quote:Op zondag 2 september 2007 22:55 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht ook tegen me.
Ja, en maar zeuren op BreEzAh"s die niet normaal kunnen typenquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:15 schreef dubidub het volgende:
o's vervangen door eau's , da's zwaar irritant.
Nou, je hebt het toch goed geschreven.quote:Op maandag 3 september 2007 13:52 schreef Dreammaster het volgende:
"Ik kan heel goed Frans schrijven."
"F R A N S"
Nee je mist niets, maar een collega van me zei dat net... toen we het over de taal Frans haddenquote:Op maandag 3 september 2007 14:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, je hebt het toch goed geschreven.Of zie ik iets over het hoofd?
Als je de telefoon opneemt: "Met de knapste <INSERT GESLACHT> van <INSERT PLAATS> en omstreken."quote:Op maandag 3 september 2007 14:24 schreef Keano het volgende:
'Leuke' grappen die ik aan heb morgen horen:
Leraar geschiedenis voor een toets: "Suczeven"
Mijn moeder die de telefoon opneemt: "Met het huishouden van Jan Steen"
"Sex met een ijsbeer dat is pas koud"
quote:Op maandag 3 september 2007 15:24 schreef Kikker_kermit het volgende:
Ook zon leuke![]()
Zat ik vanmiddag op de fiets... gingen de zwaalichten (? ) van de brug aan.. En ik fietste nog op 100m afstand ofzo. Maar ik had de grap door dus fietste niet snel![]()
Wedje leggen dat ze dan vragen of je <INSERT JOUW NAAM> even mogen spreken ?quote:Op maandag 3 september 2007 14:27 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Als je de telefoon opneemt: "Met de knapste <INSERT GESLACHT> van <INSERT PLAATS> en omstreken."
neequote:Op maandag 3 september 2007 15:51 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
ben ik dom als ik hem niet begrijp?
ja hoor, ik ken ook Frans maar Frans kent mij nietquote:Op maandag 3 september 2007 13:52 schreef Dreammaster het volgende:
"Ik kan heel goed Frans schrijven."
"F R A N S"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |