dit dus.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:45 schreef ballieking het volgende:
---> sterf.
LOL, wtf? Hij kan er weinig aan doen in dit geval...quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:47 schreef Apokalypse het volgende:
Wat een probleem zeg.
Als jij nou eens gewoon rekening houdt met andere mensen inplaats van met jezelf wordt jij daarzelf ook weer een stuk vrolijker van.
bloedhonden = zeikerds...quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:50 schreef tong80 het volgende:
En bij elke grote barbecue die je organiseerd moet je weer rekening houden met van die bloedhonden die dan weer geen vlees eten, wel vis, of andersom of geen van beiden....
Kun je deze zin uitleggen ?
Sterf wie? De mensen die geen vlees eten?quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:45 schreef ballieking het volgende:
---> sterf.
Dan weet je niet veel van voeding af, als je al niet eens een goede vervanging voor vlees kan vinden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:08 schreef Mustard_Man het volgende:
Ik ben altijd benieuwd wat dat soort mensen op hun brood doen, of hoe ze uberhaupt aan energie komen.
Als ik een week zonder vlees zit begin ik op mn eigen tenen te kauwen, bij wijze van spreken. (ben niet zo lenig)
Waarom zou je sowieso vlees gaan vervangen, er is vlees in overvloed.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dan weet je niet veel van voeding af, als je al niet eens een goede vervanging voor vlees kan vinden.
Of het zit tussen de oren, daar hebben veel vleeseters vaker last van.
Omdat je het om wat voor reden dan ook niet wíl eten? En er zijn ook insecten in overvloed, nog in een grotere overvloed dan vlees, maar die eet je ook niet...quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:16 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
Waarom zou je sowieso vlees gaan vervangen, er is vlees in overvloed.
Er zit maar weinig vlees in insecten, en dan moet je ze ook nog eens zelf verzamelen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:19 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Omdat je het om wat voor reden dan ook niet wíl eten? En er zijn ook insecten in overvloed, nog in een grotere overvloed dan vlees, maar die eet je ook niet...
Als er een markt voor zou zijn, zou je heus wel muggenkoekjes in de supermarkt kunnen vinden. Maar ik ben er vrij zeker van dat als ik jou muggenkoekjes voorschotel, jij ze niet zult eten, behalve dan misschien om te laten zien hoe stoer je wel niet bent.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:23 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
Er zit maar weinig vlees in insecten, en dan moet je ze ook nog eens zelf verzamelen.![]()
Bovendien hou ik er al niet van als vlees in kleine stukjes/porties wordt geserveerd, laat staan dat ik zin heb om mug na mug naar binnen te werken.
3 keer raden waar o.a. dat glanzende laagje op bijvoorbeeld M&M's vandaan komtquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:23 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
Er zit maar weinig vlees in insecten, en dan moet je ze ook nog eens zelf verzamelen.![]()
Bovendien hou ik er al niet van als vlees in kleine stukjes/porties wordt geserveerd, laat staan dat ik zin heb om mug na mug naar binnen te werken.
Van muggen!quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
3 keer raden waar o.a. dat glanzende laagje op bijvoorbeeld M&M's vandaan komt![]()
Wat heeft dit uberhaupt in godsnaam met vegetariers te makenquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:30 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Als er een markt voor zou zijn, zou je heus wel muggenkoekjes in de supermarkt kunnen vinden. Maar ik ben er vrij zeker van dat als ik jou muggenkoekjes voorschotel, jij ze niet zult eten, behalve dan misschien om te laten zien hoe stoer je wel niet bent.
Al was het paardenpoep, zolang het lekker smaakt, je er niet aan sterft of het je eigen familieleden zijn boeit het toch niet waar iets vandaan komt?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
3 keer raden waar o.a. dat glanzende laagje op bijvoorbeeld M&M's vandaan komt![]()
Jij vroeg jezelf af waarom mensen vlees gaan vervangen, omdat het er in overvloed is. Ik geef alleen maar een ander voorbeeld aan van iets wat je ook niet eet, ondanks dat het in overvloed aanwezig is.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:43 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
Wat heeft dit uberhaupt in godsnaam met vegetariers te maken![]()
Als de muggenkoekjes lekker zijn zou ik ze wel eten hoor, maar ik ben niet zo'n koekjespersoon. Misschien als je ze in chips stopt, of in vlees.
Beetje rare vergelijking aangezien vlees eten in de Nederlandse cultuur normaal is en insecten niet.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:52 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Jij vroeg jezelf af waarom mensen vlees gaan vervangen, omdat het er in overvloed is. Ik geef alleen maar een ander voorbeeld aan van iets wat je ook niet eet, ondanks dat het in overvloed aanwezig is.
Wat heeft het houden van dieren in te kleine hokjes en ziekelijk veevervoer ermee te maken dat wij snijtanden hebben dan?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:53 schreef GioStyle het volgende:
Altijd leuk is als je die vegatariërs gaat vragen waarom ze geen vlees eten. "Ik eet geen vlees, omdat ik het zielig vind voor de dieren. Die leven in zo'n klein hokje en dan worden ze geslacht.....blablabla"
Yeah rite.. Wij hebben niets voor niets snijtanden gekregen.
Ja, het komt een beetje dom over.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:54 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Wat heeft het houden van dieren in te kleine hokjes en ziekelijk veevervoer ermee te maken dat wij snijtanden hebben dan?
Viel me ook al op.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:54 schreef zhe-devilll het volgende:
Ts zegt sterf tegen zijn eigen moeder..
djezus![]()
In elk restaurant heb je nu wel vegetarische gerechten, dus dat slaat nergens opquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:45 schreef ballieking het volgende:
Neem nou mn moeder, wil geen vlees of vis eten dus als we ergens wat gaan eten moet er een goede kaart zijn naar mijn moeders mening anders gaan we daar niet heen....
Haar uitmaken voor bloedhond is al een begin.quote:Op zondag 2 september 2007 00:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Nee, stel je voor dat je wat voor je moeder doet
Volgens wie dan?quote:Op zondag 2 september 2007 00:02 schreef GioStyle het volgende:
Ik probeer te zeggen dat wij vlees horen te eten. Daar kan je niet om heen.
Doet me denken aan dit stukje. Best veel is onherkenbaar voorverwerkt.quote:Op zondag 2 september 2007 00:57 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Volgens wie dan?
Genoeg mensen die het niet eten en ze worden er niet slechter van over het algemeen.
Best als we weer beginnen met blaten over dat vlees eten zo vreselijk natuurlijk is. Maar pak dan wel zelf je gun en ga de bossen in om konijntjes af te knallen, of pak je vleesmes en snij de strot van een lam door. Dat is natuurlijk misschien, de vleesindustrie van vandaag de dag heeft namelijk geen klap met de natuur te maken.
Ik denk niet dat de eerste mensen met een shotgun de bossen in gingen, maar a la.quote:Op zondag 2 september 2007 00:57 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Volgens wie dan?
Genoeg mensen die het niet eten en ze worden er niet slechter van over het algemeen.
Best als we weer beginnen met blaten over dat vlees eten zo vreselijk natuurlijk is. Maar pak dan wel zelf je gun en ga de bossen in om konijntjes af te knallen, of pak je vleesmes en snij de strot van een lam door. Dat is natuurlijk misschien, de vleesindustrie van vandaag de dag heeft namelijk geen klap met de natuur te maken.
Achter wilde zwijnen aanrennen is weer eens een andere ervaring idd.quote:Op zondag 2 september 2007 01:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de eerste mensen met een shotgun de bossen in gingen, maar a la.
Ahaha dat vett ejoch wat 3 uur achter zo'n beest aangerend zou hebben.quote:Op zondag 2 september 2007 01:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Achter wilde zwijnen aanrennen is weer eens een andere ervaring idd.
quote:Op zondag 2 september 2007 01:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de eerste mensen met een shotgun de bossen in gingen, maar a la.
Dus als je moeder alleen kookt krijg je geen vlees omdat je er zelf maar voor moet zorgen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:50 schreef ballieking het volgende:
Nouja, mn vader koopt het vlees en maakt het zelf klaar maar daar gaat het niet om...
JIJ wil vegetarisch eten, dan zorg je daar zelf maar voor, als anderen je helpen is het extra en geen must.
Het feit dat ze een moeder is betekend in ieder geval dat ze vlees-interactie in haar leven heeft gehad.quote:Op zondag 2 september 2007 03:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou vraag ik me dus af hè....
Zou ze je pa ooit hebben gepijpt? Zo'n vleeslolly is natuurlijk wel erg vies voor een vegetariër...
Hoeft niet. Ze kan ook de knoflooksaus op een andere wijze hebben gebruikt.quote:Op zondag 2 september 2007 03:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het feit dat ze een moeder is betekend in ieder geval dat ze vlees-interactie in haar leven heeft gehad.
Kunstmatige inseminatie omdat je een vegitard bent? Lol.quote:Op zondag 2 september 2007 03:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ze kan ook de knoflooksaus op een andere wijze hebben gebruikt.
verklaar dan eens waarom mensen die geen vlees eten na 5 jaar ongeveer eruit zien als een lopende houten plank? verklaar dan eens waarom mensen die vlees eten er een stuk steviger en gezonder uitzien? meer kleur op hun bakkes enzo.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dan weet je niet veel van voeding af, als je al niet eens een goede vervanging voor vlees kan vinden.
Of het zit tussen de oren, daar hebben veel vleeseters vaker last van.
GODVERDOMME wat blijft dat FUCKING GRAPPIG.quote:Op zondag 2 september 2007 03:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou vraag ik me dus af hè....
Zou ze je pa ooit hebben gepijpt? Zo'n vleeslolly is natuurlijk wel erg vies voor een vegetariër...
De verklaring staat in het gequote stukje zelf. Geen goede vervanging weten/nemen voor vlees. Met andere woorden: gewoon geen vlees meer eten, terwijl je het behoort te vervangen. Dat er geen goede vervangers zijn is gewoon onzin. Essentiële eiwitten vind je ook gewoon in groenten/pinda's/peulvruchten/bonen etc.quote:Op zondag 2 september 2007 07:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
verklaar dan eens waarom mensen die geen vlees eten na 5 jaar ongeveer eruit zien als een lopende houten plank? verklaar dan eens waarom mensen die vlees eten er een stuk steviger en gezonder uitzien? meer kleur op hun bakkes enzo.
er zijn geen echte goede vleesvervangers, je kan vlees niet namaken van champions en pinda's. dat lukt niet. dat je zelf geen vlees of vis eet om wat voor reden dan ook, is tot daar aan toe. verklaar alleen de mensen die dit wel doen niet voor gek. vraag me af of er bij jou wel iets tussen je oren zit.
Doe niet zo dom en ontwetend joh. Verklaar jij dan maar eens waarom darmkanker zelden voorkomt bij vegetariers maar des te meer bij mensen die elke dag lekker veel te veel vlees zitten te schranzen.quote:Op zondag 2 september 2007 07:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
verklaar dan eens waarom mensen die geen vlees eten na 5 jaar ongeveer eruit zien als een lopende houten plank? verklaar dan eens waarom mensen die vlees eten er een stuk steviger en gezonder uitzien? meer kleur op hun bakkes enzo.
er zijn geen echte goede vleesvervangers, je kan vlees niet namaken van champions en pinda's. dat lukt niet. dat je zelf geen vlees of vis eet om wat voor reden dan ook, is tot daar aan toe. verklaar alleen de mensen die dit wel doen niet voor gek. vraag me af of er bij jou wel iets tussen je oren zit.
Ja da's vrij logisch. Alles is slecht in overvloed. Als je teveel melk drinkt (10 glazen per dag ofzo) krijg je ook kanker. Moeten we daarom maar geen melk meer drinken? Het is gewoon gezond voor een mens.quote:Op zondag 2 september 2007 10:29 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Doe niet zo dom en ontwetend joh. Verklaar jij dan maar eens waarom darmkanker zelden voorkomt bij vegetariers maar des te meer bij mensen die elke dag lekker veel te veel vlees zitten te schranzen.
quote:Op zondag 2 september 2007 09:13 schreef Yildiz het volgende:
Dus eerst verklaar je vegetariers voor ongezonde dunne en bleke mensen, vervolgens zeg je dat je niet voor gek verklaard wil worden...
Het beste voorbeeld van een gezonde vegetatier imo: Kari van Mythbusters
[...]
Dat ken ik wel van een bepaalde persoon in mijn omgeving.quote:Op zondag 2 september 2007 10:29 schreef parselmouth het volgende:
Hebben mensen het over vegetariers die anderen hun wil opleggen...
Ik moet me telkens verklaren en verdedigen als ik tussen neus en lippen door zeg dat ik geen vlees eet, terwijl ik het geen probleem vind als iemand z'n McDrek op zit te vreten. Het is vaker dat vleeseters mij hun wil opleggen dan dat ik hen mijn wil opleg
Ah, dus je bent ook nog een ''gelovige''.quote:Op zondag 2 september 2007 10:54 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Maar die persoon is dan ook een extreem geval. Die zou anderen nog niet geloven als God persoonlijk verklaard dat de ander gelijk heeft...
Ik niet, die persoon wel.quote:Op zondag 2 september 2007 10:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ah, dus je bent ook nog een ''gelovige''.
Dat verklaart het.
Ik vraag me altijd af hoe het kan dat mensen die zulke dingen schrijven, niet ontzettend moe van zichzelf worden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:54 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Wat heeft het houden van dieren in te kleine hokjes en ziekelijk veevervoer ermee te maken dat wij snijtanden hebben dan?
Dat klopt, ik hoop dat je stikt in je kaassouffle...quote:Op zondag 2 september 2007 12:06 schreef Ericr het volgende:
Rekening houden met vegetariers? Ik bemerk eerder het omgekeerde, je mag meestal blij zijn als er iets voor je geregeld is. Vaak genoeg alleen stokbrood gegeten of een zak chips, zelfs als ik ruim van tevoren heb aangegeven dat ik vegetarier ben. En dan nog iedere keer dezelfde 'grappen' over vegetarisme aanhoren, volgens mij missen veel vleeseters een tolerantiegen.
Vleeseters geven niet om leven, behalve als een van hun eigen kinderen sterft.quote:Op zondag 2 september 2007 12:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
sorry hoor, maar dat volk MOET DOODGESCHOTEN worden.
Nee, wij zijn geen boomknuffelaars. Denk je dat een beer er iets om geeft als hij een klein lammetje naar binnen schrokt?quote:Op zondag 2 september 2007 12:53 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Vleeseters geven niet om leven, behalve als een van hun eigen kinderen sterft.
Allemaal jaquote:Op zondag 2 september 2007 12:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
sorry hoor, maar dat volk MOET DOODGESCHOTEN worden.
ja, maar dat doen ze van zichzelf toch al eerder dan mensen die een normaal gezond en gevarieerd dieet volgen, althans verkeren ze in een minder goede gezondheid.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:53 schreef Vork het volgende:
[..]
Sterf wie? De mensen die geen vlees eten?
quote:Op zondag 2 september 2007 03:15 schreef Geqxon het volgende:
VLEES
* Rasechte vleesvreter meld zich! *
enig idee hoeveel die mensen slikken aan vitaminesupplementen etc.? en dat noem je gezond etenquote:Op zondag 2 september 2007 09:13 schreef Yildiz het volgende:
Dus eerst verklaar je vegetariers voor ongezonde dunne en bleke mensen, vervolgens zeg je dat je niet voor gek verklaard wil worden...
Het beste voorbeeld van een gezonde vegetatier imo: Kari van Mythbusters
Een mens hoeft niet alles te eten om te overleven. Ook dieren hebben maar een smal spectrum van voedsel, vaak gerelateerd aan hun omgeving en lichaamsbouw. Wij mensen hebben een behoorlijk breed spectrum wat dat betreft -zie ons gebit, we kunnen vlees en groenvoer verwerken, vele dieren doen dat niet-, overal halen wij ons voedsel vandaan.
Wij zijn omnivorenquote:Op zondag 2 september 2007 12:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee, wij zijn geen boomknuffelaars. Denk je dat een beer er iets om geeft als hij een klein lammetje naar binnen schrokt?
OOOOOOOH NEE, DAT IS OOK ZO, BEREN ZIJN CARNIVOREN EN WIJ ZIJN ZOGENAAMD INEENS HERBIVOREN!
Ga toch aan de falafel, vent!
Klopt, wij vleeschetersch zijn agressief van nature! *brult en drinkt een pul bier leeg*quote:Op zondag 2 september 2007 12:06 schreef Ericr het volgende:
Rekening houden met vegetariers? Ik bemerk eerder het omgekeerde, je mag meestal blij zijn als er iets voor je geregeld is. Vaak genoeg alleen stokbrood gegeten of een zak chips, zelfs als ik ruim van tevoren heb aangegeven dat ik vegetarier ben. En dan nog iedere keer dezelfde 'grappen' over vegetarisme aanhoren, volgens mij missen veel vleeseters een tolerantiegen.
en een omnivoor eet per definitie plantaardig èn dierlijk voedsel om zijn dieet compleet te krijgen, òf herbivoor òf carnivoor zijn is daarbij tegennatuurlijk.quote:
quote:Op zondag 2 september 2007 13:16 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en een omnivoor eet per definitie plantaardig èn dierlijk voedsel om zijn dieet compleet te krijgen, òf herbivoor òf carnivoor zijn is daarbij tegennatuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |