Lijkt mij een goede keuze, erg gaaf gedaan dit.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Me tattooeerder had t over echte ouderwetse oldskool kleuren.. maar ben dr nog niet uit..
[afbeelding]
uiterzalfquote:Op woensdag 12 september 2007 00:37 schreef de-man-hemzelf het volgende:
Volgende week donderdag was mn planik ben wel nerveus
. Maar ik had iets gelezen dat ik na de tijd de tattoo goed moest insmeren met een bepaald spul. Weet iemand toevallig wat voor spul dat is of zijn daar meerdere zalfjes voor? En hoelang moet ik die dan insmeren ?
Zo wil ik een poes bij m'n poesquote:Op woensdag 12 september 2007 00:16 schreef de-man-hemzelf het volgende:
een hamerhaai naast mn hamer
![]()
Mjah, het is een bobbelige tattoo, heb geen plaatje bij de hand momenteel.quote:Op woensdag 12 september 2007 07:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Shivo, foto?
Mag niet meer hequote:Op woensdag 12 september 2007 09:43 schreef saaw het volgende:
[..]
uiterzalf
kan je gewoon kopen bij de drogist
en dun smeren!
Die link dus, in die richtlijnen staan de verzorgingsmethoden van een nieuwe tat.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:14 schreef Evil-Cherry het volgende:
Welke OETLUL heeft tattoo FUCKING Bob gevraagd om mee te werken aan de richtlijn? Zie dankwoord begin pagina..
Kun je de richtlijn ook in de OP proppen Ev? Is wel zo informatief, niewaar?
Dan kan ik je geen advies geven.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:26 schreef Shivo het volgende:
[..]
Mjah, het is een bobbelige tattoo, heb geen plaatje bij de hand momenteel.
ik doe het lekker tochquote:Op woensdag 12 september 2007 20:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mag niet meer hetenminste, als ik de GGD richtlijnen goed begrepen heb dan. Zal 't linkje is opzoeken, daar staan de 3 nieuwe manieren om 'm te verzorgen enzo.
Apartquote:Op woensdag 12 september 2007 20:27 schreef fillefatale het volgende:
Ik zit zelf aan een dergelijke tattoo te denken![]()
[afbeelding][afbeelding]
Ik heb idd ook gewoon naar mijn tattooeerder geluisterd, ga niet ineens de naverzorging veranderen omdat Tattoo Bob nieuwe regeltjes heeft verzonnenquote:Op donderdag 13 september 2007 00:58 schreef saaw het volgende:
[..]
ik doe het lekker tochheeft bij mij altijd prima gewerkt en dat de GGD zich er ineens mee gaat bemoeien is mjn probleem niet
ze hebben nu toch een soort 'pleisterspray' die er een paar dagen op moet blijven? lijkt me niks
Vette hap!quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:22 schreef Empathologica het volgende:
In de Vriendin van afgelopen week stond een heel stuk over tattoo's, 10 mensen die hun tattoo lieten zien. Volgens mij werkte Tattoo Bob (volgens mij dan) aan een prijsvraag mee, dat je een tattoo mocht laten zetten twv 100 euro.
omdat ik ze dan allebei in mijn rechterlies moet zetten... want daar wil ik mijn volgend tattooquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:21 schreef RockabeIIa het volgende:
anneloeke, waarom niet allebei?
al geven ze me 1000000 ik ga nooit naar die Tattoo Bobquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:22 schreef Empathologica het volgende:
In de Vriendin van afgelopen week stond een heel stuk over tattoo's, 10 mensen die hun tattoo lieten zien. Volgens mij werkte Tattoo Bob (volgens mij dan) aan een prijsvraag mee, dat je een tattoo mocht laten zetten twv 100 euro. Heeft iemand dat gelezen?
HaHa de tattoo op mijn voet deed op een gegeven moment ook echt pijn hoor!!quote:Op zondag 16 september 2007 00:13 schreef de-man-hemzelf het volgende:
Ik heb gisteren een tattoo laten zetten. En voor degenen die zeggen dat het niet echt veel pijn doet maar het meer een irritant gevoel is.. Nou... Op bepaalde momenten lag ik wel even krom in die stoel zeg. vooral als hij over je bot gaat WOW dat trilt.
Maar nu heb ik mijn eerste gezet wat een belevenis man.
ach als je zelf niet eens een tattoo hebt en je je meer bezighoudt met tattoo's verwijderen dan mag je bij mij geen tattoo zetten hoorquote:Op maandag 17 september 2007 10:07 schreef Empathologica het volgende:
Hhahaha is het echt zo'n beunhaas?
quote:Op maandag 17 september 2007 23:32 schreef Kovah het volgende:
Af!:(en ja ik weet het hij lijk top die van beckham, dat commentaar is neit nodig)
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |