abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52876717
Waarom moet de hele wereld rekening houden met deze mensen he, ik erger me dood...

Neem nou mn moeder, wil geen vlees of vis eten dus als we ergens wat gaan eten moet er een goede kaart zijn naar mijn moeders mening anders gaan we daar niet heen....

Nou goed, op zaterdag gaat mn vader altijd naar de markt en neemt ie vis of kip mee, zodat we dat savonds op kunnen eten. Meestal zorgt ie wel dat er dan ook wat lekkers voor mn moeder is, maar dit keer dacht hij dat er nog wat in de koelkast lag voor haar dus hij nam niks mee. Wij zitten aan tafel, beetje eten (mn pa mn broertje en ik hadden er dus vis bij) begint mn moeder zo te bashen tegen mn pa omdat hij niks had meegenomen voor haar.

Dus ik zeg JA HALLO JE KIEST ER TOCH ZELF VOOR....

JAAAAA MAARJAAAAA DAAR HOUD JE TOCH REKENING MEEEEEEEEEE EN BUBUBUBUUUU...

En bij elke grote barbecue die je organiseerd moet je weer rekening houden met van die bloedhonden die dan weer geen vlees eten, wel vis, of andersom of geen van beiden....

---> sterf.
pi_52876753
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 21:45 schreef ballieking het volgende:
---> sterf.
dit dus.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:47:13 #3
177785 Apokalypse
It will be a day of judgement
pi_52876765
Wat een probleem zeg.
Als jij nou eens gewoon rekening houdt met andere mensen inplaats van met jezelf wordt jij daarzelf ook weer een stuk vrolijker van.
pi_52876774
Whehe, South Park.
pi_52876787
Gooi gewoon een stuk boomstronk op de barbecue
pi_52876805
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 21:47 schreef Apokalypse het volgende:
Wat een probleem zeg.
Als jij nou eens gewoon rekening houdt met andere mensen inplaats van met jezelf wordt jij daarzelf ook weer een stuk vrolijker van.
LOL, wtf? Hij kan er weinig aan doen in dit geval...
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:48:55 #7
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_52876819
Jou moeder koopt toch ook vlees voor jou, ook al eet zij dat niet? Dat vindt jij toch ook de gewoonste zaak van de wereld?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 september 2007 @ 21:50:25 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_52876860
En bij elke grote barbecue die je organiseerd moet je weer rekening houden met van die bloedhonden die dan weer geen vlees eten, wel vis, of andersom of geen van beiden....

Kun je deze zin uitleggen ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52876878
Nouja, mn vader koopt het vlees en maakt het zelf klaar maar daar gaat het niet om...

JIJ wil vegetarisch eten, dan zorg je daar zelf maar voor, als anderen je helpen is het extra en geen must.
pi_52876908
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 21:50 schreef tong80 het volgende:

Kun je deze zin uitleggen ?

bloedhonden = zeikerds...

die willen dan geen vlees, wel vis, OF wel vlees geen vis OF ze willen geen vis EN geen vlees.
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:53:42 #11
3878 Vork
Manisch creatief
pi_52876959
quote:
---> sterf.
Sterf wie? De mensen die geen vlees eten?
pi_52877007
LEZEN TOY
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:58:25 #13
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_52877098
Helemaal lachen als je pa ook van het vlees afstapt, dan moet jij maar met de pot mee tofu kanen omdat je zelf nog geen haar op je ballen hebt. .
Ik ga naar huis.
pi_52877365
Ik ben altijd benieuwd wat dat soort mensen op hun brood doen, of hoe ze uberhaupt aan energie komen.
Als ik een week zonder vlees zit begin ik op mn eigen tenen te kauwen, bij wijze van spreken. (ben niet zo lenig)
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:11:01 #15
12913 GreatWhiteSilence
pi_52877446
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:08 schreef Mustard_Man het volgende:
Ik ben altijd benieuwd wat dat soort mensen op hun brood doen, of hoe ze uberhaupt aan energie komen.
Als ik een week zonder vlees zit begin ik op mn eigen tenen te kauwen, bij wijze van spreken. (ben niet zo lenig)
Dan weet je niet veel van voeding af, als je al niet eens een goede vervanging voor vlees kan vinden.
Of het zit tussen de oren, daar hebben veel vleeseters vaker last van.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_52877621
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Dan weet je niet veel van voeding af, als je al niet eens een goede vervanging voor vlees kan vinden.
Waarom zou je sowieso vlees gaan vervangen, er is vlees in overvloed.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_52877698
Jij doet wel elke dag zelf boodschappen voor jezelf?
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:19:17 #18
12913 GreatWhiteSilence
pi_52877709
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:16 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

Waarom zou je sowieso vlees gaan vervangen, er is vlees in overvloed.
Omdat je het om wat voor reden dan ook niet wíl eten? En er zijn ook insecten in overvloed, nog in een grotere overvloed dan vlees, maar die eet je ook niet...
  Donald Duck held zaterdag 1 september 2007 @ 22:20:19 #19
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_52877742
Sommige vegetariers zijn wel tof.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_52877856
Eens met de ts, vuile aanstellers
pi_52877858
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:19 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Omdat je het om wat voor reden dan ook niet wíl eten? En er zijn ook insecten in overvloed, nog in een grotere overvloed dan vlees, maar die eet je ook niet...
Er zit maar weinig vlees in insecten, en dan moet je ze ook nog eens zelf verzamelen.
Bovendien hou ik er al niet van als vlees in kleine stukjes/porties wordt geserveerd, laat staan dat ik zin heb om mug na mug naar binnen te werken.
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:25:03 #22
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52877902
Broodje tofubal.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:27:09 #23
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_52877962
Geen vlees, niet gegeten.
Een maaltijd zonder vlees is geen maaltijd.
Vlees! Een goede basis voor een sterke weerstand!

VLEES!!
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:30:28 #24
12913 GreatWhiteSilence
pi_52878075
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:23 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

Er zit maar weinig vlees in insecten, en dan moet je ze ook nog eens zelf verzamelen.
Bovendien hou ik er al niet van als vlees in kleine stukjes/porties wordt geserveerd, laat staan dat ik zin heb om mug na mug naar binnen te werken.
Als er een markt voor zou zijn, zou je heus wel muggenkoekjes in de supermarkt kunnen vinden. Maar ik ben er vrij zeker van dat als ik jou muggenkoekjes voorschotel, jij ze niet zult eten, behalve dan misschien om te laten zien hoe stoer je wel niet bent.
pi_52878175
Vegetariers _!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:40:27 #26
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52878341
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:23 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

3 keer raden waar o.a. dat glanzende laagje op bijvoorbeeld M&M's vandaan komt
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_52878349
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:40 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Van muggen!
pi_52878420
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:30 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Als er een markt voor zou zijn, zou je heus wel muggenkoekjes in de supermarkt kunnen vinden. Maar ik ben er vrij zeker van dat als ik jou muggenkoekjes voorschotel, jij ze niet zult eten, behalve dan misschien om te laten zien hoe stoer je wel niet bent.
Wat heeft dit uberhaupt in godsnaam met vegetariers te maken
Als de muggenkoekjes lekker zijn zou ik ze wel eten hoor, maar ik ben niet zo'n koekjespersoon. Misschien als je ze in chips stopt, of in vlees.
pi_52878479
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:40 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Al was het paardenpoep, zolang het lekker smaakt, je er niet aan sterft of het je eigen familieleden zijn boeit het toch niet waar iets vandaan komt?
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:52:05 #30
12913 GreatWhiteSilence
pi_52878609
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:43 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

Wat heeft dit uberhaupt in godsnaam met vegetariers te maken
Als de muggenkoekjes lekker zijn zou ik ze wel eten hoor, maar ik ben niet zo'n koekjespersoon. Misschien als je ze in chips stopt, of in vlees.
Jij vroeg jezelf af waarom mensen vlees gaan vervangen, omdat het er in overvloed is. Ik geef alleen maar een ander voorbeeld aan van iets wat je ook niet eet, ondanks dat het in overvloed aanwezig is.
pi_52878848
elk restaurant heeft genoeg vegetarische maaltijden, tegenwoordig
vroegah was dat wel om te huilen

Maar nu hoeft men nooit meer met mij, als vegetarier, rekening te houden bij de keuze van het restaurant.

en op brood neem ik kaas, smeerkaas met roggebrood, jam, pindakaas en appelstroop (zit veel ijzer in)
pi_52879354
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:52 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Jij vroeg jezelf af waarom mensen vlees gaan vervangen, omdat het er in overvloed is. Ik geef alleen maar een ander voorbeeld aan van iets wat je ook niet eet, ondanks dat het in overvloed aanwezig is.
Beetje rare vergelijking aangezien vlees eten in de Nederlandse cultuur normaal is en insecten niet.
pi_52880134
Altijd leuk is als je die vegatariërs gaat vragen waarom ze geen vlees eten. "Ik eet geen vlees, omdat ik het zielig vind voor de dieren. Die leven in zo'n klein hokje en dan worden ze geslacht.....blablabla"
Yeah rite.. Wij hebben niets voor niets snijtanden gekregen.
pi_52880167
Ts zegt sterf tegen zijn eigen moeder..
djezus
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_52880176
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 23:53 schreef GioStyle het volgende:
Altijd leuk is als je die vegatariërs gaat vragen waarom ze geen vlees eten. "Ik eet geen vlees, omdat ik het zielig vind voor de dieren. Die leven in zo'n klein hokje en dan worden ze geslacht.....blablabla"
Yeah rite.. Wij hebben niets voor niets snijtanden gekregen.
Wat heeft het houden van dieren in te kleine hokjes en ziekelijk veevervoer ermee te maken dat wij snijtanden hebben dan?
pi_52880192
ik hou van vlees
bloedgroep is 0 negatief..
schijnt dat mensen met O dol zijn op vleesch
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_52880328
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 23:54 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Wat heeft het houden van dieren in te kleine hokjes en ziekelijk veevervoer ermee te maken dat wij snijtanden hebben dan?
Ja, het komt een beetje dom over.
Er moet nog een heel verhaal tussen over dat de discussie uiteindelijk blabla.. geen zin om te typen...
Ik ga naar bed. Later!
pi_52880347
Ik probeer te zeggen dat wij vlees horen te eten. Daar kan je niet om heen.
  zondag 2 september 2007 @ 00:09:08 #39
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_52880478
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 23:54 schreef zhe-devilll het volgende:
Ts zegt sterf tegen zijn eigen moeder..
djezus
Viel me ook al op.
Nogal ernstig. Valt wel of geen vlees eten totaal bij in het niet.
Stop the world, I want to get out.
pi_52880633
quote:
Neem nou mn moeder, wil geen vlees of vis eten dus als we ergens wat gaan eten moet er een goede kaart zijn naar mijn moeders mening anders gaan we daar niet heen....
In elk restaurant heb je nu wel vegetarische gerechten, dus dat slaat nergens op En in een nog wat puiker restaurant doen ze ook niet lastig over het wat aanpassen van je bord vreten zodat iedereen gelukkig is... de menukaart is niet bindend ofzo

oh: VLEES
  zondag 2 september 2007 @ 00:23:26 #41
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_52880767
Nee, stel je voor dat je wat voor je moeder doet
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  zondag 2 september 2007 @ 00:35:44 #42
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_52881027
quote:
Op zondag 2 september 2007 00:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Nee, stel je voor dat je wat voor je moeder doet
Haar uitmaken voor bloedhond is al een begin.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_52881504
quote:
Op zondag 2 september 2007 00:02 schreef GioStyle het volgende:
Ik probeer te zeggen dat wij vlees horen te eten. Daar kan je niet om heen.
Volgens wie dan?
Genoeg mensen die het niet eten en ze worden er niet slechter van over het algemeen.

Best als we weer beginnen met blaten over dat vlees eten zo vreselijk natuurlijk is. Maar pak dan wel zelf je gun en ga de bossen in om konijntjes af te knallen, of pak je vleesmes en snij de strot van een lam door. Dat is natuurlijk misschien, de vleesindustrie van vandaag de dag heeft namelijk geen klap met de natuur te maken.
  zondag 2 september 2007 @ 01:03:21 #44
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_52881618
quote:
Op zondag 2 september 2007 00:57 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Volgens wie dan?
Genoeg mensen die het niet eten en ze worden er niet slechter van over het algemeen.

Best als we weer beginnen met blaten over dat vlees eten zo vreselijk natuurlijk is. Maar pak dan wel zelf je gun en ga de bossen in om konijntjes af te knallen, of pak je vleesmes en snij de strot van een lam door. Dat is natuurlijk misschien, de vleesindustrie van vandaag de dag heeft namelijk geen klap met de natuur te maken.
Doet me denken aan dit stukje. Best veel is onherkenbaar voorverwerkt.
*Ja, achter de link zie je dus ontvelde dieren e.d.*
  zondag 2 september 2007 @ 01:05:38 #45
150152 Queen_Bee
pi_52881668
quote:
Op zondag 2 september 2007 00:57 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Volgens wie dan?

Ik denk niet dat de eerste mensen met een shotgun de bossen in gingen, maar a la.
I'm super sonic man
pi_52881739
Gut...wat een egoisten lopen er toch op de wereld rond... Als iemand anders wil eten dan moet diegene dat zelf weten. En wat je moeder en vader onderling afspreken is hun zaak en niet de jouwe.

Bij de weg, van insecten gesproken... Mijn hamster beweert altijd dat vliegen, muggen en slakken onwijs lekker zijn en krekels zijn echt net biefstuk. (Nee, hij zegt het niet in woorden maar zijn lichaamstaal is hier heel duidelijk over.)
Ik heb echter nog niet het lef gehad het uit te proberen. Misschien als het koekjes waren...zonder de pootjes en voelsprieten.
Ik lust wel garnalen zonder pootjes en voelsprieten en dat zijn ook geleedpotigen. Dus insecten zonder schild, pootjes en voelsprieten....tja we zijn het gewoon niet gewend he.
Het schijnt dat gefrituurde sprinkaan in chocola lekker is. Dat lijkt me nog wel te proberen met zo'n chocola-laagje
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  zondag 2 september 2007 @ 01:10:18 #47
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_52881772
quote:
Op zondag 2 september 2007 01:05 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de eerste mensen met een shotgun de bossen in gingen, maar a la.
Achter wilde zwijnen aanrennen is weer eens een andere ervaring idd.
  zondag 2 september 2007 @ 01:12:35 #48
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_52881805
Vlees
*Hosselcopter*
  zondag 2 september 2007 @ 01:14:48 #49
150152 Queen_Bee
pi_52881855
quote:
Op zondag 2 september 2007 01:10 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Achter wilde zwijnen aanrennen is weer eens een andere ervaring idd.
Ahaha dat vett ejoch wat 3 uur achter zo'n beest aangerend zou hebben. .
I'm super sonic man
pi_52882131
quote:
Op zondag 2 september 2007 01:05 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

True true.
Maar ik denk dat veel mensen toch wel even drie keer nadenken over wat ze eten wanneer ze zelf voor hun lapje vlees moeten gaan zorgen.
pi_52882331
Heb voor straks nog een vette biefstuk
Don't judge a duck by its brother
pi_52882602
Ze denken dat er minder dieren doodgaan als je minder vlees eet
pi_52882650
overgrote deel van het vlees is goor..
  zondag 2 september 2007 @ 02:05:27 #55
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_52882774
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 21:50 schreef ballieking het volgende:
Nouja, mn vader koopt het vlees en maakt het zelf klaar maar daar gaat het niet om...

JIJ wil vegetarisch eten, dan zorg je daar zelf maar voor, als anderen je helpen is het extra en geen must.
Dus als je moeder alleen kookt krijg je geen vlees omdat je er zelf maar voor moet zorgen?
Zij wil vegetarisch zijn en stelt dus eisen aan een restaurant. Ze zorgt er dus zelf voor dat ze bij bepaalde vreetschuren niet eet.

Je enige klacht is dus dat zij het jammer vindt dat je vader even niet aan haar had gedacht bij het kopen van wat lekkers?

Kutklacht. Ik ben weg.

Ik eet wel vlees maar jij zeurt om helemaal niets. Kutpuber

[ Bericht 2% gewijzigd door Oldbie op 02-09-2007 02:12:07 ]
pi_52883978
VLEES

* Rasechte vleesvreter meld zich! *
pi_52884042
Nou vraag ik me dus af hè....

Zou ze je pa ooit hebben gepijpt? Zo'n vleeslolly is natuurlijk wel erg vies voor een vegetariër...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_52884162
quote:
Op zondag 2 september 2007 03:21 schreef Daffodil31LE het volgende:

Zou ze je pa ooit hebben gepijpt? Zo'n vleeslolly is natuurlijk wel erg vies voor een vegetariër...
Het feit dat ze een moeder is betekend in ieder geval dat ze vlees-interactie in haar leven heeft gehad.
pi_52884188
quote:
Op zondag 2 september 2007 03:34 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Het feit dat ze een moeder is betekend in ieder geval dat ze vlees-interactie in haar leven heeft gehad.
Hoeft niet. Ze kan ook de knoflooksaus op een andere wijze hebben gebruikt.
pi_52884201
quote:
Op zondag 2 september 2007 03:37 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Hoeft niet. Ze kan ook de knoflooksaus op een andere wijze hebben gebruikt.
Kunstmatige inseminatie omdat je een vegitard bent? Lol.
pi_52884227
Tja... Je weet het gewoon niet met dat soort mafketels. Dat is het probleem.
pi_52884932
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

verklaar dan eens waarom mensen die geen vlees eten na 5 jaar ongeveer eruit zien als een lopende houten plank? verklaar dan eens waarom mensen die vlees eten er een stuk steviger en gezonder uitzien? meer kleur op hun bakkes enzo.
er zijn geen echte goede vleesvervangers, je kan vlees niet namaken van champions en pinda's. dat lukt niet. dat je zelf geen vlees of vis eet om wat voor reden dan ook, is tot daar aan toe. verklaar alleen de mensen die dit wel doen niet voor gek. vraag me af of er bij jou wel iets tussen je oren zit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 2 september 2007 @ 09:13:55 #63
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_52885160
Dus eerst verklaar je vegetariers voor ongezonde dunne en bleke mensen, vervolgens zeg je dat je niet voor gek verklaard wil worden...

Het beste voorbeeld van een gezonde vegetatier imo: Kari van Mythbusters

Een mens hoeft niet alles te eten om te overleven. Ook dieren hebben maar een smal spectrum van voedsel, vaak gerelateerd aan hun omgeving en lichaamsbouw. Wij mensen hebben een behoorlijk breed spectrum wat dat betreft -zie ons gebit, we kunnen vlees en groenvoer verwerken, vele dieren doen dat niet-, overal halen wij ons voedsel vandaan.

[ Bericht 17% gewijzigd door Yildiz op 02-09-2007 09:22:23 ]
  zondag 2 september 2007 @ 09:24:24 #64
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_52885216
quote:
Op zondag 2 september 2007 03:21 schreef Daffodil31LE het volgende:

GODVERDOMME wat blijft dat FUCKING GRAPPIG. .

Waar kunnen we je standup act komen bewonderen, zoon?
Ik ga naar huis.
  zondag 2 september 2007 @ 10:06:39 #65
12913 GreatWhiteSilence
pi_52885560
quote:
Op zondag 2 september 2007 07:32 schreef Red_85 het volgende:

[..]

verklaar dan eens waarom mensen die geen vlees eten na 5 jaar ongeveer eruit zien als een lopende houten plank? verklaar dan eens waarom mensen die vlees eten er een stuk steviger en gezonder uitzien? meer kleur op hun bakkes enzo.
er zijn geen echte goede vleesvervangers, je kan vlees niet namaken van champions en pinda's. dat lukt niet. dat je zelf geen vlees of vis eet om wat voor reden dan ook, is tot daar aan toe. verklaar alleen de mensen die dit wel doen niet voor gek. vraag me af of er bij jou wel iets tussen je oren zit.
De verklaring staat in het gequote stukje zelf. Geen goede vervanging weten/nemen voor vlees. Met andere woorden: gewoon geen vlees meer eten, terwijl je het behoort te vervangen. Dat er geen goede vervangers zijn is gewoon onzin. Essentiële eiwitten vind je ook gewoon in groenten/pinda's/peulvruchten/bonen etc.

En ik verklaar vleeseters niet voor gek, ik hoor vaak alleen een hoop geblaat van 'het kan niet vervangen worden/mensen hebben nu eenmaal snijtanden dus ze moeten gebruikt worden/vegetariers zijn plankjes na 5 jaar(was het maar zo, daar zou ik erg bij mee zijn met het huidige schoonheidsideaal, het is me na ruim 5 jaar nog steeds niet gelukt)' En dat is dus gewoon pertinente (meestal nageblate) onzin.

[ Bericht 0% gewijzigd door GreatWhiteSilence op 02-09-2007 12:07:30 ]
pi_52885590
Een doodsverwensing naar je moeder, goeie shit!

Wel terecht overigens.
pi_52885784
quote:
Op zondag 2 september 2007 07:32 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Doe niet zo dom en ontwetend joh. Verklaar jij dan maar eens waarom darmkanker zelden voorkomt bij vegetariers maar des te meer bij mensen die elke dag lekker veel te veel vlees zitten te schranzen.
Ken genoeg vegetariers in mijn omgeving en die zien er stuk voor stuk gezond uit.
Maar goed, blijf maar lekker geloven in de indoctrinatie van vleesbureau's, ik eet al acht jaar geen vlees en heb een hogere weerstand dan mijn vleesetende familie, ben zelden ziek of verkouden en ik geniet elke dag van mijn gevarieerde en creatieve voedsel.

Hebben mensen het over vegetariers die anderen hun wil opleggen...
Ik moet me telkens verklaren en verdedigen als ik tussen neus en lippen door zeg dat ik geen vlees eet, terwijl ik het geen probleem vind als iemand z'n McDrek op zit te vreten. Het is vaker dat vleeseters mij hun wil opleggen dan dat ik hen mijn wil opleg
pi_52885807
Blablabla
Ik support gevallen topclubs!
pi_52885835
VLEES!
pi_52885841
mensen die klaagtopics over hun ouders openen ga op jezelf wonen ofzo, kutpuber
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zondag 2 september 2007 @ 10:36:06 #71
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_52885849
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:29 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Doe niet zo dom en ontwetend joh. Verklaar jij dan maar eens waarom darmkanker zelden voorkomt bij vegetariers maar des te meer bij mensen die elke dag lekker veel te veel vlees zitten te schranzen.
Ja da's vrij logisch. Alles is slecht in overvloed. Als je teveel melk drinkt (10 glazen per dag ofzo) krijg je ook kanker. Moeten we daarom maar geen melk meer drinken? Het is gewoon gezond voor een mens.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 2 september 2007 @ 10:43:31 #72
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_52885913
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_52885932
Vlees .
  zondag 2 september 2007 @ 10:54:14 #74
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_52886017
quote:
Op zondag 2 september 2007 09:13 schreef Yildiz het volgende:
Dus eerst verklaar je vegetariers voor ongezonde dunne en bleke mensen, vervolgens zeg je dat je niet voor gek verklaard wil worden...

[...]

En zo'n ijzeren klauw is natuurlijk om brandneteltjes voor de thee te gaan wieden?
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
  zondag 2 september 2007 @ 10:54:18 #75
12913 GreatWhiteSilence
pi_52886019
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:29 schreef parselmouth het volgende:
Hebben mensen het over vegetariers die anderen hun wil opleggen...
Ik moet me telkens verklaren en verdedigen als ik tussen neus en lippen door zeg dat ik geen vlees eet, terwijl ik het geen probleem vind als iemand z'n McDrek op zit te vreten. Het is vaker dat vleeseters mij hun wil opleggen dan dat ik hen mijn wil opleg
Dat ken ik wel van een bepaalde persoon in mijn omgeving. Dat gaat ongeveer zo:

Persoon: 'Vlees goed, blablablablabla, vegetariers dom, blablablablablabla, missen allerlei voedingsstoffen, blablablablablabla'

Ik:'Dat is niet waar, want...'

Persoon: 'MOND DICHT, PRAAT GEEN ONZIN'

Maar die persoon is dan ook een extreem geval. Die zou anderen nog niet geloven als God persoonlijk heeft verklaard dat de ander gelijk heeft...

[ Bericht 1% gewijzigd door GreatWhiteSilence op 02-09-2007 11:13:34 ]
  zondag 2 september 2007 @ 10:59:15 #76
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_52886087
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:54 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Maar die persoon is dan ook een extreem geval. Die zou anderen nog niet geloven als God persoonlijk verklaard dat de ander gelijk heeft...
Ah, dus je bent ook nog een ''gelovige''.

Dat verklaart het.
  zondag 2 september 2007 @ 11:07:23 #77
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_52886215
Kari is tof. Ik heb niks tegen vegetariers zolang ze niet met die PETA achtige bullshitverhalen komen, en gaan zeiken over het vlees dat je eet.

Maar, veganisten.
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 2 september 2007 @ 11:14:09 #78
12913 GreatWhiteSilence
pi_52886314
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ah, dus je bent ook nog een ''gelovige''.

Dat verklaart het.
Ik niet, die persoon wel.
pi_52887035
Ik ken geen vegetariers die bleke plankjes zijn. Ik ken ook geen vleeseters met darmkanker.
Ik denk dat dat beide opgeblazen verhalen zijn van mensen aan weerszijden van de eetvoorkeuren die gewoon van lekker bekvechten en gelijk krijgen houden.
Wat wel absolute waarheid is, is dat we zo'n beetje alles kunnen eten, maar helaas ook nergens echt gespecialiseerd in zijn om te eten. En absoluut waar is dat het erg weinig uitmaakt wat je eet zolang het maar niet giftig is en de voedingstoffen in de juiste verhoudingen heeft.
Overdreven vleeseters missen algauw veel soorten vitaminen en mineralen omdat ze te weinig groenten en fruit eten.
Overdreven vegetariers missen heel makkelijk eiwitten en soms B12 (geheel afhankelijk van het soort vegetarier) omdat ze te veel groenten en fruit ....of meestal vooral brood eten.
Feit is dat we tegenwoordig gerust veganisten kunnen zijn zolang we aan de verhoudingen van voedingsstoffen denken en daarbij B12 tabletten slikken.
Sinds we B12 tabletten kunnen maken is de noodzaak van vlees of andere dierprodukten eten achterhaald geworden. Het is hooguit nog makkelijk.

En iedereen die vindt dat je een levensovertuiging moet opdringen suckt.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_52887111
Rekening houden met vegetariers? Ik bemerk eerder het omgekeerde, je mag meestal blij zijn als er iets voor je geregeld is. Vaak genoeg alleen stokbrood gegeten of een zak chips, zelfs als ik ruim van tevoren heb aangegeven dat ik vegetarier ben. En dan nog iedere keer dezelfde 'grappen' over vegetarisme aanhoren, volgens mij missen veel vleeseters een tolerantiegen.
  zondag 2 september 2007 @ 12:21:16 #81
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_52887364
Probeer eens een bbq te organiseren waar zowel Hindoes, Moslims als Vegetariers komen. Dat gaat je niet lukken.
Ik ga straks even een lekkere groentenschijf bakken voor mijn lunch
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_52887533
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 23:54 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af hoe het kan dat mensen die zulke dingen schrijven, niet ontzettend moe van zichzelf worden.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 2 september 2007 @ 12:34:59 #83
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52887606
Scharminkelige vegetariers

wat een drama zijn dat altijd.
Scharminkelige vegetariers in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
pi_52887659
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:06 schreef Ericr het volgende:
Rekening houden met vegetariers? Ik bemerk eerder het omgekeerde, je mag meestal blij zijn als er iets voor je geregeld is. Vaak genoeg alleen stokbrood gegeten of een zak chips, zelfs als ik ruim van tevoren heb aangegeven dat ik vegetarier ben. En dan nog iedere keer dezelfde 'grappen' over vegetarisme aanhoren, volgens mij missen veel vleeseters een tolerantiegen.
Dat klopt, ik hoop dat je stikt in je kaassouffle...
The fox condems the trap ,not himself.
  zondag 2 september 2007 @ 12:38:12 #85
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52887669
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:43 schreef ChipsZak. het volgende:
http://www.vlees.us/
sorry hoor, maar dat volk MOET DOODGESCHOTEN worden.
  zondag 2 september 2007 @ 12:53:12 #86
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_52887888
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:38 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Vleeseters geven niet om leven, behalve als een van hun eigen kinderen sterft.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  zondag 2 september 2007 @ 12:55:34 #87
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52887944
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:53 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Vleeseters geven niet om leven, behalve als een van hun eigen kinderen sterft.
Nee, wij zijn geen boomknuffelaars. Denk je dat een beer er iets om geeft als hij een klein lammetje naar binnen schrokt?
OOOOOOOH NEE, DAT IS OOK ZO, BEREN ZIJN CARNIVOREN EN WIJ ZIJN ZOGENAAMD INEENS HERBIVOREN!

Ga toch aan de falafel, vent!
  Donald Duck held zondag 2 september 2007 @ 12:59:00 #88
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_52888023
De enige toffe vegetarier:
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_52888046
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:38 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Allemaal ja
  zondag 2 september 2007 @ 13:00:27 #90
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_52888060
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:55 schreef RickoKun het volgende:
.
Ik ga naar huis.
pi_52888076
Ik eet ook geen vlees, mijn kinderen wel. Meestal eten ze gewoon met de pot mee, maar als ze vlees willen maak ik dat gewoon apart voor hen. Ik eet veel bewuster merk ik sinds ik geen vlees meer eet, veel meer groente en salade etc... En heb juist veel meer energie sindsdien en een gavere huid doordat ik minder vet binnenkrijg.

Ik vind dat iedereen zelf een keuze mag maken, als er mensen komen eten die vlees willen dan hou ik daar rekening mee en dat gaat 2 kanten op. Gewoon verder kijken dan je eigen kadertje en rekening met elkaar houden ongeacht wat jij zelf het beste vind. Iedereen is anders en wees daar blij om.
  zondag 2 september 2007 @ 13:08:04 #92
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_52888257
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 21:53 schreef Vork het volgende:

[..]

Sterf wie? De mensen die geen vlees eten?
ja, maar dat doen ze van zichzelf toch al eerder dan mensen die een normaal gezond en gevarieerd dieet volgen, althans verkeren ze in een minder goede gezondheid.

toch weer het principe van het darwinisme aan het werk uiteindelijk.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zondag 2 september 2007 @ 13:09:59 #93
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_52888303
quote:
Op zondag 2 september 2007 03:15 schreef Geqxon het volgende:
VLEES

* Rasechte vleesvreter meld zich! *
  zondag 2 september 2007 @ 13:11:05 #94
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_52888334
quote:
Op zondag 2 september 2007 09:13 schreef Yildiz het volgende:

Een mens hoeft niet alles te eten om te overleven. Ook dieren hebben maar een smal spectrum van voedsel, vaak gerelateerd aan hun omgeving en lichaamsbouw. Wij mensen hebben een behoorlijk breed spectrum wat dat betreft -zie ons gebit, we kunnen vlees en groenvoer verwerken, vele dieren doen dat niet-, overal halen wij ons voedsel vandaan.
enig idee hoeveel die mensen slikken aan vitaminesupplementen etc.? en dat noem je gezond eten
pi_52888359
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:55 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Nee, wij zijn geen boomknuffelaars. Denk je dat een beer er iets om geeft als hij een klein lammetje naar binnen schrokt?
OOOOOOOH NEE, DAT IS OOK ZO, BEREN ZIJN CARNIVOREN EN WIJ ZIJN ZOGENAAMD INEENS HERBIVOREN!

Wij zijn omnivoren
  zondag 2 september 2007 @ 13:12:46 #96
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_52888381
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:43 schreef ChipsZak. het volgende:
http://www.vlees.us/
  zondag 2 september 2007 @ 13:12:47 #97
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52888383
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:06 schreef Ericr het volgende:
Klopt, wij vleeschetersch zijn agressief van nature! *brult en drinkt een pul bier leeg*
  zondag 2 september 2007 @ 13:16:44 #98
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_52888468
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:11 schreef Logician het volgende:

[..]

Wij zijn omnivoren
en een omnivoor eet per definitie plantaardig èn dierlijk voedsel om zijn dieet compleet te krijgen, òf herbivoor òf carnivoor zijn is daarbij tegennatuurlijk.
pi_52888590
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:16 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

en een omnivoor eet per definitie plantaardig èn dierlijk voedsel om zijn dieet compleet te krijgen, òf herbivoor òf carnivoor zijn is daarbij tegennatuurlijk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52888612
Vlees
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')