Ze wisten dat hij wegging, maar dat hij daar nooit is aangekomen, dat weten ze niet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:08 schreef Dos37 het volgende:
Ik blijf het absurd vinden dat Tonnie al 6 weken geleden de zee in is gelopen en niemand hem nog heeft gemist
Niet de beste actrice, maar dat is joyce ook nooit echt geweest en die word al jaren gepruimd. Het was in elk geval wel spannend. Verassend dat ze niet eindigden op het steken maar nog even doorgingen!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:44 schreef DANILXL het volgende:
Ik vind ONM nog een stuk beter te pruimen dan GTST. Alleen die domme hoer die zogenaamd gek is dat is weer mionder. Acteerwerk van lik me vessie
waar is die danquote:Op woensdag 19 december 2007 14:28 schreef Chulaa het volgende:
en niemand vraagd zich af waar tonnie is .. xD
He shit, moet je me daar nu aan herinnerenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:28 schreef Chulaa het volgende:
en niemand vraagd zich af waar tonnie is .. xD
Jesus man, was dit nou zijn 'nieuwe uitdaging'? Waarom krijgen die soapies toch altijd grootheidswaanzin?quote:Op maandag 26 november 2007 18:59 schreef Iwan1976 het volgende:
* I'll be back...
[ link | afbeelding ]
Robert de la Haye (Canal Digitaal)
OMFG![]()
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |