Ge-ni-aal einde! Ik heb me kapot gelachen!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:16 schreef Dos37 het volgende:
whahahah die 2 zijn wel de stomste criminelen ooit
god wat een idiote einde van die verhaallijn
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op maandag 24 september 2007 22:36 schreef Roberto258 het volgende:
Huh was dat Serge?
Ohja die.quote:Op dinsdag 25 september 2007 06:50 schreef Svensational het volgende:
Dat was Ravi, vroeger gespeeld door Tim Immers.
Nou.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat gedoe tussen Eva en Esmee is wel leuk.![]()
Ik had gehoopt op een leuke bitchfight ofzo.quote:
En Tonnie neukte daarna ook nog Shirinaquote:Op woensdag 26 september 2007 15:44 schreef Roberto258 het volgende:
Ze is geneukt en gedumpt door Tonnie
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:59 schreef pberends het volgende:
En Tonnie neukte daarna ook nog Shirina?
quote:[ONM #2337, DI. 13-09-2005]
TARA VAN WALSUM: "Fucking moslim!" (tegen Tonnie de Vries)
quote:[ONM #2323, WO. 24-08-2005]
ILYAS CABAR: "Je bent een fucking Hollander!" (tegen Tonnie de Vries)
quote:[ONM #2601, DO. 25-01-2007]
JOOST VAN WALSUM: "We hebben het hier niet over fucking Pipo de Clown!" (tegen Tonnie de Vries)
quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:23 schreef Iwan1976 het volgende:
*geniet nog na van Peppi en Kokki op Schiermonnikoog*
LOL, ik liep weer eens vooruit op de zaken.quote:ONM #2700, MA. 24-09-2007
DAAN STARRENBURG: "Peppi en Kokki zijn zich aan het inlikken bij de jury." (tegen Kyra Isarin, over Yousef el-Bassity en Junior Couwenberg)
Volgens mij hebben de schrijvers van ONM een partij tv klassiekers op dvd aangeschaft.quote:ONM #2696, MA. 17-09-2007
DAAN STARRENBURG: "Nou, ik ben malle pietje niet heh." (tegen Julia Branca)
quote:ONM #2700, MA. 24-09-2007
SAM MASSINI: "Was ik ruk?!" (tegen Daan Starrenburg)
dit stond toen ook op diequote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:33 schreef Iwan1976 het volgende:Volgens Pim Reitsema waren ze vroeger met z'n vijven: 2 jongens, 3 meisjes. De andere 2 dochters van Jan en Aafke Reitsema heten Bowien en Sabine. Hierna horen we echter nooit meer iets van ze.
Pa Simons heeft wel eerst nog even een halfzusje geproduceerd....quote:Volgens Jan Reitsema is de moeder van Daphne Simons weggelopen en heeft haar vader zich doodgedronken.
hihi dit wist ik nogquote:Frank Reitsema is de lijsttrekker van Lijst 6, Stadsbelangen In de allereerste cliffhanger zien we Frank Reitsema van de trap vallen.
Ja dat was wel kut.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:37 schreef Drammer het volgende:
Goeie cliff gisteren. Ik was helemaal enthousiast: Julia in een triootje met Daan en de advocate! Ik voelde me zwaar verneukt net als Julia toen het een grap / test bleek te zijn. Daan is een klootzak en een sukkel.
quote:Loretta in ONM
Loretta Schrijver ken je vast nog wel van het RTL nieuws, of misschien wel van het programma dat ze sinds een dikke maand bij MAX maakt; MAX en Loretta. Deze tv-persoonlijkheid maakte een paar weken geleden ineens haar opwachting op de ONM-set om een gastrol te spelen. Het hoe, wie, wat en waar, daar zul je nog even op moeten wachten. Maar wat we je wel vast kunnen beloven, is dat wij erbij waren en een leuke reeks foto’s van haar bezoek hebben gemaakt.
bron: bnn
Grappig, ben benieuwdquote:
Geen idee, zat me van de week ook af te vragen hoe dat nou is afgelopen. Daar hebben ze niks meer over laten zien.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:56 schreef Dos37 het volgende:
Is Tonnie nou dood?
Die komt ongetwijfeld ooit wel weer eens boven water gesmurfd... net als Jonas. Over smurfen gesproken... ik wordt een beetje moe van al dat blauw als nagenoeg de hele aflevering zich in de QBF afspeelt (wie verzint zo'n naam trouwens?!). ONM verandert steeds meer in een horecasoap... weinig ziekenhuisperikelen de laatste tijd... alleen maar Islam- en milieugezeik.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:56 schreef Dos37 het volgende:
Is Tonnie nou dood?
Wat betekent dat, "tvp"????quote:Op zondag 11 november 2007 12:21 schreef anisubs het volgende:
tvp
terug vind post, zoiets was het geloof k!quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:32 schreef Plofkip het volgende:
[..]
Wat betekent dat, "tvp"????
On Topic: leuke aflevering vanavond, met Joost en de steak en met prachtige Eva en haar moeder. Het waren zowiezo leuke afleveringen de laatste dagen met het lijk wat geen lijk was in de koelkast.
Ik vind het echt kut, kijk nog maar amper.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:29 schreef BVO het volgende:
Ik vind het weer leuk de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |