Er was een fout en ze zijn er al sinds maandag mee bezig...Ik heb het maandag ook niet gezien en ik ga ook niet kijken voordat ik die van maandag heb gezien.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:01 schreef 9christensen het volgende:
duurt wel heel lang met de streams op uitzendinggemist..
idd, ik ook nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:38 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Er was een fout en ze zijn er al sinds maandag mee bezig...Ik heb het maandag ook niet gezien en ik ga ook niet kijken voordat ik die van maandag heb gezien.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:24 schreef 9christensen het volgende:
die van gisteren is nu wel te bekijken.
die van maandag t/m woensdag staan er niet bij..
nu welquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:19 schreef jmac het volgende:
Zou me eigenlijk niet eens verbazen als die AIVD gast gewoon bij Ravi hoort
Ja daar zeg je wat.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:19 schreef jmac het volgende:
Zou me eigenlijk niet eens verbazen als die AIVD gast gewoon bij Ravi hoort
Ze is weer tot leven gekomen idd. Beetje ongeloofwaardig vind ik ook, maarja we moeten het ermee doen....quote:Op maandag 17 maart 2008 12:50 schreef maril het volgende:
Vraagje , ik zag een paar weken terug ,toen ik an het zappen was, die vrouw die vermoord was door die advocaat, die zo geobserdeerd was van die Chris, in dat ziekenhuis op een stoeltje(of was dat een grap of is ze terug? en waar is Chris?(heb het lang niret meer gezien.)
Chris is dood...quote:Op maandag 17 maart 2008 12:50 schreef maril het volgende:
Vraagje , ik zag een paar weken terug ,toen ik an het zappen was, die vrouw die vermoord was door die advocaat, die zo geobserdeerd was van die Chris, in dat ziekenhuis op een stoeltje(of was dat een grap of is ze terug? en waar is Chris?(heb het lang niret meer gezien.)
Het is een totaal ander karakter met toevallig dezelfde naam en toevallig dezelfde tante die gelukkig weer snel opsodemietert.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:09 schreef Canisfire het volgende:
Gelukkig is het nu een andere acteur en niet die vreselijk kasthomo van een tim Immers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |