quote:Op maandag 3 september 2007 14:55 schreef heiden6 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
quote:Op maandag 3 september 2007 16:19 schreef Spacehamster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
Heb je misschien de geldpest?quote:Op maandag 3 september 2007 15:37 schreef OFfSprngr het volgende:
Als ik naar de supermarkt ga en ik koop heel toevallig iets met vlees koop ik altijd biologisch, sowieso koop ik praktisch al mijn boodschappen al bio.
Hij zegt toch ook niet dat jij dat MOET kopen?quote:Op maandag 3 september 2007 17:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Heb je misschien de geldpest?
Zodra er een stickertje opzit met "biologisch" is het meteen ook een stuk duurder. En dat weiger ik dus pertinent om te kopen.
Wat is daar precies raar aan? Vlees van minder beesten per m2 en met voer dat minder productieopjagende hormonen bevat heeft toch logischerwijs ook een hogere kostprijs?quote:Op maandag 3 september 2007 17:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Heb je misschien de geldpest?
Zodra er een stickertje opzit met "biologisch" is het meteen ook een stuk duurder.En dat weiger ik dus pertinent om te kopen.
Niet iedereen geeft alleen maar om z'n portemonnee.quote:Op maandag 3 september 2007 18:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Daar is niets raars mee, inderdaad. Maar een biefstukje van een kistkoe smaakt even goed en is goedkoper.
Inderdaad, en dat is mijn persoonlijke reden om minder vlees te eten. Dat mensen dieren doodmaken om op te eten kan me weinig schelen, maar dat dieren opzettelijk slecht behandeld worden omdat mensen daardoor meer vlees kunnen eten dan ze eigenlijk kunnen veroorloven vind ik erg onethisch.quote:Op maandag 3 september 2007 18:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Daar is niets raars mee, inderdaad. Maar een biefstukje van een kistkoe smaakt even goed en is goedkoper.
Biologisch vlees smaakt echt wel beter plus het welzijn van het dier dat voor mijn stukje vlees is dood gegaan heeft ten minste IETS van een leven gehad.quote:Op maandag 3 september 2007 18:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Om vervolgens afgemaakt te worden? Mijn koetjes willen tenminste graag dood en dat proef je er wel aan af hoorquote:Op maandag 3 september 2007 19:30 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Biologisch vlees smaakt echt wel beter plus het welzijn van het dier dat voor mijn stukje vlees is dood gegaan heeft ten minste IETS van een leven gehad.
Wie? De mensen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:30 schreef n00cL30n het volgende:
Preventief afshieten!
Principes zijn toch overrated.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:50 schreef ehqo het volgende:
De vegetariėrs die voor de McDonalds of een bitterbal afwijken van hun principes zijn het ergst.
Nog niet half zoveel als de hamburgers van de McDonalds.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:52 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Principes zijn toch overrated.
Iddquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:50 schreef ehqo het volgende:
De vegetariėrs die voor de McDonalds of een bitterbal afwijken van hun principes zijn het ergst.
Fijnproevers zullen bij voorbaat al geen vegetariėrs worden denk ik. Haute cuisine met tofu en soja, dat kan nooit.quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:00 schreef parselmouth het volgende:
[..]
IddZeker voor zoiets.
Wijk dan nog af voor een zalig stukje zalm![]()
Ja.. Boomknuffelaars stoppen evolutie.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:49 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Wie? De mensen?
Goed idee! Ik help ff mee!
Dat werkt gegarandeerd tegen de milieuvervuiling en alle andere mensproblemen!
Maar aan de andere kant gaat hetzelfde op voor mensen die van die MacDonaldsshit houdenquote:Op dinsdag 4 september 2007 01:05 schreef ehqo het volgende:
[..]
Fijnproevers zullen bij voorbaat al geen vegetariėrs worden denk ik. Haute cuisine met tofu en soja, dat kan nooit.
MacDonalds is sowieso shit... Iedereen weet dat je dan BurgerKing moet hebben.quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:13 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant gaat hetzelfde op voor mensen die van die MacDonaldsshit houden
Gelukkig zit ik tussen allebei in en vind ik het wel best zo. Vlees heb ik serieus nooit lekker gevonden, vis wel heel erg. Maar principekwestie.
Zwak argument, mensen vermoorden is verboden dus kan ik ook niet een lekker stukje kuitbeen verorberen met champignon saus met wat gebakken aardappeltjes en bloemkool met kaas saus, heerlijk.quote:Op maandag 3 september 2007 23:16 schreef afcajos het volgende:
wtf praten we eigenlijk over, wat boeit het nou als we al die domme koeien en varkens opeten. blablabla er zijn ook zat mensen die eten we ook niet op blablafucking bla.... mensen zijn nou eenmaal heersers op aarde en dieren moeten gewoon gegeten worden
zolang het gegeten dier maar niet uitsterft ofzo
Actually, vlees is veel vervuilender om te eten dan veggie zooi.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:49 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Wie? De mensen?
Goed idee! Ik help ff mee!
Dat werkt gegarandeerd tegen de milieuvervuiling en alle andere mensproblemen!
Meeste vegetariėrs eten dan ook gewoon gerust vis terwijl _EIGENLIJK_ ook vis op de lijst van non-vegetarisch voedsel.quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:00 schreef parselmouth het volgende:
[..]
IddZeker voor zoiets.
Wijk dan nog af voor een zalig stukje zalm![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:18 schreef LENUS het volgende:
Mensen die geen vlees eten zijn altijd van die bleekneusjes en zien er ongezond uit.
HAHA DOMME CHRISTEN!quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:09 schreef nietzman het volgende:
666ers drinken geitenbloed en dienen op brandstapels gesmeten te worden.
altijd beter dan eruit te zien als een negertquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:18 schreef LENUS het volgende:
Mensen die geen vlees eten zijn altijd van die bleekneusjes en zien er ongezond uit.
Que?quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:28 schreef satan666 het volgende:
HAHA DOMME CHRISTEN!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |