Dat klopt.quote:Op zondag 2 september 2007 13:16 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en een omnivoor eet per definitie plantaardig èn dierlijk voedsel om zijn dieet compleet te krijgen, òf herbivoor òf carnivoor zijn is daarbij tegennatuurlijk.
vleesbureaus? ik eet wat ik lekker vind en niet wat mij wordt voor geschoteld door 3den. en al helemaal niet door dit soort fukkers die alleen belangen behartigen van een ander (lees de slachthuizen).quote:Op zondag 2 september 2007 10:29 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Doe niet zo dom en ontwetend joh. Verklaar jij dan maar eens waarom darmkanker zelden voorkomt bij vegetariers maar des te meer bij mensen die elke dag lekker veel te veel vlees zitten te schranzen.
Ken genoeg vegetariers in mijn omgeving en die zien er stuk voor stuk gezond uit.
Maar goed, blijf maar lekker geloven in de indoctrinatie van vleesbureau's, ik eet al acht jaar geen vlees en heb een hogere weerstand dan mijn vleesetende familie, ben zelden ziek of verkouden en ik geniet elke dag van mijn gevarieerde en creatieve voedsel.
Hebben mensen het over vegetariers die anderen hun wil opleggen...
Ik moet me telkens verklaren en verdedigen als ik tussen neus en lippen door zeg dat ik geen vlees eet, terwijl ik het geen probleem vind als iemand z'n McDrek op zit te vreten. Het is vaker dat vleeseters mij hun wil opleggen dan dat ik hen mijn wil opleg
eens, alleen ik vind het zwaar irritant wanneer een vegetarier/ veganist mij zijn of haar wil gaat lopen opdringen. ieder zijn eigen keuze. een ex van me wilde ook geen vlees eten. best, kook ik ff apart voor je. maar ga niet tijdens mijn eten mij naar zitten aankijken en commentaar lopen geven over wat ik eet.quote:Op zondag 2 september 2007 13:42 schreef Logician het volgende:
Helaas niet altijd shitonya, ik ken genoeg vegetariers die doorslaan, zeg maar "hun waarheid is de enige waarheid" net zoals sommige mensen die vlees eten hier reageren, dat zijn mensen die helaas niet buiten hun eigen kader kunnen kijken.
Ik vind dat vlees of geen vlees je altijd rekening dient te houden met de ander, no matter wat jij zelf vind, anders ben je gewoon hypocriet bezig.
weet ik ook wel gast, maar ik had net op zo'n radicaal vegetarische site gekeken, en daar beweerden ze dat we godverdomme herbivoren zijnquote:
Als ze bij jou komt eten moet je 'rekening met haar houden' en iets maken zonder vlees, maar als jij bij haar gaat eten kun je wat dat betreft de tyfus krijgen.quote:Op zondag 2 september 2007 14:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
eens, alleen ik vind het zwaar irritant wanneer een vegetarier/ veganist mij zijn of haar wil gaat lopen opdringen. ieder zijn eigen keuze. een ex van me wilde ook geen vlees eten. best, kook ik ff apart voor je. maar ga niet tijdens mijn eten mij naar zitten aankijken en commentaar lopen geven over wat ik eet.
Die ken ik gelukkig weer niet. Ik ben zelf vegetarisch, maar ik maak geen enkel bezwaar als mensen wel vlees eten bij me inde buurt of bij me komen eten en dergelijke. Iedereen zijn levensstijl/gewoontes en dergelijke. Je hebt ook zat vleeseters die doorslaan en mij vlees proberen op te dringen. Die zijn soms nog erger dan vegetariersquote:Op zondag 2 september 2007 13:42 schreef Logician het volgende:
Helaas niet altijd shitonya, ik ken genoeg vegetariers die doorslaan, zeg maar "hun waarheid is de enige waarheid" net zoals sommige mensen die vlees eten hier reageren, dat zijn mensen die helaas niet buiten hun eigen kader kunnen kijken.
Ik vind dat vlees of geen vlees je altijd rekening dient te houden met de ander, no matter wat jij zelf vind, anders ben je gewoon hypocriet bezig.
Kijk, dat zijn beweringen waar we wat aan hebben.quote:Op zondag 2 september 2007 13:56 schreef Red_85 het volgende:
het is gewoon een feit dat mensen die wel regelmatig vlees eten sterker zijn dan en sterker worden dan mensen die geen vlees of alleen maar vlees vervangers eten. bij kinderen is het helemaal goed te zien. kinderen waarvan hun ouders hun wil opleggen aan hun koters en geen vlees laten eten hebben 9 uit 10 een groeiachterstand aan de koters die wel gewoon goed te vreten krijgen thuis. en 7 uit 10 hebben ze ook een leerachterstand. vreemd zeg..
Weer zo'n onzinstatement. Ook kinderen kunnen prima zonder vlees, maar je moet dat als ouder wel goed op weten te vangen. En daar heb je echt geen pillen voor nodig.quote:Op zondag 2 september 2007 14:40 schreef RickoKun het volgende:
Het gaat idd vooral om de kinderen, omdat ze toch nét te weinig zooi binnenkrijgen, die de ouders graag in hun bek wil dumpen in de vorm van een pil.
quote:
Stel je niet zo aan kortzichtige moordernaar.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:45 schreef ballieking het volgende:
Lang huil verhaal
Domme tofuproleet, ga gras kauwen.quote:Op zondag 2 september 2007 15:21 schreef Baklap het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan kortzichtige moordernaar.
Van wie? Van meneer de dokter die verder geen verstand had van voedsel?quote:Op zondag 2 september 2007 15:27 schreef EDMAN- het volgende:
Helemaal mee eens. Sprak laatst een ex-vegetariër.. moest stoppen omdat het ongezond wasgeweldig
Tofu = bonen = plantaardig= herbivoor.quote:Op zondag 2 september 2007 15:29 schreef Geqxon het volgende:
Als je dan geen vlees eet, eet dan ook geen vleesvervanging. Wordt dan een complete herbivoor, want ja, de oermens had ook geen tofu.
Zeg wat je zeggen wilt, zonder vleeseters zou de mens niet bovenaan de voedselketen staan.
Als die gewoon wat beter had opgelet, was dat niet nodig geweest.quote:Op zondag 2 september 2007 15:27 schreef EDMAN- het volgende:
Helemaal mee eens. Sprak laatst een ex-vegetariër.. moest stoppen omdat het ongezond wasgeweldig
Stoer hoor vetpens, lopende haarbal.quote:Op zondag 2 september 2007 15:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Domme tofuproleet, ga gras kauwen.
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 september 2007 12:34 schreef RickoKun het volgende:
Scharminkelige vegetariers
wat een drama zijn dat altijd.
Scharminkelige vegetariers in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |