober 2007 @ 14:31:19 #211
177846 colette
kloon van conleche
pi_53863252
Nog niet zo heel lang geleden reed ik op de A2 richting Utrecht en het was hartstikke rustig op de 3 baansweg. Ik rijd dus gewoon rechts er is verder bijna niemand op de weg. Dan rijdt er voor me op de middenbaan een auto, in een slakkengangetje, echt hoogstens 80. Dus ik moet op de rem om er links langs te kunnen. (Als je er rechts langs gaat, zal je altijd zien dat zo'n figuur net bedenkt dat ie toch maar rechts gaat rijden.) Ik loop een beetje te schelden in mezelf en zal ook wel wat met m'n hoofd hebben geschud. Als ik ter hoogte van de auto rij, draai ik mijn hoofd woedend opzij om te kijken wat voor flapdrol hier nu weer achter het stuur zit, om vervolgens in de verschrikte, zachtaardige blik te kijken van een hele oude man. Ik schaamde me zo erg en ik vond het zo'n lieve man dat ik ervan moest huilen. Dus toen heb ik de hele weg naar Belgie, iedere keer als ik er weer aan dacht een potje gegriend. Dat op zich is al iets waar je je ook al over zou moeten schamen, maar dan blijf je aan de gang...
pi_53863520
tvp
pi_53863647
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 14:31 schreef colette het volgende:
Nog niet zo heel lang geleden reed ik op de A2 richting Utrecht en het was hartstikke rustig op de 3 baansweg. Ik rijd dus gewoon rechts er is verder bijna niemand op de weg. Dan rijdt er voor me op de middenbaan een auto, in een slakkengangetje, echt hoogstens 80. Dus ik moet op de rem om er links langs te kunnen. (Als je er rechts langs gaat, zal je altijd zien dat zo'n figuur net bedenkt dat ie toch maar rechts gaat rijden.) Ik loop een beetje te schelden in mezelf en zal ook wel wat met m'n hoofd hebben geschud. Als ik ter hoogte van de auto rij, draai ik mijn hoofd woedend opzij om te kijken wat voor flapdrol hier nu weer achter het stuur zit, om vervolgens in de verschrikte, zachtaardige blik te kijken van een hele oude man. Ik schaamde me zo erg en ik vond het zo'n lieve man dat ik ervan moest huilen. Dus toen heb ik de hele weg naar Belgie, iedere keer als ik er weer aan dacht een potje gegriend. Dat op zich is al iets waar je je ook al over zou moeten schamen, maar dan blijf je aan de gang...
Toch is het een gevaar op de weg
  donderdag 11 oktober 2007 @ 19:02:47 #214
178902 Just_theonedear
Absolutely Fabulous
pi_53868697
Heb als leerling ook wel een paar blunders achter mijn naam staan. Zoeken naar een tweede pantoffel onder het bed, terwijl zijn kunstbeen die in de hoek stond deze al aan had. Midden in de nacht op de kraamafdeling met een babietje bij een moeder aankomen. Het is even stil en dan: 'eh zuster, dat is mijn kindje niet.'

En het hele ziekenhuis aflopen op zoek naar een HB-filter. Nou, dat bestaat dus niet hé? Als 1e jaars moet je dat soort dingen nu eenmaal doorstaan.
If you got it, flaunt it
pi_54135314
He leuk topic.

Een paar jaar geleden had ik een huis met een dakterras. En op een warme zomermiddag lag ik buiten op een ligstoel lekker te lezen en wijntjes te drinken. Een hoop buren zaten ook allemaal buiten van het zonnetje te genieten. Na poosje schrok ik op van een keihard gesnurk...
Mijn eigen gesnurk.
En toen ik om me heen keek zag ik de gezichten van allemaal lachende buren.
Ben met een knalrood hoofd naar binnen gelopen.
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
pi_54179258
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 19:02 schreef Just_theonedear het volgende:
Heb als leerling ook wel een paar blunders achter mijn naam staan. Zoeken naar een tweede pantoffel onder het bed, terwijl zijn kunstbeen die in de hoek stond deze al aan had.
Been there...maar dan met iemand met twee kunstbenen. Hij kon er gelukkig wel nog om lachen.

Blunder van jaaaaren geleden:
Ik word opgebeld door iemand, ik dacht dat het een klasgenoot was. Ze reageerde wel wat formeel en afstandelijk, dus ik begon haar wat te treiteren. Ze werd bozer er bozer totdat ze opeens ophing.
En ik erachter kwam dat het een kennis van mijn ouders was.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_54181687
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 14:31 schreef colette het volgende:
Je hebt erna zitten huilen?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_54182840
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 14:02 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Dat zou ik ook doen Ik kan me de situatie echt helemaal voorstellen.
pi_54185976
Tijdens het uitgaan word je aangesproken door een meid en ze stelt zich voor echt vet lekkere chick Na een halfuurtje praten vraagt ze of ik haar naam nog wist.. maarja die wist ik niet meer Daarna nooit weer gezien
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:35:27 #220
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_54190270
quote:
Op zondag 2 september 2007 01:28 schreef compier het volgende:
keihard tegen een glazen deur aanlopen dat is pijnlijk.. letterlijk EN figuurlijk
Pijnlijker is nog wanneer je dat doet terwijl je antwoordt dat je hem toch echt wel had gezien wanneer iemand je waarschuwt voor die deur. Ik had niet gezien dat er 2 vlak na elkaar stonden
pi_54195764
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 14:02 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Ik kan het me ook voorstellen. Confronterende situatie.
Maar ja, ook vrouw.
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 08:07:13 #222
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_54197053
Ik vind die van de vergeten vliegticket een van de leukste, genantste en pijnlijkste. Ik zie het al helemaal voor me, de situatie midden in de vertrekhal..
Een zeer goede relatiebestendigheidstest.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
pi_54197128
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:02 schreef Xaverius1337 het volgende:
Tijdens het uitgaan word je aangesproken door een meid en ze stelt zich voor echt vet lekkere chick Na een halfuurtje praten vraagt ze of ik haar naam nog wist.. maarja die wist ik niet meer Daarna nooit weer gezien
Op kamp een goede week "samen" geweest met een meisje, laatste dag zitten nadenken over wat je als uitvlucht kan gebruiken om er onderuit te raken & het toch wat aangenaam te laten overkomen bij haar, en op de geniale uitvlucht gekomen; 't gaat niet werken want we wonen te ver van elkaar...

woonde ze hoop en al 5 km van bij mij thuis

Ook nooit meer teruggehoord, dus op zich heeft het wel gewerkt
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_54198127
Op vakantie, smorend zat. Tent uit geslaapwandeld want ik moest blijkbaar schijten. Volgende ochtend naakt wakker worden bovenop de tent van een groepje reljeugd die me vervolgens mij rotte tomaten bekogelden.
Ik was nog zo bezopen dat ik niet wist wat me overkwam. Dat was best embarrasing. Daarnaa ook nog de tent moeten vergoeden a 140 gulden. Ook nog zitten schijten voor de tent van een groep meiden, moest ik dat nog opruimen
Daarnaa melden bij de camping baas, welke me wist te melden dat drugs niet zijn toegestaan op de camping.

Volgens mij heb ik me nooit kutter gevoeld, moet er nu wel om lachen hehehehe
When I win, I win. When i loose? I still win..
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:21:16 #225
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_54198371
Introductiedag van de eerste klas ( )
Mentor begon de namen op te noemen maar dat probeerde ie vanuit z'n hoofd.
Dus hij kijkt zo naar mij en zegt:
"Uhmm je naam ligt op het puntje van mijn tong"
"Remco toch?"
Ik dacht echt even grappig te zijn dus ik zeg
"Nee, Willem!" en toen moest ik lachen om mijn eigen grap :' (:'(
Ik was dan ook de enigste die lachte.

Crai
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')