Ja.. Boomknuffelaars stoppen evolutie.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:49 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Wie? De mensen?
Goed idee! Ik help ff mee!
Dat werkt gegarandeerd tegen de milieuvervuiling en alle andere mensproblemen!
Maar aan de andere kant gaat hetzelfde op voor mensen die van die MacDonaldsshit houdenquote:Op dinsdag 4 september 2007 01:05 schreef ehqo het volgende:
[..]
Fijnproevers zullen bij voorbaat al geen vegetariėrs worden denk ik. Haute cuisine met tofu en soja, dat kan nooit.
MacDonalds is sowieso shit... Iedereen weet dat je dan BurgerKing moet hebben.quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:13 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant gaat hetzelfde op voor mensen die van die MacDonaldsshit houden
Gelukkig zit ik tussen allebei in en vind ik het wel best zo. Vlees heb ik serieus nooit lekker gevonden, vis wel heel erg. Maar principekwestie.
Zwak argument, mensen vermoorden is verboden dus kan ik ook niet een lekker stukje kuitbeen verorberen met champignon saus met wat gebakken aardappeltjes en bloemkool met kaas saus, heerlijk.quote:Op maandag 3 september 2007 23:16 schreef afcajos het volgende:
wtf praten we eigenlijk over, wat boeit het nou als we al die domme koeien en varkens opeten. blablabla er zijn ook zat mensen die eten we ook niet op blablafucking bla.... mensen zijn nou eenmaal heersers op aarde en dieren moeten gewoon gegeten worden
zolang het gegeten dier maar niet uitsterft ofzo
Actually, vlees is veel vervuilender om te eten dan veggie zooi.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:49 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Wie? De mensen?
Goed idee! Ik help ff mee!
Dat werkt gegarandeerd tegen de milieuvervuiling en alle andere mensproblemen!
Meeste vegetariėrs eten dan ook gewoon gerust vis terwijl _EIGENLIJK_ ook vis op de lijst van non-vegetarisch voedsel.quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:00 schreef parselmouth het volgende:
[..]
IddZeker voor zoiets.
Wijk dan nog af voor een zalig stukje zalm![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:18 schreef LENUS het volgende:
Mensen die geen vlees eten zijn altijd van die bleekneusjes en zien er ongezond uit.
HAHA DOMME CHRISTEN!quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:09 schreef nietzman het volgende:
666ers drinken geitenbloed en dienen op brandstapels gesmeten te worden.
altijd beter dan eruit te zien als een negertquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:18 schreef LENUS het volgende:
Mensen die geen vlees eten zijn altijd van die bleekneusjes en zien er ongezond uit.
Que?quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:28 schreef satan666 het volgende:
HAHA DOMME CHRISTEN!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |