Dat waren ook leuke afleveringenquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:16 schreef pberends het volgende:
[..]
De tijd toen Smee verkracht werd?
Sam wil bij die 'muiderpoort' lui horen en youssef wil hem er niet bij hebben.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat is er nou tussen Sam en Youssef? Waarom Naait Youssef Sam bij de politie?
balhaarquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:04 schreef DjinN het volgende:
[..]
balhaarYoussef is de broer van da zwangere meisje
![]()
Tenzij ONM ineenkeer een hele vreemde incestverhaallijn ofsow krijgt..
Wel hip!quote:
wat een idiootquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:41 schreef KingOfPop het volgende:
Ravi heeft ook echt niet door, dat Joost 'iets' meer weet..
Ik kreeg het al benauwd, maar dat loste hij goed op.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:39 schreef 9christensen het volgende:
[..]
wat een idioot
de nieuwe kok
En dat piepstemmetjequote:Op woensdag 27 februari 2008 08:32 schreef Chanty27 het volgende:
Ik vindt die acteer kunsten van Sam echt dramatisch. Ik snap echt niet wat meisje leuk aan hem vindem
Hij heeft een vreselijke irritante rotkop.
Die verhaallijn van Tonnie is helemaal om te huilen, wat een sukkel is het toch geworden zeg.
Ik vind jouw spellingskwaliteiten echt dramatisch.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:32 schreef Chanty27 het volgende:
Ik vindt die acteer kunsten van Sam echt dramatisch.
Dat is Sam wel met je eensquote:Op maandag 3 maart 2008 00:46 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ik vind jouw spellingskwaliteiten echt dramatisch.
Leuk nieuw verpleegstertje trouwens![]()
SAM is echt een kneus. Dat hij zoo knap en geweldig is komt alleen maar door die bladerenquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:32 schreef Chanty27 het volgende:
Ik vindt die acteer kunsten van Sam echt dramatisch. Ik snap echt niet wat meisje leuk aan hem vindem
Hij heeft een vreselijke irritante rotkop.
Die verhaallijn van Tonnie is helemaal om te huilen, wat een sukkel is het toch geworden zeg.
Er was een fout en ze zijn er al sinds maandag mee bezig...Ik heb het maandag ook niet gezien en ik ga ook niet kijken voordat ik die van maandag heb gezien.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:01 schreef 9christensen het volgende:
duurt wel heel lang met de streams op uitzendinggemist..
idd, ik ook nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:38 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Er was een fout en ze zijn er al sinds maandag mee bezig...Ik heb het maandag ook niet gezien en ik ga ook niet kijken voordat ik die van maandag heb gezien.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:24 schreef 9christensen het volgende:
die van gisteren is nu wel te bekijken.
die van maandag t/m woensdag staan er niet bij..
nu welquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:19 schreef jmac het volgende:
Zou me eigenlijk niet eens verbazen als die AIVD gast gewoon bij Ravi hoort
Ja daar zeg je wat.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:19 schreef jmac het volgende:
Zou me eigenlijk niet eens verbazen als die AIVD gast gewoon bij Ravi hoort
Ze is weer tot leven gekomen idd. Beetje ongeloofwaardig vind ik ook, maarja we moeten het ermee doen....quote:Op maandag 17 maart 2008 12:50 schreef maril het volgende:
Vraagje , ik zag een paar weken terug ,toen ik an het zappen was, die vrouw die vermoord was door die advocaat, die zo geobserdeerd was van die Chris, in dat ziekenhuis op een stoeltje(of was dat een grap of is ze terug? en waar is Chris?(heb het lang niret meer gezien.)
Chris is dood...quote:Op maandag 17 maart 2008 12:50 schreef maril het volgende:
Vraagje , ik zag een paar weken terug ,toen ik an het zappen was, die vrouw die vermoord was door die advocaat, die zo geobserdeerd was van die Chris, in dat ziekenhuis op een stoeltje(of was dat een grap of is ze terug? en waar is Chris?(heb het lang niret meer gezien.)
Het is een totaal ander karakter met toevallig dezelfde naam en toevallig dezelfde tante die gelukkig weer snel opsodemietert.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:09 schreef Canisfire het volgende:
Gelukkig is het nu een andere acteur en niet die vreselijk kasthomo van een tim Immers.
Fan van het oude personagequote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is een totaal ander karakter met toevallig dezelfde naam en toevallig dezelfde tante die gelukkig weer snel opsodemietert.
Neuh, niet bepaald, dit is alleen gewoon een totaal ander personage, heeft niks met de oude Ravi te maken. En ik vond 'm gewoon irritantquote:
Daar was je toch zo'n fan vanquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:07 schreef Canisfire het volgende:
l uit die kindersoap
En terecht een terugkeer van een oud personage zou in elke soap een klein feestje moeten zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuh, niet bepaald, dit is alleen gewoon een totaal ander personage, heeft niks met de oude Ravi te maken. En ik vond 'm gewoon irritant.
Serge was wel tof andersquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En terecht een terugkeer van een oud personage zou in elke soap een klein feestje moeten zijn.
Helaas zijn wij als soapkijkend Nederland er nu wel achter dat het vaak niet het geval is.
Wat te denken van Esmeequote:Op woensdag 19 maart 2008 22:15 schreef Dos37 het volgende:
wat een ontwikkeling weer nou heeft Sam HIV
Frits heeft nooit een echte comeback gehadquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Serge was wel tof anders! Maar Victor viel tegen, net als in GTST bijv Frits en Martine tegenvielen. Maar daar kwamen de personages tenminste echt terug, dit was een nieuw personage met dezelfde naam
.
huh dat heb ik gemist.quote:
Ze hadden Dieter Troubleyn beter een nieuw karakter kunnen laten spelen i.p.v. te dansen op het graf van het oude ONM. Vanaf dag één zat er al een luchtje aan Ravi #2.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:44 schreef Svensational het volgende:
Neuh, niet bepaald, dit is alleen gewoon een totaal ander personage, heeft niks met de oude Ravi te maken. En ik vond 'm gewoon irritant.
Laten we de nieuwe Ravi maar gauw vergeten. (Ik ben ervan overtuigd dat het z'n evil twin was! Tweelingen zijn immers geen onbekend fenomeen bij de familie Wertheimer.)quote:MA. 17-03-2008 (afl. 2821)
RAVI WERTHEIMER: "Jezus, wat een vislucht hier." (Dieter Troubleyn speelde de hoofdrol in de musical 'Jesus Christ Superstar')
Maak daar maar 4 jaar van Sanne!quote:WO. 19-03-2008 (afl. 2823)
SANNE KLEIN: "Dus dat is wat je wil, de klok een jaar terug draaien." (tegen Joost van Walsum)
Ik denk niet dat Esmee hiv heeft, anders was die Pa van haar wel in alle staten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hou komen Sam en Esmee aan HIV dan?
Tot ze allemaal verkocht zijn hequote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Hoe vaak moet die lotenverkoper nog in beeld komen?!![]()
Dat kan niet, toch? Als Sam en Esmee het altijd met condoom hebben gedaan, en pas twee weken geleden zonder, dan kan Sam niet van die ene keer nu al positief gestest worden want een HIV-test is toch pas betrouwbaar na 6 maanden? Dan zou Sam het toch sowieso eerder gehad moeten hebben dan Esmee eventueel? Of zit ik er nu zo naast....quote:Op maandag 24 maart 2008 19:25 schreef DeTolk het volgende:
"En wie heb er met de halve wereld liggen neuken?"
Sam is ondanks zijn ziekte nog vlijmscherp.
Er kan wel meer niet in soaps.....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:01 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat kan niet, toch? Als Sam en Esmee het altijd met condoom hebben gedaan, en pas twee weken geleden zonder, dan kan Sam niet van die ene keer nu al positief gestest worden want een HIV-test is toch pas betrouwbaar na 6 maanden? Dan zou Sam het toch sowieso eerder gehad moeten hebben dan Esmee eventueel? Of zit ik er nu zo naast....
Dat weet Youssef inmiddels wel denk ik, met al die foldertjesquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:01 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat kan niet, toch? Als Sam en Esmee het altijd met condoom hebben gedaan, en pas twee weken geleden zonder, dan kan Sam niet van die ene keer nu al positief gestest worden want een HIV-test is toch pas betrouwbaar na 6 maanden? Dan zou Sam het toch sowieso eerder gehad moeten hebben dan Esmee eventueel? Of zit ik er nu zo naast....
Dat is de 'nieuwe' Youssef.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:04 schreef DANILXL het volgende:
wie is die nieuwe vriend van junior?
waar is de oude?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:21 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Dat is de 'nieuwe' Youssef.
Dat Youssef foldertjes doorleest en dat Sam de ziekte heeft is natuurlijk opdracht van de overheid om het aandacht te geven, net zoals met Anita destijds in GTST.
Google anders eens stelletje lamzakken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:32 schreef Dos37 het volgende:
BRON?
reageer dan niet zo half, maar volledigquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:12 schreef jmac het volgende:
[..]
Google anders eens stelletje lamzakken.
http://www.nu.nl/news/149(...)ntract_bij_TROS.html
Dat was acteur Nasrdin Dchar (ONM: Ramses van Egters).quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:02 schreef Dos37 het volgende:
in Deadline toch, maar hij zou terug komen.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:07 schreef jmac het volgende:
Ze is nu helemaal over naar de TROS en stopt met haar werkzaamheden bij BNN.
Even afkoelen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:12 schreef jmac het volgende:
Google anders eens stelletje lamzakken.
http://www.nu.nl/news/149(...)ntract_bij_TROS.html
Weer een trap onder de gordel voor de trouwe kijker.quote:VR. 28-03-2008 (2830)
JP: "Ik heb die gladjanus nooit gemogen." (over Ravi Wertheimer)
Ik heb de oude youssef ook gezien hier, maar 'ramses' heeft een grotere rol.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat was acteur Nasrdin Dchar (ONM: Ramses van Egters).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |