quote:JUNIOR COUWENBERG: "Albert, kan ik geen reetveter van jou lenen dan?" ALBERT HOFMAN: "Dan moet je eerst maar eens zorgen dat je een reet krijgt heh."
Vind die hele Anna ook geen reet aan, om maar in stijl te blijven...quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Perfecte TT... ONM gaat idd nergens meer over.
Het enige lichtpuntje is het A-Team: Anna & Albèrt.
[ JUNIOR COUWENBERG: "Albert, kan ik geen reetveter van jou lenen dan?" ALBERT HOFMAN: "Dan moet je eerst maar eens zorgen dat je een reet krijgt heh."]
Dat ben ik ook even vergeten.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:12 schreef Roberto258 het volgende:
Ik volg het maar half volgens mij, weet niet eens waarom die Tonnie geld schuldig is aan die Faber...
static was een beetje enthousiast.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:54 schreef Plofkip het volgende:
Wat is dat nou voor een treurige topicnaam? Waarom niet gewoon: "Anna = gek" of zoiets![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 1 september 2007 22:15 schreef babette21 het volgende:
Kim Pieters in Linda.
nou ja, een gedeelte ervan... beroerde scankwaliteit is te danken aan beroerd tijdschriftenpapier
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Linda. september 2007
Kim!!!! je krullen!!!!![]()
volgens mij is/was 't tijdelijk, ze zegt tenslotte [ik geef 't toe, het is was onleesbaar] "ik heb mijn haar nog een paar dagen laten zitten"quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:24 schreef DanielCraig het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Waarom doet ze dit
ze speelde daarin geen denderende rol nee, al geldt dat voor de rest net zo.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:10 schreef Plofkip het volgende:
In julia's Tango vond ik haar vervelend. De minst leuke van de serie die toch haar naam droeg.
Ik heb niet alles gezien moet ik eerlijk toegeven, maar dat kwam dan weer vooral door háár![]()
hm ze mag eventueel als Charlotte Noordermeer komen....quote:Op zondag 2 september 2007 06:13 schreef Plofkip het volgende:
Laten ze haar in ONM stoppen. Dan is in een keer de hele serie gered!
Ik vind het juist goed dat 'ie die man niet heeft overvallen.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een schijtbak die Tonnie, de meeste van zulke types die overvallen als hobby hebben, maken zich niet druk om een vrouw met een kind.![]()
Dat duurt idd wel lang.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:12 schreef zoeperzazke het volgende:
is die auto van Sam nou nog niet afgesleuteld?
misschien had je dan een paar jaar eerder moeten inhaken?!quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:30 schreef Plofkip het volgende:
Klinkt als een serie die ik wel zou willen zien Iwan... Een complete serie in je hoofd. Zeker met een fijne, mooie diep gestoorde gek als Anna.
(Wie is Sofie?)
Als er ooit plaats was voor een ikoon, Babette, is het nu:quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
misschien had je dan een paar jaar eerder moeten inhaken?!
Marnix had ooit wat met Joyce, en zij was daarvoor weer met Arthur (2003?) en werd toen vergezeld door een gezellig alter-ego. Sofie was de dochter van Marnix, nou ja de acteur achter Marnix, in Goudkust (gespeeld door Vivienne v/d Assem, die in ONM weer Lizzy 1 speelde, en werd opgevolgd door Nikkie Plessen). Snap je 't nog?
tip van de dag: teruglezen, alle 188 topics, en je weet álles![]()
Die bril en dat haar.quote:
Dat wordt nu echt irritant idd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:27 schreef BVO het volgende:
Laten ze die laptop eens snel het raam uit flikkeren zeg.
quote:Start nieuwe reeks Spoorloos
Half september start er een nieuwe serie Spoorloos bij de KRO. Het KRO-programma dat zich richt op familieleden en bekenden die elkaar uit het oog verloren zijn. In de eerste uitzending van de nieuwe reeks afleveringen is Spoorloos aanwezig bij het huwelijk van Simone Cobben, bij menig tv-kijker beter bekend als Tara van Walsum (#2) uit de serie 'Onderweg Naar Morgen'.
Aflevering 1:
Vijf jaar geleden ging Spoorloos voor de in Colombia geboren actrice, Simone Cobben, op zoek naar haar biologische moeder Magdalena. In de hoofdstad Bogota konden naast de moeder ook nog vier volle broers en zussen worden getraceerd. Samen met haar vriend Mark reisde Simone de afgelopen jaren meerdere malen naar Colombia om haar familie op te zoeken.
Toen Simone onlangs trouwde met Mark, had hij een prachtig cadeau in petto: alle Colombiaanse familieleden van Simone kwamen naar Nederland om getuige te zijn van het huwelijk. Hoogtepunt van de dag was de toespraak die Magdalena in het grootste geheim had voorbereid met Leny, de Nederlandse moeder van Simone.
Maandag 17 september om 21.10 uur bij de KRO op Nederland 1.
die tweede was juist een draak!quote:Op maandag 17 september 2007 01:13 schreef Plofkip het volgende:
Tara was een schatje. De tweede dan. Die eerste was een cliché-bitch.
Was ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:18 schreef jmac het volgende:
Lijkt wel bassie en adriaan.
Iddquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:16 schreef Dos37 het volgende:
whahahah die 2 zijn wel de stomste criminelen ooit
god wat een idiote einde van die verhaallijn
Ge-ni-aal einde! Ik heb me kapot gelachen!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:16 schreef Dos37 het volgende:
whahahah die 2 zijn wel de stomste criminelen ooit
god wat een idiote einde van die verhaallijn
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op maandag 24 september 2007 22:36 schreef Roberto258 het volgende:
Huh was dat Serge?
Ohja die.quote:Op dinsdag 25 september 2007 06:50 schreef Svensational het volgende:
Dat was Ravi, vroeger gespeeld door Tim Immers.
Nou.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat gedoe tussen Eva en Esmee is wel leuk.![]()
Ik had gehoopt op een leuke bitchfight ofzo.quote:
En Tonnie neukte daarna ook nog Shirinaquote:Op woensdag 26 september 2007 15:44 schreef Roberto258 het volgende:
Ze is geneukt en gedumpt door Tonnie
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:59 schreef pberends het volgende:
En Tonnie neukte daarna ook nog Shirina?
quote:[ONM #2337, DI. 13-09-2005]
TARA VAN WALSUM: "Fucking moslim!" (tegen Tonnie de Vries)
quote:[ONM #2323, WO. 24-08-2005]
ILYAS CABAR: "Je bent een fucking Hollander!" (tegen Tonnie de Vries)
quote:[ONM #2601, DO. 25-01-2007]
JOOST VAN WALSUM: "We hebben het hier niet over fucking Pipo de Clown!" (tegen Tonnie de Vries)
quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:23 schreef Iwan1976 het volgende:
*geniet nog na van Peppi en Kokki op Schiermonnikoog*
LOL, ik liep weer eens vooruit op de zaken.quote:ONM #2700, MA. 24-09-2007
DAAN STARRENBURG: "Peppi en Kokki zijn zich aan het inlikken bij de jury." (tegen Kyra Isarin, over Yousef el-Bassity en Junior Couwenberg)
Volgens mij hebben de schrijvers van ONM een partij tv klassiekers op dvd aangeschaft.quote:ONM #2696, MA. 17-09-2007
DAAN STARRENBURG: "Nou, ik ben malle pietje niet heh." (tegen Julia Branca)
quote:ONM #2700, MA. 24-09-2007
SAM MASSINI: "Was ik ruk?!" (tegen Daan Starrenburg)
dit stond toen ook op diequote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:33 schreef Iwan1976 het volgende:Volgens Pim Reitsema waren ze vroeger met z'n vijven: 2 jongens, 3 meisjes. De andere 2 dochters van Jan en Aafke Reitsema heten Bowien en Sabine. Hierna horen we echter nooit meer iets van ze.
Pa Simons heeft wel eerst nog even een halfzusje geproduceerd....quote:Volgens Jan Reitsema is de moeder van Daphne Simons weggelopen en heeft haar vader zich doodgedronken.
hihi dit wist ik nogquote:Frank Reitsema is de lijsttrekker van Lijst 6, Stadsbelangen In de allereerste cliffhanger zien we Frank Reitsema van de trap vallen.
Ja dat was wel kut.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:37 schreef Drammer het volgende:
Goeie cliff gisteren. Ik was helemaal enthousiast: Julia in een triootje met Daan en de advocate! Ik voelde me zwaar verneukt net als Julia toen het een grap / test bleek te zijn. Daan is een klootzak en een sukkel.
quote:Loretta in ONM
Loretta Schrijver ken je vast nog wel van het RTL nieuws, of misschien wel van het programma dat ze sinds een dikke maand bij MAX maakt; MAX en Loretta. Deze tv-persoonlijkheid maakte een paar weken geleden ineens haar opwachting op de ONM-set om een gastrol te spelen. Het hoe, wie, wat en waar, daar zul je nog even op moeten wachten. Maar wat we je wel vast kunnen beloven, is dat wij erbij waren en een leuke reeks foto’s van haar bezoek hebben gemaakt.
bron: bnn
Grappig, ben benieuwdquote:
Geen idee, zat me van de week ook af te vragen hoe dat nou is afgelopen. Daar hebben ze niks meer over laten zien.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:56 schreef Dos37 het volgende:
Is Tonnie nou dood?
Die komt ongetwijfeld ooit wel weer eens boven water gesmurfd... net als Jonas. Over smurfen gesproken... ik wordt een beetje moe van al dat blauw als nagenoeg de hele aflevering zich in de QBF afspeelt (wie verzint zo'n naam trouwens?!). ONM verandert steeds meer in een horecasoap... weinig ziekenhuisperikelen de laatste tijd... alleen maar Islam- en milieugezeik.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:56 schreef Dos37 het volgende:
Is Tonnie nou dood?
Wat betekent dat, "tvp"????quote:Op zondag 11 november 2007 12:21 schreef anisubs het volgende:
tvp
terug vind post, zoiets was het geloof k!quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:32 schreef Plofkip het volgende:
[..]
Wat betekent dat, "tvp"????
On Topic: leuke aflevering vanavond, met Joost en de steak en met prachtige Eva en haar moeder. Het waren zowiezo leuke afleveringen de laatste dagen met het lijk wat geen lijk was in de koelkast.
Ik vind het echt kut, kijk nog maar amper.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:29 schreef BVO het volgende:
Ik vind het weer leuk de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |