Ah, dus je bent ook nog een ''gelovige''.quote:Op zondag 2 september 2007 10:54 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Maar die persoon is dan ook een extreem geval. Die zou anderen nog niet geloven als God persoonlijk verklaard dat de ander gelijk heeft...
Ik niet, die persoon wel.quote:Op zondag 2 september 2007 10:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ah, dus je bent ook nog een ''gelovige''.
Dat verklaart het.
Ik vraag me altijd af hoe het kan dat mensen die zulke dingen schrijven, niet ontzettend moe van zichzelf worden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:54 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Wat heeft het houden van dieren in te kleine hokjes en ziekelijk veevervoer ermee te maken dat wij snijtanden hebben dan?
Dat klopt, ik hoop dat je stikt in je kaassouffle...quote:Op zondag 2 september 2007 12:06 schreef Ericr het volgende:
Rekening houden met vegetariers? Ik bemerk eerder het omgekeerde, je mag meestal blij zijn als er iets voor je geregeld is. Vaak genoeg alleen stokbrood gegeten of een zak chips, zelfs als ik ruim van tevoren heb aangegeven dat ik vegetarier ben. En dan nog iedere keer dezelfde 'grappen' over vegetarisme aanhoren, volgens mij missen veel vleeseters een tolerantiegen.
Vleeseters geven niet om leven, behalve als een van hun eigen kinderen sterft.quote:Op zondag 2 september 2007 12:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
sorry hoor, maar dat volk MOET DOODGESCHOTEN worden.
Nee, wij zijn geen boomknuffelaars. Denk je dat een beer er iets om geeft als hij een klein lammetje naar binnen schrokt?quote:Op zondag 2 september 2007 12:53 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Vleeseters geven niet om leven, behalve als een van hun eigen kinderen sterft.
Allemaal jaquote:Op zondag 2 september 2007 12:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
sorry hoor, maar dat volk MOET DOODGESCHOTEN worden.
ja, maar dat doen ze van zichzelf toch al eerder dan mensen die een normaal gezond en gevarieerd dieet volgen, althans verkeren ze in een minder goede gezondheid.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:53 schreef Vork het volgende:
[..]
Sterf wie? De mensen die geen vlees eten?
quote:Op zondag 2 september 2007 03:15 schreef Geqxon het volgende:
VLEES
* Rasechte vleesvreter meld zich! *
enig idee hoeveel die mensen slikken aan vitaminesupplementen etc.? en dat noem je gezond etenquote:Op zondag 2 september 2007 09:13 schreef Yildiz het volgende:
Dus eerst verklaar je vegetariers voor ongezonde dunne en bleke mensen, vervolgens zeg je dat je niet voor gek verklaard wil worden...
Het beste voorbeeld van een gezonde vegetatier imo: Kari van Mythbusters
Een mens hoeft niet alles te eten om te overleven. Ook dieren hebben maar een smal spectrum van voedsel, vaak gerelateerd aan hun omgeving en lichaamsbouw. Wij mensen hebben een behoorlijk breed spectrum wat dat betreft -zie ons gebit, we kunnen vlees en groenvoer verwerken, vele dieren doen dat niet-, overal halen wij ons voedsel vandaan.
Wij zijn omnivorenquote:Op zondag 2 september 2007 12:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee, wij zijn geen boomknuffelaars. Denk je dat een beer er iets om geeft als hij een klein lammetje naar binnen schrokt?
OOOOOOOH NEE, DAT IS OOK ZO, BEREN ZIJN CARNIVOREN EN WIJ ZIJN ZOGENAAMD INEENS HERBIVOREN!
Ga toch aan de falafel, vent!
Klopt, wij vleeschetersch zijn agressief van nature! *brult en drinkt een pul bier leeg*quote:Op zondag 2 september 2007 12:06 schreef Ericr het volgende:
Rekening houden met vegetariers? Ik bemerk eerder het omgekeerde, je mag meestal blij zijn als er iets voor je geregeld is. Vaak genoeg alleen stokbrood gegeten of een zak chips, zelfs als ik ruim van tevoren heb aangegeven dat ik vegetarier ben. En dan nog iedere keer dezelfde 'grappen' over vegetarisme aanhoren, volgens mij missen veel vleeseters een tolerantiegen.
en een omnivoor eet per definitie plantaardig èn dierlijk voedsel om zijn dieet compleet te krijgen, òf herbivoor òf carnivoor zijn is daarbij tegennatuurlijk.quote:
quote:Op zondag 2 september 2007 13:16 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en een omnivoor eet per definitie plantaardig èn dierlijk voedsel om zijn dieet compleet te krijgen, òf herbivoor òf carnivoor zijn is daarbij tegennatuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |