quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:24 schreef bijdehand het volgende:
* Ik kom thuis uit school *
Ons mam: 'Ben je nu al thuis?'
Ik: 'Nee, ik zit nog op school.'
![]()
Ons mam.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:24 schreef bijdehand het volgende:
* Ik kom thuis uit school *
Ons mam: 'Ben je nu al thuis?'
Ik: 'Nee, ik zit nog op school.'
![]()
Ja, over dat gare yvanka wijf ofzo. Had je gewoon ff 3 a 4 reeksen per dag. Uiteindelijk ergens bij 9 opgehoudenquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:06 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Is er al eerder eens een KB-reeks geweest groter dan 2 topics?![]()
Dus we hebben nog even te gaan... ken die reeks niet.. van wanneer dateert die?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:33 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ja, over dat gare yvanka wijf ofzo. Had je gewoon ff 3 a 4 reeksen per dag. Uiteindelijk ergens bij 9 opgehouden![]()
Wanneer kunnen we de lange versie verwachten?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:33 schreef Miesjel het volgende:
Even een korte tvp.
pfff, das al een tijdje geleden. Half jaar ofzo. Was wel errug grappigquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:34 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Dus we hebben nog even te gaan... ken die reeks niet.. van wanneer dateert die?
Ik heb ze korter gezien hoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:33 schreef Miesjel het volgende:
Even een korte tvp.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we de lange versie verwachten?
En de "Sjieke Sjaak en Dirty Diane" reeks is ook tot 9 gekomen ongeveer. Met dank aan vogeltjesdansquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:33 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ja, over dat gare yvanka wijf ofzo. Had je gewoon ff 3 a 4 reeksen per dag. Uiteindelijk ergens bij 9 opgehouden![]()
bij mijn pa is het altijd zo:quote:Of bij verkeerd telefoonnummer zegt iemand 'O dan ben ik verkeerd verbonden'
- 'Ja, dan moet je naar het ziekenhuis'
Oh ja. Nou, twee dan.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:22 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Hulde
![]()
-edit- Psssst....: dode duif op m'n balkon nog eentje
altijd leuk.. iemand wil een grap maken, maar de andere snapt d'r totaal geen ene flikker van!quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:42 schreef Ryuk het volgende:
Rijinstructeurs die aan het einde van een rijgedrag review (op vrijwillige basis) ineens ingrijpen om een reclame na te doen. Ik kijk verdorie geen tv!
Instructeur: *noodstop* "Wat doe je nou??!?!"
Ik: ???????????????
De andere inzittenden snapten het welquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:43 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
altijd leuk.. iemand wil een grap maken, maar de andere snapt d'r totaal geen ene flikker van!
quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:58 schreef Xbox_360 het volgende:
Deze is ook wel topic-waardig![]()
M'n ma: Hoe ging het op school?
Ik: Kut, m'n leraar zat te zeiken over m'n verslag
M'n pa: Stond ie er zomaar overheen te plassen?
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:42 schreef Ryuk het volgende:
Rijinstructeurs die aan het einde van een rijgedrag review (op vrijwillige basis) ineens ingrijpen om een reclame na te doen. Ik kijk verdorie geen tv!
Instructeur: *noodstop* "Wat doe je nou??!?!"
Ik: ???????????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |