Het schijnt dat je agressief wordt als je te weinig vlees eet.quote:Op zondag 2 september 2007 15:56 schreef Baklap het volgende:
[..]
Stoer hoor vetpens, lopende haarbal.
*kuche* kortzichtig.quote:Op zondag 2 september 2007 16:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het schijnt dat je agressief wordt als je te weinig vlees eet.![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 16:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik bestrijd hem alleen maar met zijn eigen wapens...quote:
Hitlervereerder.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Sommige vegetariers zijn wel tof.
quote:Op zondag 2 september 2007 16:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Klopt jaquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Sommige vegetariers zijn wel tof. lekker![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 14:24 schreef RickoKun het volgende:
toch ben ik het eens met je sig
vlees duurd eenmaal langer omte garen, en die veggies vreten zich meteen vol. daar kan hij ook niks aan doenquote:Op zondag 2 september 2007 15:53 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
En trouwens, als alle vegetarische hapjes binnen het uur op zijn terwijl het feest vijf uur duurt,terwijl de hapjes voor de vleeseters na zes uur nog niet op zijn, hebben ze wel degelijk een punt.
Al die meuk vult ook niet natuurlijk, in tegenstelling tot een goed stuk vlees.quote:Op zondag 2 september 2007 16:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
vlees duurd eenmaal langer omte garen, en die veggies vreten zich meteen vol. daar kan hij ook niks aan doen![]()
Ik ben zelf ook vleeseter, maar ik moet toch zeggen dat vegetariërs veel gezonder eten.quote:Op zondag 2 september 2007 16:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Al die meuk vult ook niet natuurlijk, in tegenstelling tot een goed stuk vlees.
daarom heten het ook tofuburgers ipv tofuhamburgers.quote:Op zondag 2 september 2007 16:57 schreef donald_dick het volgende:
en waarom noemen ze tofuhamburgers eigelijk hamburgers
quote:Op zondag 2 september 2007 17:03 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook vleeseter, maar ik moet toch zeggen dat vegetariërs veel gezonder eten.
het gezonder eten heeft er weinig mee te maken dat het vegetarisch voedsel betreft,quote:Op zondag 2 september 2007 17:03 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook vleeseter, maar ik moet toch zeggen dat vegetariërs veel gezonder eten.
Je eet per definitie minder gevariëerd, punt.quote:Op zondag 2 september 2007 17:09 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Minder vet, minder enge ziektes, meer vitaminen ...
Onzin.quote:Op zondag 2 september 2007 17:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je eet per definitie minder gevariëerd, punt.
In het dieet van de gemiddelde Nederlander komt het meeste vet toch wel van vlees denk ik.quote:Minder vet enzovoorts is niet te bepalen aan de hand van de vraag of iemand wel of geen vlees eet.![]()
En sinds wanneer is vlees vet? Daar kies je dan puur zelf voor. Ik eet elke dag kip voornamelijk voor de eiwitten (die een vegetarier veel te weinig binnen krijgt naar mijn mening) en in kip zit zo goed als geen vet.quote:Op zondag 2 september 2007 17:09 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Minder vet, minder enge ziektes, meer vitaminen ...
en jij zit nog vast in het misverstand dat vet (uit vlees) slecht is?quote:Op zondag 2 september 2007 17:14 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Onzin.
[..]
In het dieet van de gemiddelde Nederlander komt het meeste vet toch wel van vlees denk ik.
Wanneer heb je dit verzonnen.quote:Op zondag 2 september 2007 17:14 schreef Dodecahedron het volgende:
In het dieet van de gemiddelde Nederlander komt het meeste vet toch wel van vlees denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |